The Traitors Türkiye'nin 2 bölümü (4. ve 5. bölüm) daha yayınlanmış bi çırpıda izledim valla. Ya şahane bi formatmış çok hoşuma gitti. Bizdeki versiyonu öyle aman aman olmamış ki izlemeyi keyifli bulduğum kişilerin son 2 tanesi de bu bölümlerde elendi ama sırf formatın keyifli olmasından ötürü sonuna kadar izleyeceğim muhtemelen. Hafta sonu bi bakacağım bunun yurtdışı versiyonları varmış sanırım, altyazı falan da varsa izlemeye çalışacağım. İnsanların böyle kafa yorarak, iletişim kurarak yarıştığı yarışmalar acayip keyifli geliyor bana. Bu arada bu tarz yarışmalar varsa bildiğiniz öneriye açığım.
Teknoseyir gündemi
#ForzaHorizon6#GTA5#Steamyazindirimleri#RDR2#steammachine#GTASA#nays#Rockstar#işbankası#hastgaglerdevardır#HaftalıkGündemeMalzemeSon bir saat içinde 314 ziyaretçi, 102 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bizdekini 20dk civarı izleyip bıraktım, format güzel olduğu için düzgününü yabancılar yapmıştır diye düşünüp araştırdım İngiltere versiyonunun 2. Sezonu öneriliyordu iki günde bitirdik. Baştan sona her şeyi çok iyi: müzikler, editler, seçilen karakterler, oyunlar vs her şey 10/10, tavsiye ederim.
Bakayım ona yaa mutlaka, tam aradığım şey muhtemelen. Bu arada bence bizdekini erken bırakmışsın, ilk 20 dakikada daha doğrusu ilk bölümün büyük bir kısmında çok heyecanlı ve acemiler cidden. (bi tane kız "seni nden hain yapalım?" sorusuna "çünkü ikizler burcuyum" diyor mesela. kendime hakim olamasam orada bırakırdım) Aslında böyle şeyler daha doğallık katıyor, kurgu daha azdır hissi oluşturuyor diye bilhassa seviyorum ben çünkü bayağı heyecandan bocaladılar. İlerledikçe insanlar açıldı, taktik falan belirleyip işe koyulmaya başladı. O kısımları yine izlemesi keyifli gelebilirdi bence vakit varsa hâlâ şans verilebilir.
@alipektas yer gök şişme dudak olduğu için katlanamadım 😀 5. Bölüm itibariyle şişme dudak oranı ne kadar? Şu aralar izlemem de sezon bittikten sonra izleyiciler hala memnunsa belki izleyebilirim. Amerika Kanada avustralya vs her ülkede var resmen İngiltere harici başka bir ülkeninkini de merak ediyorum fakat İngiltere 2. Sezon çok iyiydi gerçekten o kalite diğer yerlerde var mıdır bilmiyorum
@phoenixim Tahmin ettiğim kişiyse yok o gitmedi ve sesi daha çok çıkmaya başladı. Benim de irrite olduğum oyunculardan biri hatta, umarım gider. 😀
İngiltere versiyonuna mutlaka bakacağım yaa, acayip merak ettim.
Nedir formatın olayı hocam?
Valla bende çözemedim ne ki bu yani yarışma mı ? survivor gibi birşey mi ?
@orcunfix @senturkmurat1999 vampir köylü gibi oyunun tv programına çevrilmiş hali. Bu oyunu en son kampda oynamıştım 15 kişilik bir grupla.
Prodüksiyonlu vampir-köylü oyunu gibi bir şey sanırım.
@burakdogn @hakan86 için komiği de şu: Ben vampir köylü oyununu da birkaç defa duymak dışında hiç bilmiyordum, ne oynadım ne oynandığına denk geldim. Geldiysem de dahil olmadım ve dikkat etmedim muhtemelen dikkatimi çekmedi vs. bir şey oldu belki. Oynayan çok kişi varmış, çok keyifliymiş ama sanırım.
Birkaç yıl öncesine kadar "Town of Salem" oyunu Türkiye'de o kadar meşhurdu ki oyunun geliştiricileri Türkçe konuşanlar için ayrı sunucular açtıydılar. Ara sıra oynaya oynaya yalancılık becerilerimizi epeyce geliştiriyorduk. Eski günleri hatırladım; bu bahsettiğiniz videolardan haberim yoktu, onlara da bakayım.