#OtoSeyir
Araçlarda bulunan ve aracın internet ve iletişim imkanını sağlayan sim kart özelliklerini btk engelliyor.
Firmalar özel izin alması gerekiyor. Firmalar izin almıyor ve btk da bunlar salivermedigi için bu özellikler Türkiye'de çalışmıyor. Bununla ilgili gelecekte bir gelişme olur mu acaba
Olur.
5-10 seneye olur.
Tum marka/modeller icin gecerli degildir herhalde. Aracin kendi sim karti olmazsa uzaktan baglanti gereken ozelliklerin hicbiri calismaz. "Akilli" diye satilan arabalarin aklini almis olurlar. Bu durumdaki araclarda kendi sim kartinizi kullanmaniza izin veriyorlar mi?
devletimiz muhtemelen 1-2 değil 3-5 araba parası da bize ateşleyin açayım özelliklerinizi der.
Bazı firmalar anlaştı sim ile geliyorlar
Arabaya imei kayıt ücreti getirirler, olur.