Sevgili Nays'li, Nays uygulamasi 31.07.2026 tarihinde kapaniyor. Iyi haber su ki; islemlerimize kaldigimiz yerden Maximum Mobil ile devam ediyoruz. Bu tarih itibariyla gecerli olacak guncel sozlesmeye https://www.isbank.com.tr/sozlesme-ve-formlar adresinden ulasabilirsin. Bu surecte Maximum Mobil'de yeniden gorusmek icin Nays hesabini lutfen silme. Detaylar icin tikla: http://www.isbank.com.tr/nays SMS istemiyorsan IPTAL yazip 4722'ye gonderebilirsin.
Maximum uygulamasının içine ettiler. Eskiden işcepten daha kullanışlıydı sonra pazarama gelince uygulamayı silmiştim.
Hesap kartı ile para yükleyip, başka hesaba gönderiyordum. En çok kullandığım özelliği buydu. Yazık oldu.
Detayını da verelim; Maksimum uygulaması içine taşınıyormuş.
Sevgili Nays'li, Nays uygulamasi 31.07.2026 tarihinde kapaniyor. Iyi haber su ki; islemlerimize kaldigimiz yerden Maximum Mobil ile devam ediyoruz. Bu tarih itibariyla gecerli olacak guncel sozlesmeye https://www.isbank.com.tr/sozlesme-ve-formlar adresinden ulasabilirsin. Bu surecte Maximum Mobil'de yeniden gorusmek icin Nays hesabini lutfen silme. Detaylar icin tikla: http://www.isbank.com.tr/nays SMS istemiyorsan IPTAL yazip 4722'ye gonderebilirsin.
Maximum uygulamasının içine ettiler. Eskiden işcepten daha kullanışlıydı sonra pazarama gelince uygulamayı silmiştim.
Banada bu mesaj geldi öyle haberim oldu.
acayip para kazandım şu uygulamadan yaw...
Ücretsiz para göndermek iyi oluyordu acaba yeni uygulamada olacak mı