Tasarım göreceli ama bence Samsung'un en güzel telefonuydu. Yaklaşık 4 senedir severek kullanıyorum..
#Samsung_Galaxy_Note_20_Ultra

Tasarım göreceli ama bence Samsung'un en güzel telefonuydu. Yaklaşık 4 senedir severek kullanıyorum..
#Samsung_Galaxy_Note_20_Ultra

Son bir saat içinde 236 ziyaretçi, 76 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
edge ekranları özledim, telefona bambaşka bir hava katıyordu.
Tekno common 40 pro 🖐️
Edge sıkıntılı, ekran film tutmuyor, önden bakarken kayıp kısım var ve bu köşeli tasarımlar avcumda resmen delik açıyor. S23 Ultra sahibi olarak ilerleyen kasalarda bu sıkıntıların düzeltilmiş olmasından memnunum.
Ekran kasa oranı ve incelik olarak serinin top noktası.
Bende seviyorum bu tasarımı. Ayrı klas duruyor. Şimdiki telefonların hepsi nerdeyse iphone gibi dümdüz ekran katur kutur tasarım sevmiyorum.
Bu telefon baya güzeldi ya. Premium hissettiren güzel tasarımı vardı.
Halen kullanıyorum. Pili öldü, günde 2 kere şarj ediyorum.
Abi samsung türkiye o model için hala pil değişim hizmeti veriyor. Yanılmıyorsam 2900 liraya anahtar teslim pilini değiştiriyorlar. Ben yaparım yada tanıdık varsa yapar dersen de deji veya woyax vardı yanılmıyorsam o da 500 lira falan olması lazım. Tabi bu da max 1 sene kadar idare eder, pekte uzun ömürlü olmuyor.
S7 Edge ve s8in tasarımı da müthişti