#007First Light, muhteşem bir Bond oyunu olmuş. Aşırı iyi bir oyun mu? Tartışılır. Eksiklerine rağmen çok iyi bir oyun ama tek kelimeyle muhteşem bir Bond oyunu. En iyisi. Metacritic'te 95-96 ortalamada olmamasının tek nedeni oyunu Sony'nin yapmamış olması.
Son bir saat içinde 108 ziyaretçi, 20 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Oyun basınının Saros'a verdiği puanları hatırlayın. Saros'un 87 ortalamaya sahip olduğu yerde 007 First Light'ın 115 falan olması lazımdı.
Oyunu bitirdin mi uğur
@uzuntasrali Evet.
Uğur Hocam merhabalar. oyunu naughty dog yapsaydı nasıl bir fark olurdu? Daha başarılı olur muydu? Saygılar
Daha iyi olmayacağına eminim. Yine de oyun basını, Naughty Dog'un yaptığı bu oyunu "oyunların yeni altın kasesi" ilan ederdi, ona da eminim. 😀 007'nin bu kadar iyi bir Bond oyunu olması, IO'nun zaten 20 küsür senedir benzer fikirler üzerine çalışmasıyla ilgili tamamen.
MetaCritic ortalaması 91 olacak bence...