Selamlar, İphone 13 telefonumu 16E’ye geçmem sebebiyle satıyorum.Temiz tamir görmedi kılıfsız kullanılmadı.Garantisi yıl sonuna kadar var, pil sağlığı %90.
Fiyat: 28.500 ₺ #ikinciel #Satılık




Selamlar, İphone 13 telefonumu 16E’ye geçmem sebebiyle satıyorum.Temiz tamir görmedi kılıfsız kullanılmadı.Garantisi yıl sonuna kadar var, pil sağlığı %90.
Fiyat: 28.500 ₺ #ikinciel #Satılık




İphone Se 2020 cihazımı İphone 13'e geçmem sebebiyle satıyorum.
Tamir görmemiş içi açılmamış, kutulu faturalı.Herşeyi aktif.
kılıf ve ekran olmadan kullanmadığım için vuruk çizik yok.
Pil sağlığı %77.Type C Lightning kablo mevcut.
Fiyat pazarlıksız 6.500 düşünüyorum.Temiz wacth se 2 si olan arkadaş varsa gri olmak şartıyla takas yapabilirim. #ikinciel






Ben bu seçim mesajı atanı nereye şikayet edebilirim?
Uşak'lı değilim Uşak'ta ikamet etmiyorum, 10 dakikada bir uşak belediye başkan adayı MUHAMMETGUR adlı şahsın mesajı geliyor, çıldıracam, engelliyorum yok yine geliyor.
Selamlar, kuzenimin Msi Cx62 - 6QD Laptop'u arızalanınca Servis Point'e gönderdik, anakart arızası olduğunu ancak eski model olduğu için anakartı olmadığını söyleyip geri gönderdiler.(2016 yılında alındı)
Nasıl bir yol izlemek gerekir, var mı anakart tamiri yapan bilindik kaliteli bi'yer?

78 TL zam. 100 Mb fiber #netspeed

Bu askerlik ne dert bir şeymiş ya, ne adam akıllı telefon bulunuyor ne mp3 çalar, herkeste gece uyurken müzik şart horlama sesinden uyuyamıyorsunuz demiş.Evde tuşlu var ama radyo müzik felan yok tabi.Ne dersiniz değer mi hafıza kartlı birşey almaya?
BKeenetic Extra Dsl : Satıldı
Tplink Archer C50 : Satıldı
#satılık #ikinciel


Bizimkiler niye herşeyi abartıyorlar anlamıyorum.Yok nft açık arttırmaya çıkacakmışta, yok nft alanlar ön sipariş için sıraya girecekmişte.Yav tanıtın açın siparişe işte.
Bugün chery omoda 5 incelemesini izledim yerli bi kanalda.Bizimkiler değişik işlerle uğraşırken elin çinlileri patır patır piyasaya elektirikli araba sürüp türkiye pazarına girdiler bile.Biz hala kendi pazarımıza çıkacağız.
Arkadaşlar aramızda optisyen veya gözlükten anlayan varmı?
Numara -1.25 miyop olunca gözlük şart oldu.Ancak fiyatlar çok değişken, 200 tl'ye antirefle 400'e blue cam yaparım diyende var, 400 antirefle, 800 blue cam diyende.Marka fark ediyor sanırım biri novax biri hawkplus.Camda fark var mıdır markadan markaya? Çerçeve hariç fiyatlar tabi.

Kit ram alınca boşa çıkan Pny Rgb Rami satmayı düşünüyorum.Kutu garanti var.22.05.2022 tarihinde alındı.Kaça gider sizce? 8 gb 3200mhz Cl16 #ikinciel


Hocam geçen sene telefon Almanca'ydı bu sene Fransızca olmuş 😀