Sevdim bu işi. Spotify'ın arama kısmındaki kamera ile taratınca istediğiniz bir şarkıyı açıyor.
#3dprint

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Sıvıya dayanıklı telefonlarda arka kapağı açtıktan sonra tekrar aynı şekilde yapıştırmak mümkün mü? Arka kapak köşelerden kalmaya başladı, uygun bir yapıştırıcı alıp yapıştırmayı düşünüyorum.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 7

Bu marka kot üreten asus ile aynı marka mı acaba 😀

asus deri Merlin - Hakiki Deri Hakim Yakalı Lacivert Erkek Ceketi Fiyatı,...

asus deri Merlin - Hakiki Deri Hakim Yakalı Lacivert Erkek Ceketi yorumlarını inceleyin, Trendyol'a özel indirimli fiyata satın alın.
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Güzel gelişme. Telefondan NFC ile yapılan ödemeler de geçerli mi acaba.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Bu oyun işlerinden pek anlamayan birisi olarak izninizle bir sorum olacak. Benim MX250'li laptop'a Valorant kurdum, ayarları kurcalaya kurcalaya oynanabilir fps değerleri almayı başardım. Poligonda biraz alıştırmadan sonra deathmatch atmaya başladım ama doğru düzgün hiç adam vuramıyorum, önce görmeme rağmen anında indiriyorlar beni. Bu mouse fps oyunu oynamak için fazla mı ağır kaçıyor acaba.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 12 / 15
  • Arda Zeytin @ardazeytin

    Ağırlık kişisel mesele. Bu fare ile de oynanır. Şahsen ben de oynayamıyorum bu kadar ağır fare ile. SteelSeries Aerox 3 Wireless kullanıyorum. 59 gram. Düşük dpı ile yüksek ivmeli hareketler yapmak çok daha rahat. Yüksek ivmeli hareketler için de zaten yüksek hızlı sensör ve bağlantı gerekiyor. Kablo şart değil ama bluetooth kurtarmıyor tam olarak.

    • Serdar @seac

      Silahı adamlara doğrulturken falan sanki mouse'u kaldıramıyorum gibi bir his oluşuyor.

    • Arda Zeytin @ardazeytin

      @seac kahdırma ihtiyacı hissediyorsan zaten direkt giriş seviyesi hafif kablolulardan al. Wireless pahalı olur dersen.

    • Serdar @seac

      @ardazeytin Demek istediğim aslında tam kaldırma değil aslında, sağa veya sola sürüklerken bir ağırlık hissi var. Sanki bir anda ivmeleniyor ve zor durduruyorum gibi. Kablosuz düşünmüyorum zaten, Rivals 3'ü gözüme kestirdim şimdilik.

    • Arda Zeytin @ardazeytin

      @seac o hissi biliyorum. Benim masamda da mx ve aerox 3 mevcut. Aerox mermi gibi net ilerlerken mx aheste ve rahat ilerliyor. Öte yandan gaming fare de günlük iş için yeterince konforlu değil. İkisini tek seferde çözen fare yok. Olsa da iki ayrı profil gerekiyor.

    • Serdar @seac

      @ardazeytin Zaten belirttiğim gibi öyle çok oyun oynayan birisi değilim, o yüzden ayrı olması pek sorun teşkil etmiyor benim için. MX bana günlük kullanım için de biraz ağır geliyor ama konforu çok iyi. Normalde hep küçük mouse kullanırdım, bu bana hediye geldi, kullana kullana alıştım artık. Şimdi bozulursa yenisini de alamam, fena uçmuş fiyatları 😀

  • Ekrem @huseyinekrem

    Valorant oynaması basit bir oyun. Hiç öyle CS gibi önce durayım, sonra nişan alıp sıkayım yapmaya kalkmayın. Vandal alıp koşarken sıkmaya başlayın, tabi o arada da durun 😀 Kafa hitboxları da büyük baya...

    • Serdar @seac

      CS zaten hiç oynayamıyorum ben. Kamera hareketleri falan bir garip geliyor, anında midem bulanıyor. Twitch'de izlerken fark ettim, bunda olmuyor diye bir indirip deneyeyim dedim, cidden de denedim öyle bir şey olmadı. Halo yayınlarını falan da izleyemiyorum mesela, onda da durum aynı.

  • sawgent @sawgent

    Gaming Mouse lazım sana. Arka arkaya headshotlar gelir o zaman 😛

    Ağırlığı denemek gerekli. Ben Performance MX kullandıktan sonra hafif olsun diye G900'e geçtim. Dünya varmış dedim. Sonra daha da hafif olsun hem de diğer makinada sabit dursun diye G302 aldım. Yok gibi birşeydi. Ama fazla kullanamadım. Kutusunda duruyor.

