#007First Light, muhteşem bir Bond oyunu olmuş. Aşırı iyi bir oyun mu? Tartışılır. Eksiklerine rağmen çok iyi bir oyun ama tek kelimeyle muhteşem bir Bond oyunu. En iyisi. Metacritic'te 95-96 ortalamada olmamasının tek nedeni oyunu Sony'nin yapmamış olması.

BeğenFavori PaylaşYorum yap