Selamlar dostlar..
Çok enteresan bi sorum olacak umarım düzgün açıklayabilirim.
Asus anakart ve Asus Güç Kaynağı kullanıyorum. Güç kaynağının üstünde rgb aydınlatma var ama uzun süredir yanmıyor.
BİOS'u güncellediğimde BİOS ekranındayken yanıyor ama Windows'a geçince sönüyor ve sonrasında BİOS'da da yanmıyor. Son 2 yanmasında da BİOS güncellenip tekrar BİOS açıldığında yandı ve sonrasında tekrar söndü.
Ama Kart= ROG STRIX Z890-F GAMING WIFI
Güç Kaynağı= ROG-STRIX-750G-AURA-GAMING
#TeknoYardım


Bu rgb meselesi yüzünden ramleri yaktım, çok uğraşmamak gerek 😀
https://teknoseyir.com/durum/1745272
normal şartlar altında güç kaynağı ile anakartın bir haberleşme sistemi yok. varsa bunun bir bağlantısı olması lazım. meselam benim güç kaynağının rgb aydınlatması kendi üzerinden kontrol ediliyor. ancak anakart üzerinden kontrol edilmesini sağlayacak bir rgb girişi de bulunuyor. bu bağlamda güç kaynağının bağlandığı rgb portunu yazılımı üzerinden kontrol edebilmeniz lazım. windows da yüklü veya yüklenmesi gereken bir yazılım olmalı asus tarafında.
Armoury Crate yazılımında kontrol edilemiyor mu?