1 Nisan 2021'den beri Gamepower OGRE RGB Kırmızı switch mekanik klavye kullanıyorum. Bu sürecin herhalde 8 aylık bölümünde çok nadir kullanmışımdır. Klavye 2-3 haftadır beni deli ediyor. Muhtemelen daha önce başlamıştır bu sorun ama ben çok kullanmadığım için fark etmemişimdir. Bazı harflere basarken ya da ne bileyim shift tuşu kullanırken backspace tuşu kullanırken falan 10 denemeden 1'i çalışıyor. Çok sinir bozucu 😀 Hayır anlamadığım cidden hiç zorlanmamış bu klavye nasıl bu hale gelebilir 🤦🏻‍♂️ Garantiden faydalanmayı deneyelim bakalım.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Özgür'üm, Özgür'sün, Özgür @ozgurg

    Tuşları tek tek sök ve temizle. Fayda edebilir. Bende etmedi, para iadesi aldım.

  • Mr.Bell @mr-bell

    Gamepower warlock compact vardı benim hatta evde 2 tane var. Sonradan alınanın bazı tuşlar temassızlık yapar gib oldu, sonra güzelce br temizledik, süpürgeyle çektirdik ve düzeldi. Sonra benim tuşlar sorun çıkardı ve bir tane led söndü. Garantiye gönderdim ve switchler değişip geldi ama bir kaç ay sonra başka led gitt. Yine gönderdim ve bu sefer kasanın vidasını takmadan ve başka ledleri bozarak gönderdiler. Bu sefer tekrar mail attım ve detaylı olarak anlatıp sıfır veya üst model istedim.
    Sonuç olarak aynısı geldi üst model olmadığı için. Kutusunu açmadan bir yakınımıza teslim ettim ve kendim aynı renk ve model switch aoc klavyeye geçtim.
    Yakınımız bir denesin bakalım, sıfır klavye ve başkası tarafından başka bir ortamda aynı sorunları çıkaracak mı merak ediyorum. Garantisi devam ediyor o yüzden bir daha sorun olursa yine detaylı görüşmem gerekecek.

Kapının kilidini değiştirmek istiyorum. Tarif edilen ölçüm şekillerine göre 78mm falan çıkıyor. Fakat her yerde 68mm satışı görüyorum. Bizim kapıda yaygın olmayan bir model mi kullanılmış yoksa bende mi hata var 78mm diye bir model olmaz mı anlayamadım 🤦🏻‍♂️

https://www.mksturkiye.com/kapi-kilidi-gobegi-nasil-olculur#:~:text=%C3%96rne%C4%9Fin%2070%20mm%20(30%20mm,arka%20k%C4%B1sm%C4%B1na%20kadar%20olan%20%C3%B6l%C3%A7%C3%BCd%C3%BCr.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Bugün panolarda Rise Online diye bi oyun afişi dikkatimi çekti. Baya baya Knight Online'a özenerek yapmışlar gibi. Herhalde birisi Knight Online'ın eski tadı yok diyerek girişti sonra iş büyüdü 😀 Klasik çakmalara benzemiyor emek sarf etmişler gibi geldi birkaç videosundan. Yarın açılış yapacakmış 🤔

https://www.riseonlineworld.com/

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Alpi Atansay @alpi350

    Böyle bir MMO RPG oyuna bi ihtiyaç var aslında. Çok yoğun bilgi gerektirmeden basit Metin 2, Knight Online gibi bir oyun yok.

    Aslında bunu nasıl görmedi bu oyun piyasası onu anlayamadım. Tam bir mikro ödeme çılgınlığıdır aslında bunlar. Mesela ben zamanında 2012-2014 gibi deli gibi Metin 2 oynuyordum. Orada satılan büyülü metal, efsun kağıtlarıyla falan item yükseltiyorduk. Saç şekli falan vardı deli gibi bir piyasası vardı. 1.200 TL'ye yakın para harcamıştım. 🥺

    • POfficer @felixfelicis

      Knight Online'ı ilk gördüğümde para yatıran arkadaşlara manyak mısınız oyuna para mı verilir falan diyordum. Tabi sene 2007 2008 falan. 😃 Sonraları bende premium, gb vs. almaya başlamıştım. Ücretsiz diye bi başlarsın sonra aylık ödemen haline dönüşür 😃 Dediğin gibi eksik var bence de bu tarz oyun konusunda. Knight Online hala var ama heyecansız tatsız tuzsuz.

  • Orcun @orcun

    Valla ben kayıt oldum, normalde pek sevmem bu tür oyunları ama yeni çıkacak ya herkes ezik olacak o durumda bende belki sararsa devam ederim. 😀

  • Mr.Tekin @tekin224

    Çakma ama pwp server gibi değil tamamen baştan yapıldı.

  • Şahin. @strdex

    Güzel oyun, beta testi - alpha testi dahil oynadım canım sıkıldıkça.
    Roco token ve nft hediyeleri var 😀

Eski Huawei telefonlara da Emui12 güncellemesi gelmeye başlamıştı. Play Store yüklü geliyormuş. Olması gerekirdi zaten ama acaba olmaz mı diyordum. Şimdi uzun süre sonra telefona yeni bi kan gelecek. Benim telefon için henüz beta yeni başlıyor. Yayınlandığı zaman direkt denerim ya 😃

https://youtu.be/Q6kY03u--FU

EMUI 12 İnceleme

P30 Pro üzerinde EMUI 12'ye bir bakalım dedik, ortaya 10 dakikalık bir video çıktı. Umarız beğenirsiniz.
BeğenFavori PaylaşYorum yap

#EvrimAğacı #Theranos

https://youtu.be/4GDvrrtutaE

Theranos: Bir Damla Kan, 10 Milyar Dolar Sahtekarlık

Hastaneye kan vermeye gittiyseniz, ne kadar büyük bir dert olduğunu bilirsiniz: Birçok kişi için acı verici olan bir iğneyle şişeler dolusu kan alınır, birço...
BeğenFavori PaylaşYorum yap
POfficer paylaştı.

Edit: Her sene kendini güncellediği için günceldir.

Update Geldi , artık seçilen ili aklında tutup , içinde olan günü de kırmızı ile işaretliyor.

Update için @ademalp teşekkürler.

Update tavsiyesi için @trbasoglu1996 teşekkür ederiz.

http://tsimsakiye.herokuapp.com/

-----------------------------------------------------------------------------

Edit: Sağolsun Adem Alp Yıldız @ademalp otomatikleştirdi. Kendi ilinize göre aşağıdan indirebilirsiniz.

http://tsimsakiye.herokuapp.com/
------------------------------------------------------------------
Geçen sene yaptığım TS imsakiyesinin 2021 hali isteniyor ancak geçen sene herkes şu ili de yapar mısın, bu ili de yapar mısın diye çok istekte bulunuyordu. Tüm illeri yapmam mümkün değil , zaten ciddi bir amaçla yapmamıştım herkesin kullanacağı tuttu 😀 O yüzden 2021'in boş halini paylaşıyorum isteyenler edit programlarında üzerini doldurabilir kendi iline göre.

Herkese iyi Ramazanlar

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 6 / 28