Selamlar dostlar..

Çok enteresan bi sorum olacak umarım düzgün açıklayabilirim.
Asus anakart ve Asus Güç Kaynağı kullanıyorum. Güç kaynağının üstünde rgb aydınlatma var ama uzun süredir yanmıyor.
BİOS'u güncellediğimde BİOS ekranındayken yanıyor ama Windows'a geçince sönüyor ve sonrasında BİOS'da da yanmıyor. Son 2 yanmasında da BİOS güncellenip tekrar BİOS açıldığında yandı ve sonrasında tekrar söndü.
Ama Kart= ROG STRIX Z890-F GAMING WIFI
Güç Kaynağı= ROG-STRIX-750G-AURA-GAMING

#TeknoYardım

BeğenFavori PaylaşYorum yap