Şuna bayağı gıcık oldum, adamların LTE’si bile yüksek abi.
Video link https://youtu.be/3OzewvUGbb8?si=QE2_KEEwA3vYwBbz

Şuna bayağı gıcık oldum, adamların LTE’si bile yüksek abi.
Video link https://youtu.be/3OzewvUGbb8?si=QE2_KEEwA3vYwBbz

Son bir saat içinde 96 ziyaretçi, 37 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Mobil tarafta hızın neredeyse hiçbir önemi yok son kullanıcı için. Önemli olan kota. 50mbit hızla da, 500 mbit hızla da kullanıcıların %95i falan sadece instagram izleyecek. Ona da 20 mbit yine yeter zaten. ÖNEMLİ OLAN KOTAMIZIN OLMASI! Öncelikli sorun hız değil yani, KOTA!
Hızlar bu şekilde olsaydı kota problemi olacağını düşünmüyorum.
@hasan-c3418 Alakayı kuramadım.
@nakah Bu kadar bant genişliği olsaydı zaten kotalar da çok daha yüksek olurdu, altyapı sağlam olursa az internet kullandırmak için çabalamazlardı operatörler demek istemiş sanırım. Mantıklı bence.
Amerika'da mobil şebeke genel ortalamada pek de iyi değildir aslında, şanslı bir lokasyonda test yapmışlar galiba.