#007First Light, muhteşem bir Bond oyunu olmuş. Aşırı iyi bir oyun mu? Tartışılır. Eksiklerine rağmen çok iyi bir oyun ama tek kelimeyle muhteşem bir Bond oyunu. En iyisi. Metacritic'te 95-96 ortalamada olmamasının tek nedeni oyunu Sony'nin yapmamış olması.
Çok sarıyor. Oynaması ücretsiz. Başından kalkamadım. Türkçe mevcut.
https://store.steampowered.com/app/3606890/Upload_Labs/
Elektronik cihazlara kısa ve uzun süreli bellek sağlayan DRAM ve NAND çiplerinin yarısından fazlası Güney Kore'de üretilmektedir. Akıllı telefonlarda, PC'lerde ve veri merkezlerinde bulunan gelişmiş işlem çiplerinin yaklaşık %70'i Tayvan'da üretiliyor.
Bu iki ülke de Katar'dan sıvılaştırılmış doğal gaz ihracatına en çok bağımlı ülkeler arasında yer alıyor. Bu, iki ülkenin yenilenebilir enerji kaynaklarına karşı isteksizce sürünmesiyle daha da kötüleşen tehlikeli bir güvenlik açığıdır.
Dünyanın LNG'sinin yaklaşık beşte birini tedarik eden Katar'ın Ras Laffan gaz fabrikası, Pazartesi günü üretimi durdurdu ve daha sonra acil durumlarda tedariki durdurmak için yasal bir gerekçe olarak mücbir sebep ilan etti. 🇶🇦QuatarEnergy, tesise yönelik askeri saldırılara atıfta bulundu. Katar ve Birleşik Arap Emirlikleri'nde üretilen LNG'nin yaklaşık %90'ı doğuya doğru Asya'ya gidiyor. Bu, benzersiz maruziyetlerinin bir takdiridir. 🇨🇳Çin ve 🇮🇳Hindistan, Katar LNG'sinin en büyük alıcıları olabilir, ancak gazın sadece %3'lük bir üretim payına sahip olmasıyla şebekelerinde neredeyse aynı önemi vermediler. Japonya, elektriğinin yaklaşık üçte birini üretmek için LNG kullanıyor, ancak Katar ve BAE birlikte ithalatın yalnızca yaklaşık %5'ini oluşturuyor. Güney Kore ve Tayvan, gaza bağımlı şebekeler ve Körfez'e bağlı ithalat stratejileri karışımıyla en savunmasız görünüyor. Darbeyi yumuşatmanın yolları var. LNG spot piyasada mevcut, ancak Hürmüz'teki kriz devam ederse daha da dik hale gelebilecek yüksek bir fiyat primi ile. Önemli Asya sözleşmesi, Rusya'nın Ukrayna'yı işgalinden sonra ulaştığı seviyelerin yaklaşık altıda birinde hala işlem görüyor.
#HaftalıkBorsaDeğerlendirmesi


Windows 11 de gereksiz uygulamarın yüklenmesini istemiyorum. Sadece oyun oynuyoruz sadece steam var. Bunun için ne yapabiliriz? Windows ltcs gibi bir sürüm vardı onu kursak bir sorun olur mu? Başka bir farkı var mı? Yada başka bir yöntemi var mı debloat gibi?
Sonunda Mellanox MCX4121A 25GbE NIC geldi bugün, Ubiquiti'den Multi-mode SFP modülleri gelmişti çoktan ve direkt fiber kabloyla modülleri bağlayıp test yaptım. 🙂
Şuan sadece ISP'nin XGSPON'u kaldı, yarın kendim aldığım XGSPON ONU SFP modülü bağlayıp fiberi direkt routera bağlamak kaldı.
TypeScript tipleriyle DOOM çalıştırmış.
3.500.000.000.000 satır tip, 177 TB, 1 kareyi 20 günde üretiyor.
Açık kaynaklı: https://github.com/MichiganTypeScript/typescript-types-only-wasm-runtime
#HaftalıkGündemeMalzeme
Yep. We got the Doom engine running purely in TypeScript types. Like. For real. We’ve prepared two more videos, one answering “why we did this” (storytim...
#Spiderman güzel mi? Bir sürü oynayacak oyun var ama indirimde diye alsam mı yoksa sonraya mı bıraksam bilemedim.
Whatsapptan yapay zekayla sohbet etmek isteyenler rehberine ekleyebilir:
Copilot: +18772241042
Chatgpt: +18002428478
Eğer ilk yazdığınızda İngilizce cevaplar geliyorsa Türkçe yaz demeniz yeterli.
Youtube'da resmen benim için bir hazine buldum. Ben bu kadar çok güldüğüm bir program hatırlamıyorum. Geçen İlker Canikligil konuk olmuş. Oradan tanıdım kanalI, halbuki Meşhur bir kanalmış, hiç önüme düşmemişti. Bayıldım. 😂
https://www.youtube.com/watch?v=3lcMEgbaVr0
Bilgi Deryası'nın bu bölümünde dertlerinin dert olmadığı, kraliyet ailesinin şatolarda pasif-agresif davranışlar sergilediği, dönem tiyatrosu gibi bir ülkede...
İsraftan ve görüntü kirliliğinden başka bir şey değil gerçekten.
Oyun basınının Saros'a verdiği puanları hatırlayın. Saros'un 87 ortalamaya sahip olduğu yerde 007 First Light'ın 115 falan olması lazımdı.
Oyunu bitirdin mi uğur
@uzuntasrali Evet.
Uğur Hocam merhabalar. oyunu naughty dog yapsaydı nasıl bir fark olurdu? Daha başarılı olur muydu? Saygılar
Daha iyi olmayacağına eminim. Yine de oyun basını, Naughty Dog'un yaptığı bu oyunu "oyunların yeni altın kasesi" ilan ederdi, ona da eminim. 😀 007'nin bu kadar iyi bir Bond oyunu olması, IO'nun zaten 20 küsür senedir benzer fikirler üzerine çalışmasıyla ilgili tamamen.
MetaCritic ortalaması 91 olacak bence...