TRT'deki ping kaç acaba? 🤔

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Selamlar dostlar..

Çok enteresan bi sorum olacak umarım düzgün açıklayabilirim.
Asus anakart ve Asus Güç Kaynağı kullanıyorum. Güç kaynağının üstünde rgb aydınlatma var ama uzun süredir yanmıyor.
BİOS'u güncellediğimde BİOS ekranındayken yanıyor ama Windows'a geçince sönüyor ve sonrasında BİOS'da da yanmıyor. Son 2 yanmasında da BİOS güncellenip tekrar BİOS açıldığında yandı ve sonrasında tekrar söndü.
Ama Kart= ROG STRIX Z890-F GAMING WIFI
Güç Kaynağı= ROG-STRIX-750G-AURA-GAMING

#TeknoYardım

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Selam dostlar...
Kullandığım sırt çantasında içine PowerBank takıp telefonu şarj etmek için çıkış var fakat USB A ve muhtemelen de yavaş şarj ediyordur. Bunu hızlı şarj destekli TYP C portuna çevirmenin bi yolu var mıdır acaba..?
#TeknoYardım

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 6 / 8
BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 6 / 16

Tasarım göreceli ama bence Samsung'un en güzel telefonuydu. Yaklaşık 4 senedir severek kullanıyorum..
#Samsung_Galaxy_Note_20_Ultra

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 9

Selamlar.
Son Temu olaylarından sonra sipariş verip eline ulaşan oldu mu..? Süreç nasıl işledi ?
#temu

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Uzun uğraşlar sonucu masa ve sistem hazır.

#Masaüstü

Not = Raftaki güzellik 1/18 1961 Cadillac Coupe DeVille

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 8 / 20

Bakalım faturaya etkisi olacak mı..?

#Cosa

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Amazon.com.tr

Amazon.com.tr
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Selam arkadaşlar...
Yaklaşık 3 senedir xDrive 15'Li Oyuncu Koltuğunu kullanıyorum. Aldığımdan beridir sürekli aynı yükseklikte kullanıyordum ve şimdi yükseltmem gerekiyor ama aşağı iniyor fakat kullandığım seviyenin daha yukarısına çıkmıyor. WD40'da sıktım işe yaramadı. Nasıl tekrar düzeltebilirim.?
#TeknoYardım

BeğenFavori PaylaşYorum yap