https://subdl.com/

Subdl aslında eski bir siteymiş ama ben yeni keşfettim. Kapanan Subscene'in mirasını devam ettiriyormuş ayrıca turkcealtyazi'da silinen bazı altyazıları da burada buldum favlayın lazım olur.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

2012 model Toyota Yaris aracım var. DDPAI Z60 Pro araç kamerası aldım. Ön kamerayı neyse bir şekilde takarız da arka kameranın kablosunu nereden geçirebilirim? Birkaç yerde aracın trimlerinin altından geçirildiğini okudum ama parçaları sökmeye girişmek gözümü korkuttu açıkçası, elimizde kalmasın. Nasıl yapabiliriz bu işi arkadaşlar?

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Bugüne kadar seni geri tutan neydi ya da hangi dağda kurt öldü de şimdi masaüstü uygulama çıkartıyorsun?
https://search.google/google-app/desktop/

The Google app for desktop

Explore new ways to search. Download the Google app for desktop to use Lens, get AI-powered responses faster, search across your computer and Google Drive, and more with a simple keyboard shortcut.
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Dijital Dünya Bizi Yalnızlaştırdı mı? Eski Teknoloji Daha mı...

Sapien'in yeni videocast serisi @BarsOkanBelovacklı ile BOBCAST'te bu bölüm @teknoseyir 'den Levent Pekcan ile Teknoloji, Retro ve Nostalji üzerine konuşuyo...
BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 7 / 17

The Traitors Türkiye'nin 2 bölümü (4. ve 5. bölüm) daha yayınlanmış bi çırpıda izledim valla. Ya şahane bi formatmış çok hoşuma gitti. Bizdeki versiyonu öyle aman aman olmamış ki izlemeyi keyifli bulduğum kişilerin son 2 tanesi de bu bölümlerde elendi ama sırf formatın keyifli olmasından ötürü sonuna kadar izleyeceğim muhtemelen. Hafta sonu bi bakacağım bunun yurtdışı versiyonları varmış sanırım, altyazı falan da varsa izlemeye çalışacağım. İnsanların böyle kafa yorarak, iletişim kurarak yarıştığı yarışmalar acayip keyifli geliyor bana. Bu arada bu tarz yarışmalar varsa bildiğiniz öneriye açığım.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • PhoeniXim @phoenixim

    Bizdekini 20dk civarı izleyip bıraktım, format güzel olduğu için düzgününü yabancılar yapmıştır diye düşünüp araştırdım İngiltere versiyonunun 2. Sezonu öneriliyordu iki günde bitirdik. Baştan sona her şeyi çok iyi: müzikler, editler, seçilen karakterler, oyunlar vs her şey 10/10, tavsiye ederim.

    • Tai per Dog Un @alipektas

      Bakayım ona yaa mutlaka, tam aradığım şey muhtemelen. Bu arada bence bizdekini erken bırakmışsın, ilk 20 dakikada daha doğrusu ilk bölümün büyük bir kısmında çok heyecanlı ve acemiler cidden. (bi tane kız "seni nden hain yapalım?" sorusuna "çünkü ikizler burcuyum" diyor mesela. kendime hakim olamasam orada bırakırdım) Aslında böyle şeyler daha doğallık katıyor, kurgu daha azdır hissi oluşturuyor diye bilhassa seviyorum ben çünkü bayağı heyecandan bocaladılar. İlerledikçe insanlar açıldı, taktik falan belirleyip işe koyulmaya başladı. O kısımları yine izlemesi keyifli gelebilirdi bence vakit varsa hâlâ şans verilebilir.

    • PhoeniXim @phoenixim

      @alipektas yer gök şişme dudak olduğu için katlanamadım 😀 5. Bölüm itibariyle şişme dudak oranı ne kadar? Şu aralar izlemem de sezon bittikten sonra izleyiciler hala memnunsa belki izleyebilirim. Amerika Kanada avustralya vs her ülkede var resmen İngiltere harici başka bir ülkeninkini de merak ediyorum fakat İngiltere 2. Sezon çok iyiydi gerçekten o kalite diğer yerlerde var mıdır bilmiyorum

    • Tai per Dog Un @alipektas

      @phoenixim Tahmin ettiğim kişiyse yok o gitmedi ve sesi daha çok çıkmaya başladı. Benim de irrite olduğum oyunculardan biri hatta, umarım gider. 😀
      İngiltere versiyonuna mutlaka bakacağım yaa, acayip merak ettim.

  • dafk punt @ugurcansayan

    Birkaç yıl öncesine kadar "Town of Salem" oyunu Türkiye'de o kadar meşhurdu ki oyunun geliştiricileri Türkçe konuşanlar için ayrı sunucular açtıydılar. Ara sıra oynaya oynaya yalancılık becerilerimizi epeyce geliştiriyorduk. Eski günleri hatırladım; bu bahsettiğiniz videolardan haberim yoktu, onlara da bakayım.

