MSI GTX 1080 GAMING X 8G ekran kartı incelemesi
GTX 1080 şu an paranın satın alabileceği en iyi ekran kartı. Founders Edition'lardan sonra , firmaların kendi çözümleri de gelmeye başladı. Elimize geçen ilk örnek MSI GTX 1080 Gaming X 8G.
Teknolojiye dair son haberleri kaçırmamak için ABONE olun ► https://goo.gl/z4MuvY
TeknoSeyir Ailesi Kanalları:
Oyun Kanalımız: Gamende ► https://goo.gl/MN4ExT
Otomobil Kanalımız: Otoseyir ► https://goo.gl/ZXgxLT
Sosyal Medya Hesaplarımız:
Twitter ► https://twitter.com/teknoseyir
Facebook ► https://www.facebook.com/TeknoSeyir
Biraz hastayım idare edin.
Gecmis olsun, bomba geldi sonunda 🙂
Geçmiş olsun, eline sağlık abi.
Geçmiş olsun reis dikkat et 😐
Geçmiş olsun reis
Geçmiş olsun @gamsizm bey, bu yaz rahatsızlıkları kolay geçmiyor.
@gamsizm
HD69 -> 79 serisi arasindaki gecis ornek sayilabilir mi?
Yine GeForce 79xx serisinden 8800GTX gecisi de var sanirim...
Geçmiş olsun @gamsizm abi. Not:: Bu hareket hiç hoş değil. 🙂
Gecmis olsun. Baris Abimizin dedigi gibi nane, limon kabugu ve bir tutam zencefil. 😀
Murat hocam geçmiş olsun
@hnartgun Sahte kart hiçbir özelliği doğru değil.
Murat abi geçmiş olsun, sizden bir ricam olacak Founders edition ile bunun arasında nekadar performans farkı var, founders editionun soğutma sistemi benim kasa modum için daha uygun MSI Nightblade benzeri bi kasam var yani mini atx fakat soğutma konusunda sıcak havayı dışarı atan bir ekran kartı olması daha çok işimi görür ama aralarındaki performans farkını bilmek istiyorum %3-%5 performans artışı için overclocklu ekran kartı almak istemiyorum güç sarfiyatı konusunuda ayrıca değerlendirmem gerekiyor. 2 senedir paskal mimarisini beklemedeydim şimdi yurt dışından temin edeceğim kartı 🙂 yardımcı olursan çok memnun olurum teşekkürler.
Rahatladınız mı? ^^
Bu sitenin varlık amacı zaten ürün incelemesi, durumun buraya gelmiş olması sıkıntı zaten. Evet incelemeyi izleyen çoğu kişi kartı alamayacak ancak bu son zamanların önemli teknolojik gelişmelerinden biri, ve böylesine hadi artık izleyinde kurtulalım tavırları çok garip. Hayır işi değil bu.
Sonunda 😀
ooo video fanlar dönerkene başlıyo, bu sefer kırılmamış 😎
#HamdiAbiFANClub
Bunun öncesinde geçen diyaloğu çekim hatalarında bekliyorum 😀
1080 1080 diye bağıranlar alın size 1080
Artık rahat uyuyabilirsiniz. "Açılış manidar.."
Hocam Msi Gtx1070 Çıktı onu ne zaman incelersiniz.
SÖMÜRÜN
Bu gercek olamaz 😀 Hangi kameraya el sallıyoruz 😀 🙂 😀
aman Allah'ım bu gözler neler görüyor 😀
Nihayet =) Alamayacağız o ayrı.
Ooooooo yanarli donerli giris, hemde saglam fanla 😀
Hahahahah Başlangıç Efsane 😀 😀 Fanlar dönüyor 😀
TS farkı işte gönderme var 😀
Güzel
İlk defa burada seyrediyorum.
Edit: 5750'yi 5 yıldır kullanıyorum bunu alma şansımız olsa bi 10 sene gider artık 😀
whoooouuuuu - bırısı suraya ızlanda tezahurat ı koysun :d
https://twitter.com/SelimAtalayNY/status/747543143789232128?lang=tr
1080 ciler sıranız bitti hadi 480 cileri alalım sahneye 🙂 😀
#HamdiAbiFANClub
Ben birde gtx1070 ile RX 480 incelemelerini de bekliyorum
Burayı yıkarlar 🙂
Güzel jkartlar.
