Bizimkiler niye herşeyi abartıyorlar anlamıyorum.Yok nft açık arttırmaya çıkacakmışta, yok nft alanlar ön sipariş için sıraya girecekmişte.Yav tanıtın açın siparişe işte.

Bugün chery omoda 5 incelemesini izledim yerli bi kanalda.Bizimkiler değişik işlerle uğraşırken elin çinlileri patır patır piyasaya elektirikli araba sürüp türkiye pazarına girdiler bile.Biz hala kendi pazarımıza çıkacağız.

https://www.mynet.com/yerli-otomobil-togg-on-siparise-ne-zaman-baslayacak-turkiye-bekliyor-geri-sayima-gecildi-110107093525

Yerli otomobil Togg ön siparişe ne zaman başlayacak? Türkiye bekliyor, geri...

Türkiye'nin beklediği gün geldi. Yerli otomobil Togg, Türkiye Cumhuriyeti'nin 100. yılına özel olarak üretilen "100. Yıl Özel Seri" NFT koleksiyonunun detaylarını paylaştı. Akıllı...
BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Suicide @suicide

    sundurdukce yenilen ekmek artiyor 😃

  • qubit @qubit

    Geçen araba yıkamacı firmanın kanalında Halit Bolkan bir gemi malın yılda 500-600 bin araç satılan pazarda bir şey değiştirmeyeceğini söylüyordu. Fabrika açmaları lazım gibi bir şey dedi. Mantıklı aslında: satış-yedek parça-servis-yan sanayi..Bunlar olmadan Mazda gibi niş bir ürün olur. Bu tabii herkes için geçerli sadece Çin için değil.

    • brcan @brcan

      Chery Türkiye Başkan Yardımcısı Zhenghai Mei, “Türkiye pazarında gelişmemizle birlikte adım adım Türkiye’de bir üretim tesisi kuracağımıza ve araçlarımızı Avrupa’ya ihraç edeceğimize inanıyorum. Bu, bizim beş yıllık strateji planımız dahilinde.” demiş.Bizden önce onuda faliyete geçirirlerse şaşırmam.Çinin bile üretim üssü olmak ayrı ironik olur tabi.