Vodafone her zamanki gibi şaşırtmıyor.

Vodafone her zamanki gibi şaşırtmıyor.

M4 Mac mini 16gb ram 256 ssd cihazım satılıktır. 1 aylık cihazdır, 21 şubatta alındı. 22 bin tl düşünüyorum. Ankara'da elden teslim edebilirim. Havale sonrası kargo da yapabilirim.

O kablo nedir yaw 😀
ipad pro 12.9 512 GB 23 bin tl. Bence güzel fiyat gibi
https://www.amazon.com.tr/dp/B09BJJ2NS2?_encoding=UTF8&ref_=cm_sw_r_ud_dp_DQMD4139NGR15S22YQED&th=1
Soğutucusu hafifletilerek piyasaya sürülen PS5 revizyonunun daha iyi olduğu tespit edilmiş.
Coh 3 duyuruldu.
Epic Games 3 aylık ücretsiz Discord Nitro veriyor. Hesaba ekledikten sonra aktivasyon kodu mail ile geliyor ancak mailin gelmesi biraz uzun sürebiliyor.
PS 3 ve PS Vita mağazaları açık kalmaya devam edecek.
#HaftalıkGündemeMalzeme
Bannerlord'a Online mod çıkmış, 900 kişilik serverlarda derebeycilik oynayabiliyorsunuz.
https://www.pcgamer.com/bannerlord-mod-turns-mount-and-blade-2-into-an-800-player-mmo/

Legend of Heroes'un animesi geliyormuş @yalinindisindakiadam
https://www.facebook.com/watch/?v=431395832765
Olur mu yaaa en iyisi wadafone erdi abimin videoyu izledim orada öyle diyor kendisi