#007First Light, muhteşem bir Bond oyunu olmuş. Aşırı iyi bir oyun mu? Tartışılır. Eksiklerine rağmen çok iyi bir oyun ama tek kelimeyle muhteşem bir Bond oyunu. En iyisi. Metacritic'te 95-96 ortalamada olmamasının tek nedeni oyunu Sony'nin yapmamış olması.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Çok sarıyor. Oynaması ücretsiz. Başından kalkamadım. Türkçe mevcut.

https://store.steampowered.com/app/3606890/Upload_Labs/

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Elektronik cihazlara kısa ve uzun süreli bellek sağlayan DRAM ve NAND çiplerinin yarısından fazlası Güney Kore'de üretilmektedir. Akıllı telefonlarda, PC'lerde ve veri merkezlerinde bulunan gelişmiş işlem çiplerinin yaklaşık %70'i Tayvan'da üretiliyor.

Bu iki ülke de Katar'dan sıvılaştırılmış doğal gaz ihracatına en çok bağımlı ülkeler arasında yer alıyor. Bu, iki ülkenin yenilenebilir enerji kaynaklarına karşı isteksizce sürünmesiyle daha da kötüleşen tehlikeli bir güvenlik açığıdır.

Dünyanın LNG'sinin yaklaşık beşte birini tedarik eden Katar'ın Ras Laffan gaz fabrikası, Pazartesi günü üretimi durdurdu ve daha sonra acil durumlarda tedariki durdurmak için yasal bir gerekçe olarak mücbir sebep ilan etti. 🇶🇦QuatarEnergy, tesise yönelik askeri saldırılara atıfta bulundu. Katar ve Birleşik Arap Emirlikleri'nde üretilen LNG'nin yaklaşık %90'ı doğuya doğru Asya'ya gidiyor. Bu, benzersiz maruziyetlerinin bir takdiridir. 🇨🇳Çin ve 🇮🇳Hindistan, Katar LNG'sinin en büyük alıcıları olabilir, ancak gazın sadece %3'lük bir üretim payına sahip olmasıyla şebekelerinde neredeyse aynı önemi vermediler. Japonya, elektriğinin yaklaşık üçte birini üretmek için LNG kullanıyor, ancak Katar ve BAE birlikte ithalatın yalnızca yaklaşık %5'ini oluşturuyor. Güney Kore ve Tayvan, gaza bağımlı şebekeler ve Körfez'e bağlı ithalat stratejileri karışımıyla en savunmasız görünüyor. Darbeyi yumuşatmanın yolları var. LNG spot piyasada mevcut, ancak Hürmüz'teki kriz devam ederse daha da dik hale gelebilecek yüksek bir fiyat primi ile. Önemli Asya sözleşmesi, Rusya'nın Ukrayna'yı işgalinden sonra ulaştığı seviyelerin yaklaşık altıda birinde hala işlem görüyor.

#HaftalıkBorsaDeğerlendirmesi

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Windows 11 de gereksiz uygulamarın yüklenmesini istemiyorum. Sadece oyun oynuyoruz sadece steam var. Bunun için ne yapabiliriz? Windows ltcs gibi bir sürüm vardı onu kursak bir sorun olur mu? Başka bir farkı var mı? Yada başka bir yöntemi var mı debloat gibi?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 7 / 10

Sonunda Mellanox MCX4121A 25GbE NIC geldi bugün, Ubiquiti'den Multi-mode SFP modülleri gelmişti çoktan ve direkt fiber kabloyla modülleri bağlayıp test yaptım. 🙂

Şuan sadece ISP'nin XGSPON'u kaldı, yarın kendim aldığım XGSPON ONU SFP modülü bağlayıp fiberi direkt routera bağlamak kaldı.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 7 / 29

TypeScript tipleriyle DOOM çalıştırmış.
3.500.000.000.000 satır tip, 177 TB, 1 kareyi 20 günde üretiyor.
Açık kaynaklı: https://github.com/MichiganTypeScript/typescript-types-only-wasm-runtime
#HaftalıkGündemeMalzeme

TypeScript types can run DOOM

Yep. We got the Doom engine running purely in TypeScript types. Like. For real. We’ve prepared two more videos, one answering “why we did this” (storytim...
BeğenFavori PaylaşYorum yap

#Spiderman güzel mi? Bir sürü oynayacak oyun var ama indirimde diye alsam mı yoksa sonraya mı bıraksam bilemedim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 10

