iPhone SE 4'ün kılıfları üretilmeye başlanmış. Tasarım olarak tek kameralı iPhone 13 gibi olacak. Muhtemelen ekran koruyucusu falanda aynı olur. Bu SE 4 bence bayağı iyi satacak.


iPhone SE 4'ün kılıfları üretilmeye başlanmış. Tasarım olarak tek kameralı iPhone 13 gibi olacak. Muhtemelen ekran koruyucusu falanda aynı olur. Bu SE 4 bence bayağı iyi satacak.


Son bir saat içinde 220 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
tr fiyatı ne olacak acaba daha çok var. uygun olursa se3'ten geçerim diye düşünüyorum ama se3'ten hiç memnun değilim, yine mi pişmanlık olur bilmiyorum.
38-40 bence
Ne zaman çıkar acaba tarih belli mi?İphone 13 almaktansa daha tercih edilebilir duruyor.
Şubat-Mart gibi diyorlar.