Ben size olanı söyleyeyim, öncelikle vergi avantajı alıp vergi avantajını yansıtmadan sattılar.Sonra baktılar biz bu fiyatlara bu arabayı gayet satıyoruz kapış kapış gidiyor, e fabrikada vergi avantajından pahalıya geliyor, vergi avantajından vazgeçip fabrikayıda iptal edip normal fiyattan satacaklar.
Olan aslında ilan sahibine soru sor kısmı, ilan sahibi cevabı verirken sadece ben görebileyim dediği zaman o da gözükmüyor zaten.Direk instagram gibi bir yorum kısmı olursa karışır tabi ortalık.