Whatsapptan yapay zekayla sohbet etmek isteyenler rehberine ekleyebilir:

Copilot: +18772241042
Chatgpt: +18002428478

Eğer ilk yazdığınızda İngilizce cevaplar geliyorsa Türkçe yaz demeniz yeterli.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Youtube'da resmen benim için bir hazine buldum. Ben bu kadar çok güldüğüm bir program hatırlamıyorum. Geçen İlker Canikligil konuk olmuş. Oradan tanıdım kanalI, halbuki Meşhur bir kanalmış, hiç önüme düşmemişti. Bayıldım. 😂

https://www.youtube.com/watch?v=3lcMEgbaVr0

İNGİLTERE, SHAKESPEARE, ELIZABETH, JAMES BOND

Bilgi Deryası'nın bu bölümünde dertlerinin dert olmadığı, kraliyet ailesinin şatolarda pasif-agresif davranışlar sergilediği, dönem tiyatrosu gibi bir ülkede...
BeğenFavori PaylaşYorum yap

İsraftan ve görüntü kirliliğinden başka bir şey değil gerçekten.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 9 / 19
  • Ronnie James Dio @ronniejamesdio

    o kadar fiber kablo cidden israf ya. birbirlerinin hatlarını kullanmıyorlar inatla. büyük salaklık.

  • oniki @oniki

    Olması gereken bu. Yoksa sadece tek parti olsun fazlası ısraf da diyebilirsiniz. Tek banka olsun, aynı şey. Sadece Intel olsaydı halimiznice olurdu? TTnin altyapısını paylaştırması çok mu güzel işliyor? Ayrıca ben çok güzel kablo döşeyeceğim, bir yere başkası dömemiş diye bana yasak, sonra benim döşediğimi de başkası kullanacak! Oldu, gözlerim doldu, bu şekilde en rezil altyapıya kavuşuruz. Rekabetten tasarruf olmaz, itibardan olabilir.

    • Ronnie James Dio @ronniejamesdio

      fiber işi bölgelere ayrılıp verilir, herkes bütçesi dahilinde bölge alır, bölgeleri alan diğerlerine kiralar. çıkarırsın kanunu, uymayanı alırsın kucağa zıplatırsın sistem çokta güzel çalışır.

      gelişmiş ülkelerde kapına beş farklı şirketin fiberi mi geliyor, hiç sanmıyorum?

    • Tai per Dog Un @alipektas

      Karşılaştırma doğru değil. Altyapı ortak olmalı servis sağlayıcılar değil. Devlet el atar buna, belediyelerde ortak şekilde altyapı döşetir özel firmalara, servis sağlayıcılar o altyapıyı kiralar. Türk Telekom'un aslında yaptığı bu, ama denetim düzgün olmadığı için tt bu yönetimde kendi şirketi lehine firma kayırıyor. Bu sebeple de firmalar kendi altyapısını götürme yoluna gidiyor. Portların hız sınırı, kiralama ücreti vs. diğer firmaları çok kısıtlıyor. (misal Türknet fiber tt fiber farkı) bu işi tt değil de bağımsız bir firma yapmalıydı. Rekabet Kurumu denetimleri ile altyapı döşeyen firmalarla internet hizmeti sunan firmalar arası haksız kayırma vs de engellenirdi. İş yine ülkedeki hukuka, adalete vs çıkıyor. Düzgün işlemeyen devlet hiçbir şeyi düzgün denetleyemez, organize edemez.

    • lterlemez :) :\ :( @lterlemez

      Olması gereken bu değil, apartmanda tek bir kutu olmalı ve dolayısı ile tek bir noktadan girmeli; ilgili İSS, o kutuya sadece, abonenin dairesine giden hatta OTG'yi bağlayıp, gidebilmeli. Ama nerede öyle denetleyici, müteahhit; telefon/tv hatlarını bile doğru düzgün döşemiyorlar, denetlenemiyorlar...

    • Alptekin @alptekinck

      bunların hepsi ayrı altyapı mı?

  • CimAdam @cimadam

    keşke ülkede en büyük israf bu olsa

  • Boba Fett @bobafett

    Şöyle alt yapı olsa da hepsinin aboneliklerini birleştirsek. 😀

    Teoride alt yapı tekelleştirme mantıklı geliyor ama bizde o mantığa hareket eden bir oluşum yok. Üst yönetimin de pek umurunda değil.