Bugüne kadar seni geri tutan neydi ya da hangi dağda kurt öldü de şimdi masaüstü uygulama çıkartıyorsun?
https://search.google/google-app/desktop/
Teknoseyir gündemi
#ForzaHorizon6#GTA5#Steamyazindirimleri#RDR2#steammachine#GTASA#nays#Rockstar#işbankası#hastgaglerdevardır#HaftalıkGündemeMalzemeSon bir saat içinde 314 ziyaretçi, 102 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Vardı bu
Geçen Eylül'de beta/deneme olarak çıkmış zaten bugün nihai sürüme ulaşmış.
@ad33p yıllar yıllar önce vardı sanki, lokal dosyalarda hızlı arama yapmaya yarıyordu fln...
Yıllar önce kapatmışlardır belki
@ferah Ben 3.parti, başka birinin yaptığı, github'tan yüklenen bir şey hatırlıyorum ama resmi bir şey hatırlamıyorum ama belki gözümden kaçmıştır.
@ad33p https://www.oldversion.com/software/google-desktop/
2010 diyor.
gidip öleyim ben...
@ferah 😀 bu mezar kazıcılık olmuş.
AI Ile masaustu etkileşimi getireceklerdir. Tarayıcının limitlerinden kaçmaya çalışıyorlardır.
Daha değişik bir versiyonu vardı, Copernic Desktop Search vb uygulamaların moda olduğu zamanlarda vardı. Hatta, W 7 Desktop Gadgets benzeri araç gereci de vardı.
@dirigeant'ın da dediği gibi Gemini'yi Co-pilot'a falan alternatif olarak işletim sistemlerine sokmaya çalışacaklardır.