Sosyal medyaya kısıtlama koydum belli saatlerde. Uygulamalar açılmayınca Teknoseyir sosyale gitmeye başladı elim. Özlemişiz
Sosyal medyaya kısıtlama koydum belli saatlerde. Uygulamalar açılmayınca Teknoseyir sosyale gitmeye başladı elim. Özlemişiz
Yeni imsakiyemiz yeni özellikleri ile yayında https://tsimsakiye.vizyonline.com/ @senturkmurat1999 @serhanhepsen @sqn @144p
Meta Business Suite kullanıcıları'na sorularım var.
Şirket sosyal medya hesaplarını yönetmem için bana verdi. Bu işleri Business suite ile daha kolay olur diye kullanmaya başladım fakat asla video paylaşamıyorum.
Gönderi yayınlanıyor yazıyor ve loading ekranında kalıyor. Gönderi yayınlanmıyor.
Tek video atacağım ama bunu reels olarak almak istiyor. Video kapağı da seçemiyorum.
Telefonda instagram ile paylaşmak istesem yükleniyor ama yine videodan kapak seçemiyorum
Bu sene imsakiye basılmamış yav @serhanhepsen, @ademalp
https://tsimsakiye.herokuapp.com/
Belgesel gelmiş. 25-670 ton aralığında 150 kargonun D400 üzerinden Mersin - Adana arası 60kmlik yolculuğunu anlatıyor.
https://www.youtube.com/watch?v=pZQlEYqeZCo
Selamlar, Vestel android Tv var. Kanal güncellemesi olduğu zaman bir sıradı ile beraber yok oluyor. Mesela Fox Now oldu fox 3. Sıradan kalktı en sona gitti. Artık kanal listem 1-2-4-5-6 diye gidiyor. Mesela bir yerde 52, 58, 66, 67 diye gidiyor.
Tkgs ile alakalı falan demişler ne olduğunu anlamadım.
Ne yaparsam yapayım bir kanalı o kaybolan numaranın yerine koyamıyorum.
Ya ben bunları pcde sıralayayım sonra takayım usbyi yüklesin öyle bir şey yok mu?
Şimdi düzelticem diye daha da bozdum. 4. Sırada kanal var ama hiçbir şey yapamıyorum. Yani aslında yok


Sosyalin kapanmamasını neden sorguluyorsunuz ki? Ben sosyali seviyorum ve açık kalmasını istiyorum kapanma işinin lp tarafında hâlâ değiştirilebilir olduğunu düşünüyorum. Sosyal ile ilgili kullanıcılarla görüşebiliriz dediğini bile hatırlıyorum.
Burada "neden kapanmadı, hani kapanacaktı?" diye durum atanlar kapanması için niye çabalıyor anlamadım. Kapatın hesabı gidin adamı niye darlıyorsunuz.
Eee millenicom'a kaçanlar nasılsınız? Hepsi aynı al birini vur diğerine

Mevcut alan adıma email servisi kurmak tahmini ne kadar bir masrafa yol açar? hosting yerine direkt email hizmeti sunuluyor mu? ad soyad alan adım
İyi pazarlar. Araba için Bluetooth desteği olan düzgün çalışan bir teyp bakıyorum. Çok fazla model var malum.
Bizim dynamat'ın ekranı güneş altında görünmüyor. Bluetooth çoğu zaman telefonda görünmüyor. Yaşı dolmaya başlamış.
Bütçe 2000 diyebilirim
TS sosyal, sosyal medya değil mi yani? 🤔
Sosyal bu yüzden buraya kaçıyorum
Ben instagram ve twitterın app’lerini silip tarayıcıdan girmeye başladım. Rezil bir web deneyimleri olduğu için kullanımım 3’te 1’e falan düştü sanırım.
Ben de yutubu webden kullanıyorum.
Ben sosyal medyayı maalesef bilinçli olarak zihin uyuşturucu niyetine kullanıyorum. Zararını çok iyi biliyorum. İstesem hemen kesebilirim ama hayattan az da olsa soyutluyor. O yüzden gerekli😅