Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Ben oturuyorum, izleyebilir miyim?
Sen özgür bir insansın, izne ihtiyacın yok.
@ozgurg hayır Özgür sensin ben Erhan'ım.
@erhanm Tekrar oku, küçük "ö".
@ozgurg tamam işte sen bizim küçük Özgür'ümüzsün ☺️
Dur bi ya LP yi izliyorum 😀
@erhanm
@ozgurg sana GTA 6 alacam
@erhanm Dualarım kabul oluyor.
@ozgurg
hadi yine iyisin
https://www.youtube.com/shorts/qRYcw7UN7vQ
Koştum geldim olay ne kavga mı var???
Keyifli bir sohbet var.
Çok iyi konuk. Gerçekten @leventp de @gamsizm de @hkellecioglu 'da konuk alınıp podcastlerde saatlerce konuşturulması gereken insanlar. Düşünceleri, olaylara yaklaşımları, izletmeleri, dinletmeleri bence şahane.
Dijital dünyanın dışına çıkıp podcastlere konuk olmalılar, net.
Hamdi Bey harici pek katılmıyorum bu görüşünüze
Bence de çok değerli insanlar. Ben katılıyorum bu görüşünüze.
haydaaa
sağdaki abi 80'ler türk filmlerinden fırlamış gibi. soldakini tanımıyorum, ben pek açmadı. aksi birine benziyor 😀