TRT'deki ping kaç acaba? 🤔
"Bilal ÖZTÜRK"
Kayıt tarihi: 02.04.2016
Teknoloji tutkunu... Steam = steamcommunity.com/id/bilaloztr/
TRT'deki ping kaç acaba? 🤔
Selamlar dostlar..
Çok enteresan bi sorum olacak umarım düzgün açıklayabilirim.
Asus anakart ve Asus Güç Kaynağı kullanıyorum. Güç kaynağının üstünde rgb aydınlatma var ama uzun süredir yanmıyor.
BİOS'u güncellediğimde BİOS ekranındayken yanıyor ama Windows'a geçince sönüyor ve sonrasında BİOS'da da yanmıyor. Son 2 yanmasında da BİOS güncellenip tekrar BİOS açıldığında yandı ve sonrasında tekrar söndü.
Ama Kart= ROG STRIX Z890-F GAMING WIFI
Güç Kaynağı= ROG-STRIX-750G-AURA-GAMING
#TeknoYardım


Selam dostlar...
Kullandığım sırt çantasında içine PowerBank takıp telefonu şarj etmek için çıkış var fakat USB A ve muhtemelen de yavaş şarj ediyordur. Bunu hızlı şarj destekli TYP C portuna çevirmenin bi yolu var mıdır acaba..?
#TeknoYardım



Evde kullanmak için aşağıdaki Powerbanki almayı düşünüyorum. Sizin düşünceniz yada farklı öneriniz var mı..?
#TeknoYardım
https://www.hepsiburada.com/spigen-30000-mah-30w-usb-c-usb-a-giris-cikis-hizli-sarj-3-portlu-powerbank-1-metre-type-c-harici-kablolu-tasinabilir-sarj-cihazi-tasima-cantasi-dahil-ea3030-gray-aba09436-p-HBCV00009R24QA
Tasarım göreceli ama bence Samsung'un en güzel telefonuydu. Yaklaşık 4 senedir severek kullanıyorum..
#Samsung_Galaxy_Note_20_Ultra

Selamlar.
Son Temu olaylarından sonra sipariş verip eline ulaşan oldu mu..? Süreç nasıl işledi ?
#temu
Uzun uğraşlar sonucu masa ve sistem hazır.
#Masaüstü
Not = Raftaki güzellik 1/18 1961 Cadillac Coupe DeVille



Bakalım faturaya etkisi olacak mı..?
#Cosa

İtirazı olan yoksa alıyorum..
#TeknoYardım
https://www.amazon.com.tr/gp/product/B08DNR22Q7/ref=ox_sc_act_title_1?smid=A3VX4NCX6QO58J&psc=1
Selam arkadaşlar...
Yaklaşık 3 senedir xDrive 15'Li Oyuncu Koltuğunu kullanıyorum. Aldığımdan beridir sürekli aynı yükseklikte kullanıyordum ve şimdi yükseltmem gerekiyor ama aşağı iniyor fakat kullandığım seviyenin daha yukarısına çıkmıyor. WD40'da sıktım işe yaramadı. Nasıl tekrar düzeltebilirim.?
#TeknoYardım
türkiyede internetten maç izlenmez hiç biri beceremiyor
Tivibu go yağ gibi yayın sorun yok.
maç mı var
Şampiyonlar Ligi finali var hocam
Bende CL modülü yok diyor.
TRT'nin iki frekansı vardı, biri şifreli oluyordu maç zamanları, 11794 olana bakmak lazım.
@hakan86 izlediğimden değil hocam denk geldi.