Bu operatorler fiyatlari koklemisler 5gnin acisi felaket cikiyor diye yorumladim ben. Yeni musteri tarifeleri bile acayip kazik

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 12 / 16

Weird West

https://www.weirdwest.com/

Geç keşfettim, tatlı bir oyunmuş, şu anda bedava gibi bir fiyatla satılıyor Xbox'da. En düşük zorluk düzeyinde sıka sıka ilerleyerek bitirmeyi planlıyorum.

Weird West Out Now on PC, PlayStation, & Xbox

Discover a dark fantasy reimagining of the Wild West where lawmen and gunslingers share the frontier with fantastical creatures.
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Dün aklıma eskiden oynadığım iki adet oyun geldi. Nereden bi' anda canlandı emin değilim ama bir anda çocukluğuma gittim.

İlki Nesquik kutusundan verilen Starsky & Hutch
https://youtu.be/JuUQ4DCos9Q?si=OHfrzSZvuxr6juqi

O zamanlar Nesquic bazı paketlerinden böyle oyunlar veriyordu. Oyun bulmanın zor olduğu zamanlardı hatırladığım bilmiyordum yani nerden alırım oynarım diye. Yine başka bir dönem Crazy Taxi oyunu da yine bu paketlerden almıştım. Çok severek oynadığımı hatırlıyorum.

Yine o dönemlerde dergiden yada bir yerden aldığımız içinde mini oyunlar olan bir şeyler de hatırlıyorum. Yanılmıyorsam "Doğuş Çocuk Trafik Kulübü" gibi birşeyler vardı içinde bir oyunda annemi elimize market listesi verip gönderiyordu bizde markete varıp reyonları gezerek alacaklarımızı sepete koyuyorduk ve en son kasiyere gidiyorduk. Eksik alınca da kasiyer "Alman gereken şeyleri alıp almadığını kontrol ettin mi" diyordu. Aynı oyunda yada yanında gelen başka oyunda da şehirde bir adrese gitmek için haritada yol gibi bişeyler çiziyorduk.

İkinci oyun ise nerden oynadığımı hatırlamadığım ama dün aklıma gelince internetten bulup tekrar oynadığım bir oyun.

Virtua Cop 2
https://youtu.be/6LENzfTAd3U?si=a3zOPfxVRctPA_Cn

Sadece mouse ile oynanan bir fps. İki kişi de oynanabiliyor hatta. Rehineler geçerken "Somebody help me" söyleri tekrar duyunca duygulandım. Etrafın yıkılabilmesi falan çok güzeldi. 1 saat sürmüyor sanırım bütün hikaye. Atari salonları için geliştirilmiş bir oyun aynı zamanda ördek vurduğumuz silahlar gibi de oynanabilen versiyonları var. Mouse ile oynamak ta zevkliymiş ama. Tekrar oynayıp yad ettim o günleri.

Starsky & Hutch oyunu da tekrar oynamak isterdim. Oynanabilir bir versiyonu var mı bakmak lazım.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 6

Yıllarca ve hala karşıma çıktığında severek dinlediğim,
M.C. HAMMER - U CAN'T TOUCH THIS parçasının müziği, bu parçadan bire bir arak olduğunu öğrenmiş bulunmaktayım.
https://www.youtube.com/watch?v=QYHxGBH6o4M&list=RDQYHxGBH6o4M&start_radio=1

Rick James - Super Freak (Official Music Video)

Rick James' official music video for "Super Freak" from the album 'Street Songs' (1981). REMASTERED IN HD!1:12 Create a YouTube Short using this sound!Read a...
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Bu videoyu çeken kim bilmiyorum ama söyledikleri doğru. Ancak videoda gösterdiklerinden çok daha büyük isimler de var, onları atlamış. 🙂 Google IO etkinliğine, Apple WWDC etkinliğine götürülüyor hatta o isimler.

https://youtu.be/3QfobC9HfF8?si=IK_9_UizyDo8LWYw

BOT BASAN YOUTUBERLARI İFŞA EDİYORUM!

Video: https://youtu.be/xBLJHY6imNEYALANCI YOUTUBERLARI İFŞA EDİYORUM!Bu videoda bot basan youtuberları ifşa ettim, iyi seyirlerVideo: https://youtu.be/xBLJH...
BeğenFavori PaylaşYorum yap

1000 kişi diyor. Yeni geldi denemek isteyen varsa bakabilir.
https://sh.com.tr/checkdomain/domain

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 9 / 12

007 oyununda galaya katıldıgımız bölümde, müziğin basslarının dualsense haptic feedback ile verilmesi ilk defa karşılaştığım ve çok hoşuma giden bir özellik oldu. Umarım daha fazla oyunda görebiliriz boyle ufak detaylar. Pc de oynadım bu arada.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Google Tv / Android Tv de hangi oynatıcıyı kullanıyorsunuz?

taleplerim
kaliteli görüntü dolby kodek desteği vs
mümkünse hızlı açılması(başka bir uygulamada harici oynatıcı olacak)
altyazı indirme ve görüntüyle uyumlu...

sanırım en mantıklı tercih mümkün olduğunca hafifletilmiş bir KODi.
açıkçası kodiye aşinalığım var, hiç bulaşmak istemiyorum
ama başka seçenek de yok gibi görünüyor.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 11 / 15

Bazen fragman falan izlemeden dizilere körlemesine dalmak iyi oluyor. Paradise dizisini "eski bir başkanın suikastı araştıran Secret Service ajanı" konusundan dolayı başladım, meğerse dizi distopya bilimkurguymuş. Tavsiye olunur efenim. İlk sezonun ilk 6 bölümünde biraz yavaş ilerliyor, onu söylemiş olayım. 2. sezonun sonunda cebindeki tüm taşları ortaya döktü, her parça yerine oturdu. Fallout, Fringe ve Person of Interest'i karıştırmışlar sanki.
https://www.imdb.com/title/tt27444205

BeğenFavori PaylaşYorum yap