Bende 0.50 miyop varmış. Doktorun söylediğine göre çok bir şey yok diyor. Ben günlük hayatta çok rahatsız oluyorum, acaba ölçümü yanlış mı yaptılar?

BeğenFavori PaylaşYorum yap