5G’yi açtılar herhalde, başım ve boğazım ağrıyor, hasta oldum. Bizim mahallede 5G baz istasyonu var. Nasıl şikayet edebiliriz
Son bir saat içinde 96 ziyaretçi, 37 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Beyle
Adres nedir? sinyalin gücünü biraz daha arttıralım, iyi gelecektir.
kordinat atıyorum. 40.536848731518816, 28.532734573787977
kesin açtılar, aşıyla takılan çipten sinyal almaya başladım 😯
Dalga geçin geçin, baz istasyonlarından kablosuz iğneleri attıklarında göreceksiniz...!!
Bende de gaz oldu, zortlatıyorum baz istasyonlarına doğru.
Benim otomatik plot yazılımını guncellediler 5g üzerinden. Teşekkürler bill geyts