https://teknoseyir.com/durum/1743286
Yaklaşık 1 ay önce RGB ayarı yaparken anakartım DRAM hatasında kalmıştı.
#Patriot marka 32gbx1 DDR5 6000MHz CL30 RAM için servis garantiden para iadesi yapmayı uygun gördü.
Daha öncesinde #Patriot marka ram ile sorun yaşayan oldu mu?
Şuan en ucuz patriot var, diğer markalar 1.5 katı.

Ucuz olmasının bir nedeni varmış demek ki. RAM, SSD, anakart vb bileşenlerden bildiğim markadan şaşmam.
Bu ram ile sıkıntı yaşayan çok kişinin yazdıklarını gördüm Google araması ile forumlara bakabilirsiniz.
Uygun fiyatlı RAM markası olarak Lexar, Teamforce deneyip sorun yaşamadığım markalar, öneririm. Kingston çok sahtesi olduğu için artık soğuduğum bir marka, Corsair alıyorum bütçe genişse.
Aynı marka model 2li set aldım bu sefer 🤘🏻🤘🏻