Sosyal medyaya kısıtlama koydum belli saatlerde. Uygulamalar açılmayınca Teknoseyir sosyale gitmeye başladı elim. Özlemişiz
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ftth#Fiber#turknet#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#TürkTelekomSon bir saat içinde 291 ziyaretçi, 121 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
TS sosyal, sosyal medya değil mi yani? 🤔
Sosyal bu yüzden buraya kaçıyorum
Ben instagram ve twitterın app’lerini silip tarayıcıdan girmeye başladım. Rezil bir web deneyimleri olduğu için kullanımım 3’te 1’e falan düştü sanırım.
Ben de yutubu webden kullanıyorum.
Ben sosyal medyayı maalesef bilinçli olarak zihin uyuşturucu niyetine kullanıyorum. Zararını çok iyi biliyorum. İstesem hemen kesebilirim ama hayattan az da olsa soyutluyor. O yüzden gerekli😅