Starlink geliyormuş
2026 Nisan diyor
Starlink geliyormuş
2026 Nisan diyor
hayret indirim olmuş 🙂

TCMB bazı ödeme şirketlerinin izinlerini iptal etti:
- İninal
- Sipay
- Vepara
- Parolapara
- Payco
- Paladyum
- ParaQR
- Fzypay
hayda oyuna para attıgım tum kartlar pert oluyor 🙂
kastamonu tosya bağlı bir köyde yaşıyorum baz istasyonu köyün karşısında dağda arada engel yok.
Bu hızlar 4.5g olmasına rağmen sozlesmiş gibi neden bu kadar yakın ve aynı Turkcell hatlı telefon yok evde onu koyamadim
turktelekom 25 dowload 10 upload
vodafone 20 dowload 11 upload
YouTube premium aylık 28 lira oluyor.
Moneytolia kullanıyorum

whatsap web de arama özelliği ne zaman gelecek Windows uygulaması çok kötü
Arkadaşlar şuan elimde oppo reno 5 lite var ilk çıkınca almıştım yenilemeyi düşünüyorum
Pek resim çekmem hiç oyun oynamam sosyal medya ve banka uygulamaları vs şarj önemli
Sizce 20 bin civarı ne alınır bunlar gözüme çarptı siz ne önerirsiniz
honor 400
Samsung a56
Merhaba arkadaşlar 525 liraya bu kulaklığı aldım (QCY T13 Anc)
Pek öyle müzik dinlemem günlük konuşma için kullanırım.
https://www.amazon.com.tr/dp/B0BTDNWC4L?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title
birde tablet kalemi olarak şunu aldım Fuchsia Stylus Pen
Günlük kullanım için aldım casper via L50 modeli tabletim için silikon uçlu basit kalem kullanıyorum ama sankı takılıyor gibi zor hareket ediyordu.
https://www.pttavm.com/fuchsia-stylus-pen-ipad-tablet-serisi-dokunmatik-kalem-p-541114758
bunları benim telefonun 30w şarj adaptörü ile şarj etsem sorun olur mu?
Pttcell kullanıyorum
bu teklif gelmiş

Hamdi Kellecioğlu katıldığı engelliler için ve genel yapay zeka kullanımı hakkında güzel bir video olmuş
Dolaresleri hazırlamaya başladım 😀
Bu da geforce now gibi türkcell'in himayesinde olmasın ? O fiyatlara o hizmeti çünkü burada yar ettirmezler.
TCELL ile yapmazlar o işi, muhtemelen TT ile olur. TCELL %100 özel devletin elinde çok fazla kalmamalı ama TT devlete geri dönebilecek bir firma, eğer tekrar özelleştirmeyi düşünmezler ise o yüzden TT daha makul ve mantıklı.
Aylık 10k olsada veririm.Şuan 2 tb kotalı superbox kullanıyorum bunlara para kaptırmamak için gerekiyorsa 2 katını ödemeye hazırım.