#OtoSeyir

Araçlarda bulunan ve aracın internet ve iletişim imkanını sağlayan sim kart özelliklerini btk engelliyor.

Firmalar özel izin alması gerekiyor. Firmalar izin almıyor ve btk da bunlar salivermedigi için bu özellikler Türkiye'de çalışmıyor. Bununla ilgili gelecekte bir gelişme olur mu acaba

BeğenFavori PaylaşYorum yap