Selamun aleyküm arkadaşlar, güncel yurtdışı alışveriş yapan arkadaşımız var mıdır?
30Euro altı vergi dahil ödemeyle 44,5 euro yapan bir ürün gümrükten geçer mi? Yoksa vergi dahil mi 30 euro altında olması gerekiyor. Ayrıca bu 30 euro ya kargo dahil diye biliyorum doğru mudur?
23:39 da BtcTurk ten mesaj geldi. Bu siteyle hiç bir alakam yok. Şikayetvar da şuan onlarca yorum var umarım hiç kimsenin başına bir iş gelmez amin.
Selamün aleyküm arkadaşlar, Ev taşıyacağım, klimalar yetkili servis söküp takmazsa bu yüzden garanti dışı kalıyor. Ankastre mutfakta da durum böyle midir?
Selamun aleyküm arkadaşlar, bir projektörümün ekranı kırıldı ve sadece aliexpress te bulabiliyorum. 1700tl gözüküyor. Ben bu ürünü %60 vergi eklenerek alabiliyor muyum? yoksa ardiye ordino gümrük müşvariliği vs bir sürü ıvır zıvır eklenip ultra saçma bir fiyatla mı geliyor?
Trendyol dan Teknosa mağazasından tablet satın aldım yirmi dakika sonra bilgilerde hata yaptığımı anlayıp iptal etmek istedim, önce kendim sonra trendyol asistan sonra müşteri hizmetleri 3 ünde de reddedildim. Ürün hazırlanıyor olarak görüldükten sonra iptal mümkün değilmiş 😃ürünün siparişi sisteme düşer düşmez hazırlanıyor gözüktü zaten, bugün sabah iptal talebine rağmen ürünü göndermişler, müşteriyi YILDIRMAK için her türlü yolu deniyorlar.
Selamun aleyküm arkadaşlar
PIMAPEN(PVC) den anlayan var mı?
Bir tane tek taraflı kapı var tek taraftan açılıp kitleniyor. Bunu çift taraflı yapabilmek için ne almam lazım? İçindeki kilit gövdesi tek taraflı mı oluyor? Matkap vs alet edevatım var çift yapmak için ne satın almam lazım? Yardımlarınız için çok teşekkür ederim 😊
Düzenleme fotoğrafları yükledim, şu kapı kolu ve kilit deliği çalışır şekilde iki tarafta olsun istiyorum
SAAT konusu
Selamun aleyküm arkadaşlar
İşlev olarak kronometresi iyi olan saat dakika saniye olarak gösterebilen, ve başka kronometre sürelerini tutabilen dijital bir saat var mıdır? F91W aldım distrübütörden 59:59:99 dan sonra 00:00:00 a geri dönüyormuş ben saat olarak devam ediyor sanıyordum. Çocukluğumun saatini aldım ama bana en azından saat olarak süre gösterebilecek bir model lazım. Hava atmak için değil işlevsel bir ürün arıyorum. 15000tl aşağısı bir şey iyi olur. tabiki 2-3bintl lik bir ürün daha iyi olur. 🙂
Selamun aleyküm arkadaşlar şöyle sağlam bir ofis tipi zımba önerebilecek var mı? Kalın desteleri zımbalamak için
IOS 18 in en iyi tarafı bu kısayollar olmuş özelleştirilebiliyor görsel ve animasyon olarakta çok tatmin edici 🙂
Aleykum Selam hocam. Vergi hariç ancak kargo dahil 30 euro. Kargo ücretsiz ise 2 euro da kargo varmış gibi davranılıyor yani 28 euroluk ürün alabilirsiniz