@hkellecioglu abi acaba fanları döndürecekmisin diye heycan yaptım izlerken... 🙂
Fanlar durdu oğlum.
Hamdi abi fanları video açılışında döndürerek başlatıyor ve Teknoseyir izleyicisi 1dakikalığına mutlu oluyor 🙂
Fanların dönmesi 🙂
Buralar dolmuş 😀
"1080 incelemesi" yazısını gördüğümdeki tepkim, temsili filan değil 😀
https://www.youtube.com/watch?v=SP7X4YlD5gg
Bütün Teknoseyir ailesini halaya davet ediyorum 🙂 Sonunda
😀
bi daha kırsaydı @hkellecioglu , acaba @gamsizm napardı? 😀
Anlaşılan msi twin frozr 6 ile hamdi abiye dayanıklı bir yaprak tasarımı geliştirmiş.
Ağzınıza sağlık abiler
büte gideceğim izleyemeyeceğim işte ben de gcast ile podcast dinlicem artık
fanlarken dönerken, yüzler gülüyor 😀
Iste rekabet olmadiginda fiyatlar boyle fahis olur...
AMD bir gun yok olursa simdiden alismak lazim...
Hakikaten güzel kart
Videonun giriş kısmından kesin TS çekim hataları çıkmıştır 😀
fanlar dönerken gülmeden nasıl durabildiler hayret
Cevap: adrenalin 😀
Gülmüşlerdir 😀 Anca bi kaç denemeden sonra düzelmiştir
Şimdi bana gözün doysun diyeceksiniz ama şuan için kart beklentilerimin biraz altinda kaldi. Jen-Hsun Huang'ın, Nvidia basın konferasindaki sözleri aklima geliyor, ne demişti? "Titan X'in 2 kati performans, 3 kati enerji verimliliği" ayrıca "2 adet 980'den dişe dokunur ölçüde daha güçlü" ifadesi de çokça kullanilmasina rağmen önümüze gelen kart 2 adet 980'in performansini "anca" yakalamiş gibi görünüyor. Hatta birkaç testte 980 SLI bir gıdım öne bile geçmiş, halbuki bu kart 2 adet 980 ile değil, 2 adet Titan X ile kafa kafaya gitmeliydi ki beklentilerimin altinda kalan olay da bu. Onun disinda paranin alabilecegi en güçlü tek GPU olduğu tartışılmaz. Ben ısrarla kartın henüz rodaj dönemini tamamlayamadığından tam kapasitede çalışmadığını düşünüyorum. Bunun sebebi ise oyunlarin Dx12'ye tam olarak adapte olamamiş olmasi. 9 Teraflops'tan bahsediyoruz, muazzam bir ham işlem gücü, hesapta hiçbir oyun 4K'da 60 FPS'nin altina düşmemeliydi ama düşmüş, bu da henüz oyunlarin, karttan tam olarak istifade edemediğini düşündürüyor. Bunu PlayStation 4'ün zaman içinde serpilerek asıl performansini göstermesinin 2-3 sene sürmüş olması gibi düşünebiliriz, E3'ü izleyenler bilirler, o oyunların hepsi 2017'de Ps4'e çıkiyor olacak ve tam performansta çalışacaklar. Halbuki konsol, 2013 yapimi ve neredeyse 3. yaşını dolduracak. Asıl performansını sunacağı oyunlar ise 3. yaşını doldurduktan sonra piyasaya çıkacak ve bir 3 sene daha böyle gideceğini düşünürsek ömrünün tam ortalarında açıldığını söyleyebiliriz. Belki bu bir konsol değil fakat video oyunlarını asıl etkileyen şeyin grafik gücü olduğunu düşünürsek, Dx12'nin gelişimi ile seneye bu kartın çok daha iyi işler başaracağını kanaatindeyim, başarsa da iyi eder keza 3 bin TL boru değil, benim beklentim ise bu fiyata oranla hiç te abes kaçmıyor. Vallahi Jen-Hsun Huang'ın yalancısıyım...