  • Root61 @root61

    Ben mi yanlış düşünüyorum yoksa arkadaşın anlattığı daha çok ping sorununa mı benziyor?😀 Sen önce gördüm diye düşünüyorsun ama durum hiç de öyle olmayabilir😀.

    • Serdar @seac

      Ping değerlerim iyi. Adam önümden geçip giderken görüyorum mesela, ben hareket halindeki adamı mouse ile takip edene kadar adam beni fark edip vuruyor. Ping olsa bile vurulur yani adam o derece başka yöne bakıyor. Tabi benim beceriksizliğim de var biraz ama mouse yeterince seri hareket edemiyormuş gibi hissediyorum ağırlıktan.

Geçen hafta evdeki Samsung'un Q60 model TV'unda ekranın altında bir çizgi oluşmuştu. Salı günü Samsung müşteri destek hattından destek kaydı oluşturdum. Dün geldiler baktılar ne var ne yok diye, parça siparişini oluşturdular. Bugün de geldiler paneli değiştirip gittiler. Ben bugün gelip TV'yi alıp götürmelerini bekliyordum oysa. İşi baya basitleştirmişler. Hiç vida vs. yok cihazda, her şey çentikli. Yeni panelin üzerinde eski anakartı taktılar cihaz bir anda sıfır gibi oldu 😀

#MüşteriMemnuniyeti #Samsung

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Zam olayında tepki vermek istiyorsanız tek çare aboneliği iptal etmek. Tavşan-dağ mevzusu ancak elden gelen bu. Ve anladık tek suçlu bizim ekonomi, tekrar tekrar yazmanın bir manası yok.

Benim Youtube Premium'u kullanmamdaki temel sebep TV üzerinden kullanımımdı. Şuan zam gelmemiş haliyle parasının hakkını veriyor diyebilirim. Zamlı hali ile bana sunduğu avantajlar pek değmiyor açıkçası. Özellikle en sinir olduğum şey parasını verdiğin halde video içine gömülü reklamları görüyor olmak. Tamam ben 40 - 50TL verdim diye içerik üretici gelirinden olsun demiyorum ama buna çözüm bulması gereken de YouTube'un ta kendisi. Canımı en çok sıkan YouTube oldu. (Vanced ve türevi harici çözümleri sevmiyorum.)

Netflix'in profil aktarma özelliğini, hesap paylaşımını kaldırmak için getirdiğini söyleyenler var. Ben her ne kadar öyle yorumlamasam da pek haksız değiller gibi. İçim Netflix konusunda oldukça rahat ama, hesap paylaşımını kaldırdığı anda iptal ederim aboneliğimi. Hiç akıl alır yanı kalmadı, hala yüksek çözünürlük için ekstra para istiyor, bir de tek başıma kullanıp o paraları ödeyeceksem umurumda olmaz. Hali hazırda evdeki nas cihazıma film arşivlemek benim için zaten hobi gibi oldu, torrente devam anlayacağınız.

Şuan için en aklıma yatan Disney+, tek sıkıntım yeni çıkan filmlerin global Disney+'a gelirken bize gelmemesi, onun da sebebi bizdeki saçma sapan yasa.

Spotify'da çok zamlanıyor ama hala parasını hak ettiğini düşünüyorum.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

OBS'in betasına video kaydında AV1 desteği gelmiş. Son nesil olanlardan bir ekran kartı kullanıyorsanız deneyebilirsiniz. Canlı yayın için Twitch henüz desteklemiyor galiba ama yakın zamanda getirecekti diye hatırlıyorum.

Destekleyen Donanımlar: https://en.wikipedia.org/wiki/AV1#Hardware
#HaftalıkGündemeMalzeme

OBS NVENC AV1 Beta is HERE! Discord AV1 & Virtual Camera Updates

📹 Get the latest on my upcoming series PrntScrn on Nebula bundled with Curiosity Stream: https://curiositystream.com/epos 📼OBS Studio Beta 28.1 just releas...
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Çift simli telefonlarda ikinci simi kullanacaksanız sd kart kullanamıyorsunuz. Operatörler sim kart ve sd'kart'ın bir arada olduğu kart çıkarsa satmaz mı acaba 🤔 Youtube'da diy halini görmüştüm. sd kartı bozmadan zımparalayıp üstüne sim kart yapıştırıyordu.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Eğlencelik, güzel bir aksiyon filmi olmuş. Mantığınızı bir kenara bırakmanızı öneririm izleyecekseniz. Puanım 7/10.
@tarikkaya normalde pek tanımadığım birisine film önermem ama sen seversin gibi geldi niyeyse 🙄

Bullet Train (2022) - IMDb

Bullet Train: Directed by David Leitch. With Brad Pitt, Joey King, Aaron Taylor-Johnson, Brian Tyree Henry. Five assassins aboard a swiftly-moving bullet train to find out that their missions have...
BeğenFavori PaylaşYorum yap