Psu ile ilgili bir durum diyebilirim daha önceki tecrübelerime dayanaraktan. Açılışta CPU LED yakması PSU değişimi ya da onarımı sonrası düzenlemişti. Bir çok sistemde bu sorunla karşılaştım. Özellikle hydro k serisi psu lar idi.
Psu ile ilgili bir durum diyebilirim daha önceki tecrübelerime dayanaraktan. Açılışta CPU LED yakması PSU değişimi ya da onarımı sonrası düzenlemişti. Bir çok sistemde bu sorunla karşılaştım. Özellikle hydro k serisi psu lar idi.
markaya desteği FSP veriyor. Kendilerini arayıp ilgili kontrolcüden talep edebilirsiniz. Ücret çıkar mı çıkmaz mı bilmiyorum. https://fspturkey.com/iletisim/
sizin kontrolcü gitmiş muhtemelen.
@mustafanr kim uğraşacak onun temizliğiyle. Yok kaldır indir falan ağır iş olur 😀
@mustafanr yok artık 😀 tek fan nasıl atsın içerdeki kaosu havasını yazıktır günahtır. O kasaya bir el atasım geldi valla yaa mis gibi yapardım 😀
@mustafanr valla ben daha çok küçük boy kasalar seviyorum h5 flow gibi hatta h5 flow sahibiyim. geçen h3 flow gördüm o daha iyi olurmuş dedim. Ayrıca kasa üst fanları reverse değilse yanlış pozisyonda takılmış.
reklam vermek ne kadar ? kaldı ki şu dönemde 600TL bir öğlen yemeği yani reklama vereceğin para da çok bir meblağ değilse ben şansımı dener reklam verirdim. bir bakmışsın dönüm noktan olmuş aga 😀
Bilgilendirme için teşekkür ederiz Anıl bey
Peki sizi de sezonda görebilecek miyiz ?
Son bir saat içinde 225 ziyaretçi, 73 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@hamdi evet