NOT:
Sizi bilmem ama ben bir karta 3 bin TL verdikten sonra 2017 oyunlarini, 55 inç 4K ekranımda full ayarlar ve çözünürlükte; konsol akıcılıgında oynamak isterim, daha azı kabul edilemez. Bu yetmez, bana ne, daha iyi olmalı, seneye senden çok daha iyisini bekliyorum GTX 1080.
vr da tıtan x den 2 kat ıyı dedi dıye hatırlıyorum.yenı nesıl konsollarda akıcılık yok 30 fps sabıt gorursen sevınıyorsun .4k ya ozel doku paketlı oyun olmadıktan sonra 4k nın pek bır anlamı yok gıbı gelıyor bana
Konsolda akicilik mi var 30 fps oyunlarin yuzde 99u. 55inc 4k da 30 a sabitle al sana miss gibi 🙂
@4ever 30 FPS de olsa statik bir 30 FPS olduğundan akıcı ve gözü yormuyor. Belki 60 FPS degil ama meşhurdur konsol akıcılığı. Bir konsol 1000 lira iken tek bir kart 3000 lira olunca haliyle aynı akıcılığı 60 FPS'de istiyor insan. En azından benim beklentim bu, bunu karşılasın, alayım bir 1080. Yoksa laptoptan 1080p de 60 FPS'ye devam. Bu kadar para verdikten sonra oyun deneyimimin üzerine birşeyler koyulsun istiyorum, mesela 980 ile 1080p de aldığım performansin aynısını 4K'da da alabilmek isterim. Ama hiçbişeyden ödün vermeden. Bunu bile yapamayacaksam, testlerde göründüğü gibi birçok oyunda 4K'da 60 FPS altına düşecekse ve hatta bazı oyunlarda 30'un dahi altına düşebiliyorsa, kart benim için gereksizdir. Yok efendim 2 adet 980 performansi, yok titan x'e elinin tersiyle vurmuş, yok benchmarklarda peygamberliğini ilan etmiş falan beni bağlamaz. Ben rakamlara değil günün sonunda bana ne kattığına bakarım. Tüm bunları 5bin küsüre aldıgım Monster notebook'u TV'me bağlayıp 1080p de yapabiliyorum zaten. E benim 2K da oynama alışkanlığım da yok. Yani olacaksa ya tam olsun ya hiç olmasin, mesele bu.
@tansusus Evet henüz birçok oyunda 4k doku içeriği yok, olanların da upscaling mantıgı ile çalışarak yapay 4K olduğunun farkındayım fakat seneye birçok oyunda 4k dokular olacağını düşünüyorum. İşte döndük başa! 3 bin TL'ye kart ve seneye 4k içerikli oyunlarda FPS düşüşleri olası! İşte bu yüzden eğer bu kart veya Nvidia seneye daha iyi birşey yapmazsa terciğim AMD'ye kayabilir. RX 480 ler veya belki de RX 490 lar yolda iken ben neden sırf tek GPU diye aynı fiyat düzeylerinde onca para verip üstüne 4K'da dokularda yetersiz kalayım? Bir Nvidia fanı olabilirim fakat enayi değilim! Beklentim gayet net, muadil fiyat düzeylerinde 4K'da yeterli performansı kim veriyorsa benim için seneye kazanan o olur. Gönül ister ki daha az enerji tüketimi ile tek bir Nvidia GPU bunu yapabilsin, yapamıyorsa da en kötü ihtimalle, totalde 2500Mhz üzerindeki saat frekansı ve 11 TFLOPs beygir gücü ile bir Crossfire üstesinden gelir gibi görünüyor. Bu bağlamda AMD'nin cevabını merakla bekliyorum...
@urza iyi de konsolda full grafik 30fps oynamiyorsun ki. Adamlar sabit fpsyi tutturmak icin grafikten odun veriyorlar konsolun olayi budir zaten. Ayni durumu sen de yapabilirsin git gtx960 al medium high ayarlayip 30fps oyna. Madem istedigin konsol akiciligiysa. Konsollar upscale 1080p 30fps medium high arasi zar zor oynatiyor zaten. 1000 lira demissin ya hani aciklayayim dedim bin liraya ne aldigini. Istedigin 4k ise. Tak laptobunu 4k tvne oyna 30fps.. Konsol mantigina bu uyar daha cok , karsilastirman bu sekikde olur ancak. Diger turlu konsol 1000 tl kart 3000 aradaki performans farkı 8 - 10 kat. Takarsin 4k tvne gercek 4k cozunurlugunu de alirsin upscale olmadan.Ayarlari ultraya cekersin fpsyi de kitlersin 30 a. Bak sana konsol oldu iste. Nerdeyse 10 kat daha guclu ps4 ten. Kesmemis anlasilan...
