Casper bilgisayarlar kalite olarak nasıldır? Aşağıdaki modeli almayı düşünüyorum, fiyatı benzerlerine göre uygun ama bir sorun yaşatır mı?
https://www.trendyol.com/casper/excalibur-g870-i7-13620h-32gb-2tb-115w-rtx5060-165hz-15-6-freedos-gaming-laptop-g870-1362-dx60x-c-p-941285410

Online Alışveriş Sitesi, Türkiye’nin Trend Yolu | Trendyol

Excalibur G870 i7-13620H 32GB 2TB 115W RTX5060 165Hz 15.6
BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 13 / 16

Windows 10 bilgisayarım açılırken önce otomatik onarıma hazırlanıyor, sonra da tanılama yapılıyor yazıyor. Daha sonra bilgisayarınız düzgün olarak başlatılamadı uyarısı geldikten sonra aşağıdaki gelişmiş seçenekler kısmına gittiğimde seçeneklerin neredeyse hiçbiri bilgisayarda herhangi bir yönetici hesabı olmadığı için çalışmıyor. Bu durumu nasıl düzeltebilirim?

BeğenFavori PaylaşYorum yap

https://m.youtube.com/watch?v=Yc-FKYRV9gc
ETS2 ye otobüsler gelecek galiba. #ETS2

Next Stop: ETS2

We’ve crossed borders, hauled freight, and explored countless cities across Europe. But just like any great journey, the road is always full of surprises. So...
BeğenFavori PaylaşYorum yap
Coupe paylaştı.

Selamlar,

Videoda her konuya değinildi sanıyordum ama ana başlıkların Sıkça Sorulan Sorular formatında tekrar belirtilmesi gerekiyor sanırım. Başlayalım:

- TeknoSeyir kapanmıyor. Web sitesi kapanmıyor, kanal kapanmıyor.

- Sosyal akışı yakın vade için kapanmıyor, orta ve uzun vadeyi hep birlikte belirleyeceğiz.

- Asıl işimiz olan incelemeler devam edecek.

- Umut bizimle, Uğur ve Tansel bizimle. Onlarla daha fazla ne, nasıl yapabiliriz düşüneceğiz.

- Her ne olursa olsun Haftalık Gündem Değerlendirmesi devam edecek. Şimdilik tek başıma devam edeceğim.

- Haftalık Sohbet, başka bir formata dönüşerek, belki periyodu da değişerek dönecek. Bu, biraz zaman alacak.

- Sosyal akış bölümünün daha anlamlı hale gelmesi için yönetici sayısının artması, kurallar belirlenmesi gibi çalışmalar yapılacak.

Evet, ilk aklıma gelenler böyle. Umarım en temel konulara ışık tutabilmişdir. Merak ettiğiniz diğer detayları yazabilirsiniz.

Bugüne kadar destekleriniz için herkese teşekkürler. Yolculuk daha bitmedi, biraz daha yolumuz var, hep birlikte. 🙂

Saygılarla, LP

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 84

Kulaklık çıkışının olmaması çok kötü bir şey. Kısa bir süre önce S20 FE aldım, kulaklık çıkışı yok ve kutudan ne bir kulaklık ne de dönüştürücü çıkmadı. Kutu içeriği eksiltme maksadıyla koymamışlar. İşimi görsün diye bir 3.5 mm dönüştürücü aldım çalışmadı, usb bağlantısı hatası veriyor. Piyasada doğru düzgün type c kulaklık da yok. Dönüştürücülerin ise bazıları çalışıyor, bazıları çalışmıyor.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

S20 fe hala alınır mı? Snapdragonlu 256 gb model 11300 liraya satılıyor şuan. Benzer fiyatlardaki modellere göre sunduğu özellikleri güzel. Herhangi bir kronik sorunu var mı?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 6 / 10

https://youtu.be/2hn31vLKgho
Bu videoyu izleyebilen var mı? Telefondan ve bilgisayardan denememe rağmen açamadım. Ekran görüntüsündeki hatayı alıyorum. Yorumlarda da birçok kişi aynı sorundan bahsetmiş. Açıklamalarına göre yukarıdan çıkan kartlardan fazla ekkediklerinden dolayı olmuş, düzeltmeye çalışıyorlarmış.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Motosiklete de ek vergi geldi. Yüzde 10 ek gümrük vergisi ile 250cc üzeri motosikletlerde vergiler %100 ün üzerine çıktı.
#MotoSeyir #OtoSeyir #Vergi
https://tr.motor1.com/news/412332/motosiklete-ek-vergi-geldi/

Motosiklete ek vergi geldi!

En ekonomik ulaşım çözümlerinden biri olarak kabul edilen motosiklete yüzde 10 ek gümrük vergisi geldi.
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Huawei mate xs 8 GB RAM 512 GB depolama 29.999₺ ye satışa çıkmış. Google hizmetleri olmadan. 30 bin liram var, nereye harcayacağımı bilemiyorum diyenler alır sadece.
#Huawei #HuaweiMateXs
https://www.webtekno.com/huawei-mate-xs-turkiye-fiyati-h89640.html

BeğenFavori PaylaşYorum yap