Arkadaşlar güzel yorumlar için teşekkürler. Çok vaktim olmuyor, bu nedenle uzak kaldım epey. Belki yine sürpriz bi videoda görünürüm yine. Ben de özledim emin olun. Ancak oyun inceleyebilecek kadar hiçbir oyunu oyna(ya)mıyorum artık. Hele @harrower ve @nuguryurtsever oyun tarafını bu kadar iyi götürüyorken, ben yanda oturup izleyen komşu çocuğu olurum en fazla:)
Desteğin için teşekkürler Macid. Yolun Ankara'ya düşerse mutlaka haber ver. Şöyle bir üçlü gündem hiç fena olmaz. En kötü bir araya gelip iki lafın belini kırarız. Artık seni buralarda daha sık görmek dileğiyle.
eski ofis galiba
Şimdilerde bu studyoda neler yapılıyor? ya da eskiden kalma mı bu fotoğraf?
Birkaç gün öncesinden;)
@macid-beyhan işte şimdi eskilerden kalma oldu 🙁
Eski ofis.
Bilmeyenler için; Şimdikinden çok daha geniş.
😏
Vay bee bayağı unutmuşum seni, gözümden yaş aktı.
Her yeni oyun çıktığında "Bizim Macid bakar ona" derlerdi
Macid Bey yaşıyormuş haydaa
Efsane geri döndü korksun......
Casting.avi
Gözlükler yakışmış.
Pilot Macid 😀
ilk ofis olması lazım hatırladığım kadarı ile macid özlettin umarım iyisindir.
İkinci. İlkinin videosu var arayın bulun 🙂
@gamsizm Jaluji videosu mu? https://www.youtube.com/watch?v=VmOvPptXCK8
@melburg Evet.
@gamsizm Hemen geldi aklıma o video 😀
sen yaşıyon mu yaw 🙂
Abi, adam tabanca çıkardı.
Reis çok özledik seni 🥺❤️
Kimliğini belli et, kimsin sen?:)
Arkadaşlar güzel yorumlar için teşekkürler. Çok vaktim olmuyor, bu nedenle uzak kaldım epey. Belki yine sürpriz bi videoda görünürüm yine. Ben de özledim emin olun. Ancak oyun inceleyebilecek kadar hiçbir oyunu oyna(ya)mıyorum artık. Hele @harrower ve @nuguryurtsever oyun tarafını bu kadar iyi götürüyorken, ben yanda oturup izleyen komşu çocuğu olurum en fazla:)
Desteğin için teşekkürler Macid. Yolun Ankara'ya düşerse mutlaka haber ver. Şöyle bir üçlü gündem hiç fena olmaz. En kötü bir araya gelip iki lafın belini kırarız. Artık seni buralarda daha sık görmek dileğiyle.
Uğur bey ve Tansel bey ile ortak bir video çok güzel olur 🙂 Teknoseyir oyun videolarını seninle sevdik, şu anki arkadaşlarla pekiştiriyoruz
@gamsizm bir video bekleriz artık
Ah be Suadiye ofisi. Ağa yak be...