@4ever i-ih kesmiyor. 3bin tl, dua etsinler yemek pişirmesini istemedim. Şaka bir yana PS4 o kadar kötü mü yahu? Tamam her konsol ömrünün sonlarına doğru ayarları kısıp ölümü bekler ama çıktığında birkaç sene herşeyi olması gerektiği gibi çalıştırmaz mi? Örnegin PS4 2013'te çıktı, geçtiğimiz E3'te bir sürü exclusive oyun tanıtıldı, hepsi next-genliğin dibine vurmuş oyunlar. Şimdi PS4, seneye, E3'te bahsedilen, ve bahsedilirken de orkestra çaldıran, yürek hoplatan, her bir grafik taneciği ile reklam yapan tüm bu oyunları ayar kısmak sureti ile mi oynatacak? Çok merak ettim doğrusu cevaplarsan sevinirim.
@urza Ayar kismayacak ki. Zaten ayari kisik sekilde sekikde geliyor. Masaustunde hd7850 7870 rasi bi karta denk geliyor.Multiplatform oyunlarda Pc-Ps4 grafik karsilastirmasi var. Tam da o iki kart arasi performans veriyor. Gucsuz gunumuzde.Dogal cozunurlugu 900p cogu oyunun . Xbox ve ps4 cephesinde yeni konsollarin bu kadar cabuk duyurulmasinin nedeni de o. 4k bahane mevcut oyunlari 60fps 1080p ultra ve kose yumusatma acik sekilde oynatsin yeter.
4300? http://www.hepsiburada.com/msi-nvidia-geforce-gtx-1080-gaming-x-8gb-256bit-gddr5x-dx12-pci-e-3-0-ekran-karti-gtx-1080-gaming-x-8g-p-BD805635 😀
Hö?!
Arabayi satip alabiliyorum guzel:)
Peh bunlar neyin kafasını yaşıyor
Hemen altında Founders Edition 3098 TL olduğunu görünce satıcıya sağlık, mutluluk, huzur diledim.
evga founders 2780 tl vatanda
@hkellecioglu @gamsizm VR için grafikleri iyi oyun yok demişsiniz ama, Elite Dangerous var. Hem Vive hem Oculus destekli. Hazır indirimde zaten, güzel bir VR test aracı olur.
fanı kırmadigina dua ediyoruz reis 😀 😀 abi bu adama nasil bu kart i veriyorsunuz anlamis degilim 😀 😀
Intel Core i5 4690K ya da 4670K ile 1080 GTX darboğaz yapmaz sanmam. Detaylı testleri dönüyor internette. 4460 kullanan insan zaten bu karta yönelmez ama 4670K, 4690K, 4770K, 4790K, 6600K, 6700K kullananlar bu kartta sorun yaşamayacaktır. Özellikle 1920x1080, 2560x1080 ya da 2560x1440 çözünürlüklerinde tamamen stabil akıcı FPS için sorun çıkaracağını sanmıyorum. Yanılıyor muyum ?
4k da ne kadar sıkıntı çıkar?
keske vatana gırıp her seyın en pahalısından ver dıyebılsek
EVGA SC2 w/Backplate 980 Ti ile uzun bir süre devam edeceğim. Bios tweak ile aşağı yukarı bu 1080 değerlerine ulaşıyorum. Kart 80 derece civarlarına çıkıyor en fazla. GTX1180 gibi bir seriye kadar upgrade etmeme gerek olmaz diye düşünüyorum.
hey gidi günler hey 🙂
vatanda 2780 tl ye founders var 1500 tl fark akıl tutulması
paralara bak ya. bu fiyat aralığnda devam ederlerse 970-980 fiyatlarıda düşmez. tek umudumuz rx480 kaldı. inşallah güzel fiyat yaparlar.
Ashes of the Singularity Dx11 Testi verilmiş ama Dx12 testi neden yok? Zira piyasada birtek bu oyun Async Computing destekliyor gtx 1080 nasıl bir performans artışı sağlıyor? Dx11'de 980ti arkasında kalan Fury serisi Dx12 ile bu oyunda geçebiliyordu galiba. Aynı durum bu seride de var mı? Bu test önemli çünkü Nvidia donanımsal bir çözüm sunmak yerine yazılımsal bir çözüm sunduğu iddia ediliyor bu testide yaparsanız sevinirim.
Örnek test : https://www.youtube.com/watch?v=RqK4xGimR7A
Daha güvenilir ve yerli bir kaynaktan görmek istiyoruz bu tarz bir testi.
