Stellantis grubundan kolay kolay bir şey almayın https://x.com/srkntnyldz/status/1987476611571023893?s=46
Son bir saat içinde 220 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
hem elektrikli hem fransız. kötü bir macera seçimi
Elektrikli otomobiller bana hala beta gibi geliyor.
Stellantis kötü işler yapıyor.Sadece citroen bazında değelendirmeyin.
Ne kadar sorunlu marka varsa bunlardaymış şimdi farkettim 🙂
Kaçış rampasının önünü kapatmak hiç mantıksız bir davranış olmuş, felakete davetiye çıkarmış.
Stelantis çok garip bir şirket, 307'den beri sürekli elektrik arızalarıyla bilinen grubun 2025 te hala bu sorunu çözemiyor oluşu gerçekten garip.Elektrikten mi anlamıyorlar nedir 🙂
ekmek alıyorlar sanki, gitmiş ne olduğu belirsiz aracı almış sonra ağlıyor.