5G’yi açtılar herhalde, başım ve boğazım ağrıyor, hasta oldum. Bizim mahallede 5G baz istasyonu var. Nasıl şikayet edebiliriz

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 7

Bende 0.50 miyop varmış. Doktorun söylediğine göre çok bir şey yok diyor. Ben günlük hayatta çok rahatsız oluyorum, acaba ölçümü yanlış mı yaptılar?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 9 / 22

Şuna bayağı gıcık oldum, adamların LTE’si bile yüksek abi.
Video link https://youtu.be/3OzewvUGbb8?si=QE2_KEEwA3vYwBbz

BeğenFavori PaylaşYorum yap

https://www.youtube.com/live/dBK1Qa_PTSU?si=NVohsgIyRmjD4JGq

Olaylar hakkında tam bilgiye kavuşmak isteyen izlesin.

Ekrem İmamoğlu tutuklandı! Peki ya şimdi ne olacak? Timur Soykan, Murat...

Ekrem İmamoğlu tutuklandı! Peki ya şimdi ne olacak? Teke Tek Bilim ▷ https://www.youtube.com/@TekeTekBilim YouTube kanalına abone olmak için ▷ http://bit.ly/...
BeğenFavori PaylaşYorum yap
Hasan Çelik paylaştı.

Küfürbaz tombalağı gözaltına almışlar

Jahrein gözaltına alındı
https://bundle.app/sXSrdQf5

Jahrein gözaltına alındı

Antalya Emniyet Müdürlüğü, sosyal medyada Jahrein olarak bilinen Ahmet Sonuç'un gözaltına alındığını ve kendisine müstehcenlik suçundan işlem başlatıldığını duyurdu. Jahrein'in...
BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 16 / 24

Monitör aldım ölü piksel çıktı kimse sahip çıkmıyor . Ne samsung umursuyor nede sinerji bilgisayar . arada kaldım anasını satayım
(50 yaşında dayıyı göndermişler servise diyorum
Me :bu ayıplı mal bak burada siyah nokta var
SS: evet siyah nokta var
Me: nasıl yapacaz değişim olacak dimi
SS: ımmmmmmm ( nasıl sallasam ) evet burada siyah piksel var ama
Me: ama ???????????aşldkmaşsldkmadmasdmasdkasda
SS: bunlardan 8 tane olursa değişim olur ?
Me: nasıl yani
SS: 1 tane siyah nokta olması normal bende bir şey yapamam
Me: nasıl çözeceğiz bu işi
SS: sen 2 gün sonra samsung servisini arayacaksın
Me: tamam arayacağım sonra ...
SS: sonrasını onlar bilir .
sonra hiç bir şey olmadı monitör bana kaldı

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 7 / 12

Adamlar bizim uçağımızı düşürüyor TV kanalları cacık yapıyor . Satılmış Media böyle oluyor. Twitter da boş yazık valla

BeğenFavori PaylaşYorum yap