Ashes of the Singularity Dx12 testini unutmuşuz, şöyle ki;
Gtx 1080 DX12 testinde, 1080p'de DX11'e göre 7 fps, 2560x1440'da 3 fps artış göstermiş, 4K'da ise sonuç aynı çıkmış.
@gas 3 fps için mi o kadar ortalık yıkıldı performans artışı olacak diye 😀
@ela @gas Gönderdiğim videoda öyle sahneler oluyorki Ashes of the Singularity'de Nvidia tarafı Dx11 tarafında 70 fps alırken Dx12'de 76 alıyor, AMD tarafı 45 aldığı yerde yer yer DX12 ile beraber 60'lara çıkıyor. 3-5 FPS artışı sadece Nvidia tarafında oluşuyor kısaca ama hala adam akıllı yerli kaynakta bu testin yapılmaması kafamı kurcalıyor.
Hamdi abi aman diyeyim kırma fanlarını falan. 3500 lira evlat acısı gibi bu zamanda.
Oyun oynamak bu kadar pahalı olmamalı.
MSI'ın kartları her zaman sessiz çalışır zaten. Gerçi en üst düzey canavar kartları bile 200 W altına düşürmüşler artık, diğer firmalarda da muhtemelen ses sorunu gibi bişey olmayacaktır. GTX 1060 çıktığında haber verin bizim alabileceğimiz kart o
Cuda çekirdek sayıları hatalı yazılmış tabloda
19:16 -> "Benim hoşuma giden şu çoğu kişi bunu alamayacak". Çok güldüm emeğinize sağlık. DH ye rx480 gelmiş kutu açılımı vardı acaba sizinde elinize geçti mi bu kart ?
ellerınde ama yarın 16:00 a kadar yasak var :d
Daha önceki fanın kırılması olayına rağmen iki fan da birlikte dönerken videoyu başlatma çabası herhalde adrenalinle ilgili olsa gerek.
Murat bey geçmiş olsun. Bir problem olduğu incelemenin donuk geçmesinden belli oluyor. Kendi adıma daha heyecanlı bir inceleme beklerdim. Sunumdaki ses düzeyi, sanki; 'Komşular rahatsız olacak çok ses çıkartmayalım' yada 'Yan odada bebek uyuyor, aman uyanmasın' gibi hissettirdi bana. Yine de güzel inceleme olmuş. Elinize sağlık.
😀 zaten o vatandaş çıplak vatandaş rolünü oynayacak
sd
Gene fanlar dönerken giriş 🙂 nice touch 😀 @hkellecioglu #HamdiAbiFANClub
http://www.hepsiburada.com/msi-nvidia-geforce-gtx-1080-gaming-x-8gb-256bit-gddr5x-dx12-pci-e-3-0-ekran-karti-gtx-1080-gaming-x-8g-p-BD805635
Yav Hb nası bir fiyat çekmiş. 4500tl nedir. Şahin alırım laynnn. 🙂
Fiyatı duyunca nedense aklıma "O paraya öküz alırız" repliği geldi 😀
inceleme için teşekkürler, birde bu ekran kartı ile bir sistem toplarmısınız?
@gamsizm
İncelemede lafı geçtiği için belirteyim dedim. 490, 2016 bitmeden gelecek gibi görünüyor..AMD farkında olmadan duyurmuş. 🙂
https://i.redd.it/ebbrxyq6f66x.png
https://www.amd4u.com/amdgamepromo/ Listeyi "check eligibility" butonuna tıklayarak görebilirsiniz.
@gamsizm Bu kartların Türkiye'de çıkış tarihleri belli mi? Fiyat yazan site çok ama hepsi "Şu an tedarik edilemiyor" yazmış. (Gaming X, Aero vs)
Binlerce lira para yazık ne için maks 10 fps fazlası için ,batı öyle bi boşaltıyor ki ceplerinizi kimi bu adamların fanı olacak kadar ileri bile gidebilmiş ,hırsız deseki bana 3000 lira ver vermessin ama maks ömrü 3 yıllık fani bir mala 3000 lira verirsin bununda ondan farkı yok ,Allah akıl fikir versin bu malları alanlara.
1080 de fanlar güçlendirilmiş. buna hamdikoruma teknolojisi diyorlarmış.
Fanlar daha sağlam yapılmış demek 🙂
abi 4k oyun incelemişsiniz, yayında niye 4k seçeneği yok ?