Google AI Pro paketini 2 TB'den 5 TB'ye çıkarmış, fiyat aynı. Paketi kullananlar otomatik yükseltilmiş, kontrol edebilirsiniz. #Gemini #GoogleOne #GoogleDrive

https://9to5google.com/2026/04/01/google-ai-pro-5-tb/

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 12 / 21

Bu script, YT'deki "1 gün önce" 4 hafta önce" 5 yıl önce" gibi gözüken ibarenin yerine, tam yükleme tarihini ve saatini göstermesini sağlıyor.

Çok işlevli YT eklentilerinin içinde bu işi yapan vardır muhtemelen. Bu tek iş yapan bir çözüm.

Bazı ülkelerde YT'nin eski arabirimi çıkıyormuş. YT güncel arabirime göre hazırlanmış. TR'de sorun olmaz sanırım.

https://greasyfork.org/tr/scripts/561532

유튜브 날짜 표시기

Küçük resimlerde video sayfalarında önerilen videolarda Shorts ve oynatma listelerinde tarihleri gösterir
BeğenFavori PaylaşYorum yap

2022'de SimpleLogin Proton'a katılmıştı. Şimdi de Anonaddy diye bilinen addy, Protonmail alternatifi Tuta'ya katılıyormuş. Yani
Protonmail - SimpleLogin
Tuta - Addy
şeklinde oldu. Bunları kullanan var mıdır? Ben sık sık kullanıyorum.
https://addy.io/blog/addy-io-has-partnered-with-tuta/
#tuta #tutanota #anonaddy #addy #protonmail #simplelogin

addy.io has partnered with Tuta | addy.io

We're excited to share that addy.io has partnered with Tuta, so that you can take back your data with Tuta's encrypted email, calendar and contacts.
BeğenFavori PaylaşYorum yap

DVB-T2 TV yayını İstanbul'dan sonra Ankara, Bursa ve İzmir içinde başladı.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 8 / 14
protego paylaştı.

#OYUNUMADOKUNMA
Şuanda en çok imzalanan dilekçeler bu konu ile alakalı. 1 dk giriş yaparak katıldığınız dilekçeye imza atabilirsiniz.
https://edilekce.tbmm.gov.tr/Ebasvuru/ImzayaAcilanDilekceler

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 7 / 10
  • Alptekin @alptekinck

    bm iklim yasasına bişi demediniz...

  • Rj0lnir @rj0lnir

    Keşke gerçekten faydası olacağına inanabilsem. Ne yazık ki uzun zamandır ülkede iktidar bir şeyi istedi mi o oluyor, ne kadar tepki çekerse çeksin. En fazla kısa bir süreliğine geri adım atıp sonra başka şekilde yine o istediklerini yapıyorlar. Sonra da alışılıyor, unutulup gidiyor zaten. Binlerce örneği vardır son 25 yıl içinde.

    • Boba Fett @bobafett

      IMEI kaydı ve gümrük düzenlemesi gibi.

    • protego @protego

      Ben de tersi örnek vereyim o zaman. İade ürünlerde kargo fiyatını müşteriye yansıtacaklardı. O yasa geri çekildi gelen tepkiden sonra. Buradaki yasanın kimseye bir çıkar sağladığı yok. Devlet kademelerine de çıkar sağlamıyor. O yüzden yeterince tepki oluştuğunda bu işten geri dönülebilir. Sektörden herkes haftalardır bunu diyor zaten. Herkes bu tepkilerin ne kadar işe yaradığını ve ellerini ne denli güçlendirdiğini söylüyor. İlk defa yapılan bir düzenleme tasarısında böyle bir tepki oluştu ve herkes bakanlıklarla görüşme yapmaya gitti/gidiyor. bunun daha önce örneği olduğunu da sanmıyorum. Bu yasa eninde sonunda geçecek ama nasıl geçtiği önemli, o da tepkilerin dinmemesine bağlı. Çok uzun süredir bir işe yaramayacağını bildiğimiz için -haklı olarak- uğraşmıyoruz tepki göstermekle ama bu sefer işe yarıyor. Milyonlarca kişinin tepkisi milyonlarca kayıp oy demek onlara göre, o açıdan bakın.

    • Alptekin @alptekinck

      siz de hem seçip hem de memnun olmuyonuz

  • protego @protego

    Arkadaşlar ne olacak ki demeyelim imza atalım ve yayalım, oy vermek gibi düşünün bunu. Her oy bir işe yarıyor. E-devlet ile giriş yapıp "imzala" butonlarına basacaksınız sadece. Şunu 1 milyon kişi yapsa meclisin tüm konusu bu olur. O açıdan bakın. Yayabildiğiniz kadar yayın.

  • Hybrid @hybrid

    Böyle bir şey olması lazım diyordum varmış hoşuma gitti ama çok basit yapmışlar kendim böyle sistemi hayata geçirsem neler eklerim diye oturup 1-2 saat düşündüğüm olmuştu o yönden hayal kırıklığı oldu 😀