5G’yi açtılar herhalde, başım ve boğazım ağrıyor, hasta oldum. Bizim mahallede 5G baz istasyonu var. Nasıl şikayet edebiliriz
5G’yi açtılar herhalde, başım ve boğazım ağrıyor, hasta oldum. Bizim mahallede 5G baz istasyonu var. Nasıl şikayet edebiliriz
Bende 0.50 miyop varmış. Doktorun söylediğine göre çok bir şey yok diyor. Ben günlük hayatta çok rahatsız oluyorum, acaba ölçümü yanlış mı yaptılar?

Şuna bayağı gıcık oldum, adamların LTE’si bile yüksek abi.
Video link https://youtu.be/3OzewvUGbb8?si=QE2_KEEwA3vYwBbz

https://youtu.be/18El_FXQkNs?si=G7MRxZvJ3POw08Sd
Güzel program olmuş.
https://x.com/stillgray/status/1903947376575877466 Bu kalabalıklar gittikçe artacak görünüyor. Drone çok iyi çekmiş.
https://www.youtube.com/live/dBK1Qa_PTSU?si=NVohsgIyRmjD4JGq
Olaylar hakkında tam bilgiye kavuşmak isteyen izlesin.
Küfürbaz tombalağı gözaltına almışlar
Jahrein gözaltına alındı
https://bundle.app/sXSrdQf5
Monitör aldım ölü piksel çıktı kimse sahip çıkmıyor . Ne samsung umursuyor nede sinerji bilgisayar . arada kaldım anasını satayım
(50 yaşında dayıyı göndermişler servise diyorum
Me :bu ayıplı mal bak burada siyah nokta var
SS: evet siyah nokta var
Me: nasıl yapacaz değişim olacak dimi
SS: ımmmmmmm ( nasıl sallasam ) evet burada siyah piksel var ama
Me: ama ???????????aşldkmaşsldkmadmasdmasdkasda
SS: bunlardan 8 tane olursa değişim olur ?
Me: nasıl yani
SS: 1 tane siyah nokta olması normal bende bir şey yapamam
Me: nasıl çözeceğiz bu işi
SS: sen 2 gün sonra samsung servisini arayacaksın
Me: tamam arayacağım sonra ...
SS: sonrasını onlar bilir .
sonra hiç bir şey olmadı monitör bana kaldı

Dışarıdan geldim mutlu mutlu . öğlen aldığım monitörde ölü piksel çıkmıştı , yüzümde bir burukluk. o yağmur damlasıyla gelen hayaller umutlar , evime geldim dünyam yıkılmış hayallerim küllerin altında kalmış duyabiliyorum
SON KISIM
...
Evin arkasında patlayan boru kimine göre zehir , kimine göre şifa
Adamlar bizim uçağımızı düşürüyor TV kanalları cacık yapıyor . Satılmış Media böyle oluyor. Twitter da boş yazık valla
kesin açtılar, aşıyla takılan çipten sinyal almaya başladım 😯
Dalga geçin geçin, baz istasyonlarından kablosuz iğneleri attıklarında göreceksiniz...!!
Bende de gaz oldu, zortlatıyorum baz istasyonlarına doğru.
Benim otomatik plot yazılımını guncellediler 5g üzerinden. Teşekkürler bill geyts