Krizi fırsata çevirmek 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap

PRIME VIDEO SERVİSİ NEDEN KÖTÜ
1.) Dün 'The Office' izlerken altyazı 10 saniye kadar kaydı (kabul edilemez) ve düzeltmem için hiç bir araç sunmamışlar. Daha sonra bölümü araştırdığımda şu ana kadar bölümlerin kesilmiş hallerini izlediğimi fark ettim :/
Kabul edip izlesem dahi, her kesilen sahnede altyazılar kaymaya başlıyor ve bir süre sonra iyice sapıtıyor.
2.) "S A N S Ü R" bu aslında tek başına yeterli bir sebep. Üyeliğim olmasına rağmen, konfor alanımdan çıkıp sansürsüz bölüm arıyorum. Daha kötüsü acaba bulduğumda da sansür var mıydı hissi.
3.) 1 yıl falan önce 'Person of Interest' i izliyordum, geçen devam etmek istedim dizi kaldırılmış, tamam olabilir ama kaldığım bölüm bilgisi de kaldırılmış. Bu platformlardaki en büyük konforlardan birisi izlediğin bölümü tutması, ama bu da ters gidebiliyor.

Özetle burada izlediğiniz içerikler sansürlü, kesilmiş olabilir. Bölümün ortasında altyazılar kayabilir ve keyfiniz ****.

>>> Bu servisin 8₺'lik amazon hizmet eşantiyonu olduğunu biliyorum, bu ilk iki maddenin açıklaması olamaz.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 8 / 14
  • Tai per Dog Un @alipektas

    Vatandaşının ne izleyip izlemeyeceğine karışma haddini kendinde görebilecek kadar ucuz devlet yöneticileri var ülkemizde, platformun bir suçu yok bu hususta. Ha madem el mahkum kestin, bari altyazıyı ona göre ayarla zahmet olmazsa. Bu konuda sonuna kadar haksız tabi Amazon.

    • Orcun @orcun

      Birde yani paralı bir platform. Beleş değil ki ? parasını veriyorsun sorun. İnternette beleş değil ona bakarsak ama internette de sansür var ? ya kardeşim sansür isteyen görmek istemeyen '' İZLEMESİN '' zorla mı izletiyorlar ya ? ben buna tavım işte, herkese açık bedava yayın olan kanalları denetlersin çok uç nokta birşey varsa sansürlersin okey de parasını veriyorum ya bedava değil ? bu hizmetteki şeye sen nasıl kendinde karışma hakkını görebiliyorsun ? sansür isteyen kişiler de bir zahmet kullanmasın ya ? zorla mı kullandırtıyorlar ? yok ya yemin ediyorum ülkenin her şeyi foseptik çukuruna döndü.

    • Tai per Dog Un @alipektas

      @orcun Devletin vatandaşına zorbalığı yani bu, başka bir ismi tanımı yok bunun. Vatandaş enayi olunca devlet de bu haddi görüyor kendinde. ABD'nin getir götürünü yapamazlar. Bireysel haklar konusunda adamları çok takdir ediyorum, Sputnik bile engelli değil adamlarda, o derece bağlılar ilkelerine.

    • Orcun @orcun

      @alipektas Amerika da sokakta çık ben de biden'ın anasını avradını üstten yatırıp yan tutup şey edeyim diye bağır afişler yap hadde biden'ın maketini yapıp o makete şey yap gene birisi karışmaz. Karışan olursa mesela polis şu bu herif tazminat davasıyla sülalesini geçindirir. Halk bile karışmaz çünkü o halk o kişiler de farkında biden'ın seven sayan tapan yok mu ? tabi ki var ama karışmazlar bu duruma çünkü karıştığı an farkedecek ki kendisi de aynı duruma düştüğünde bir fikir ideoloji vs. aynı şekilde kendisine de karışanlar olacak ve o yüzden asla karışmaz. Yani o durumda bile kendi hakkına da ilerde tecavüz olacağını bildiği için karışmıyor. Ha çok manyakları var silah doğrultup vurur ama o durumda da o devlet vuran adamın kanını öldürmeden emer emer yok etmez ama süründürür yaşatmazlar. Ha dersen ki ben biden'ın şu gün şu saatte öldüreceğim planım bu bu vs. bak bu suçtur mesela o kadar da özgürlük olmuyor. Din propagandası yapanlar var mesela parklarda gezerler megafonla bağırırlar ateistler var hristiyanlar var vs. vs. bunlar bağırırlar çağırırlar ama kimse birbirine asla dokunmaz karışmaz. Özgürlük budur yani başka türlüsü de olmuyor. Şimdiki genler bunları görsünler de seçimlerini ona göre yapsınlar. Ya afganistan olacak bu ülke ya da gelişip bir avrupa ülkesine dönüşecek. Ben o yüzden gençlikten umutluyum çünkü gençliğin seçim hakkı var, araştırıyor öğreniyor vs. 30 40 50 yıl evvela bu pek yoktu çünkü dışarıyı bilmiyordu ona ne gösterilirse ona inanıyordu. Ama işte internet bu oyunu bozdu. Bakıyor ki amerikadaki 15 yaşındaki çocuk sadece hafta sonları çalışarak birkaç hafta içinde kendine son model pc topluyor. Bunu gören çocuğa sen istediğin kadar din propagandası ekonomi kötü şu bu vs vs de o adamı sen kaybettin. Bakıyor işte alım gücüne ne kadar saat çalıştım o kadar saate ne aldım vs. vs. bu adamı din ile işte siyasi ile kandıramazsın artık.

  • 1024x768 @lg-flatron-ez

    yarım cent olduğu için olabilirmi acaba ya bi ihtimal hani olmaz ya

  • yilank @yilank

    Bunlar sansurlenirken, herkesin istedigi gibi milyarlarca Adult sitelere girebiliyor olmasi da ayri bir ironi olsa gerek TR'de ! ( Yanlis anlasilmasin, ben de sansur karsitiyim. Adamlar "essoglu essek" i sansurluyor, baska yerde ooooo neler sansurlenmiyor. 🤔

    Her toplulugun, milletin, medeniyetin vs. vs. "TABAN" yaptigi bir yer oluyor. Bizim toplumumuz "TABANSIZ" sanirim 😑.

  • Tarık @xahve

    arkadaşlar dizi en güzel nereden izlenir hepimiz biliyoruz. Dizi komple olacak şekilde 100 GB indirliiz, altyazı da haricen indiiriliz ve içine atılıp izlenir

SanDisk 240GB SSD Plus Sabit, SATA-3, 2.5"/7mm, 530 MB/sn'e kadar -...

SanDisk 240GB SSD Plus Sabit, SATA-3, 2.5"/7mm, 530 MB/sn'e kadar - SDSSDA-240G-G26 : Amazon.com.tr: Bilgisayar
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Do Kwon: "Paraların %95'i ölecek, ancak şirketlerin ölmesini izlemek de eğlenceli"
😀

https://twitter.com/EncryptedPedro/status/1524531474237640706?s=20&t=vGnMzjSh03n0cpVAPQiD6w

BeğenFavori PaylaşYorum yap