Kit ram alınca boşa çıkan Pny Rgb Rami satmayı düşünüyorum.Kutu garanti var.22.05.2022 tarihinde alındı.Kaça gider sizce? 8 gb 3200mhz Cl16 #ikinciel


Kit ram alınca boşa çıkan Pny Rgb Rami satmayı düşünüyorum.Kutu garanti var.22.05.2022 tarihinde alındı.Kaça gider sizce? 8 gb 3200mhz Cl16 #ikinciel


Son bir saat içinde 185 ziyaretçi, 60 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.