Siz daha iyi bilirsiniz ama Murat Abi gördüğüm kadarıyla birçok kişinin PS'si yok. Anket yapın(katılmak istiyorum/istemiyorum vs.) oradan ankete katılanlar arasından direkt datayı çeker kazananı belirlersiniz. Hem böylece sitede kaç kişinin ne kullanıcısı olduğuna dair (PS/PC) az çok bilginiz olur ve bu bilgiyi ilerleyen projeler için değerlendirirsiniz 🙂
@ermanyurdakann Dediğiniz gibi profilde doldurulacak zorunlu bilgiler arasında yer alabilir. Ne işe yarayacağı konusunda da benzer donanıma sahip üyeler arasında bilgi paylaşımı/sorun giderme kısmında yardımcı olabilir şimdilik aklıma bu geldi 🙂
@ermanyurdakann Kesinlikle bahsettiğiniz şekillerde kullanımıyla daha da güzel olur. Ne diyelim, öncelikli işlerinden fırsat bulurlarsa yaparlar belki 🙂
Çekilişler için her defasında başvurmak doğru değil ve plus'ın amacına ters. Zaten plus üye olarak sırf çekiliş için siteye gelen biri olmadığımızı belirtmişi oluyoruz. Ama her çekiliş için belirli sayıda yedek üye belirlenir. Ulaşılamayan ya da çekilişte çıkan ödüle/ürüne ihtiyacı olmayan belirtir bu sayede ödül yedeklerden birisine verilir.
Peki bir çekilişte ödül kazanan üyenin, bir sonraki çekilişe katılmaması gibi bir kısıt olacak mı? Bence en az bir çekilişe katılmaması lazım ödül alan üyenin @gamsizm
@gamsizm önceki bir yorumda yazmıştım ama burada da yazayım. Plus üye olarak zaten sırf çekiliş için siteye gelen insanlar olmadığımızı kanıtladığımız için çekilişlere katılım için başvuru zorunluluğu olmaması gerekir diye düşünüyorum.
Yine çıkan bazı hediyelere ihtiyacı olmayan arkadaşların da istediği olsun diye çekilişlerde yedekler belirlenebilir ve ulaşılamayan ya da hediyeye ihtiyacı olmayanlar hakkından feragat eder ise hediye yedeklere verilebilir.
Bu sacma olur. Misal suan psn cekilisi var bir sonraki steam cekilisi olabilir ben ikisine de sahipsem niye isteyemiyim. Engel olursa bir sonraki cekilis daha guzel olabilir kaygisi tasiyarak cekilislerden cekinirim.
Xbox Türkiye ile bu şekilde çalışacağımızı sanmıyorum. Ama öyle bir imkan olursa onların da aboneliklerini dağıtırız. Alakasız birine çıkarsa hediye eedbilir ya da satabilir. Sonuçta buradaki amaç aboneye parasının bir ksımını iade etmek bu tip hediyelerle.
@gamsizm anladığım kadarıyla bu Sony ile yapılan ortak bir çalışma. O zaman durum tabi ki değişir. Umarım Microsoft tarafı da bu gibi girişimlerde bulunur ama dediğiniz gibi çok düşük bir ihtimal...
Katılmak istemeyen Plus üyeleri katılmasın bu çekilişe. Bende PS yok. Katılmak da istemiyorum. PS olupta TeknoSeyir Plus üyesi olan arkadaşlarımızın şansını azaltmaya gerek yok diye düşünüyorum. Öyle bana çıksın olsun satarım falan diye bir kötü düşünceye de sahip değilim. PS sahibi Plus üyeleri arkadaşlarımız arasında dağıtılsın, onların işi görülsün.
Soylendi mi bilmiyorum ama cekiliste mutlaka buyuk oranda yedek talihli belirlenmeli bence. ps plus hediyesi cok spesifik olmus cunku, buyuk oranda kisinin isine yaramayacagini saniyorum.
aklima soyle bir sey geldi, bana cikarsa ts plus aboneligi ile takas edebilirim 😀 maksat para yine ts e donsun.
@yigito Umarım bir indirim olur ama yurt dışında 59 euro'ya satılan bir hizmet. (yıllık) biz de normalde 300 tl'ya yakın bir paraya denk geliyor. Yani aşağı yukarı xbox hizmetiyle aynı para ama Sony yarı fiyatına veriyor.
@gamsizm Konu disi olarak sormak istedim : yurtdisi uyelik daha acilmadi anlasilan. Soyle yapsak sorun olur mu ? Turkiyeden akrabamin hesabindan uyelik alsam ancak adres bolumune Yurtdisindaki su an oturdugum adresi yazsam sorun olur mu ? Saygilar, sevgiler.
@gamsizm 1 yillik abonelik icin hani bir bolum koyacaktiniz ( yillik avantajdan yararlanmak istemiyorum. yillik 180 tl olsun istiyorum gibisinden ? ) ? Goremedim de ):
Ps ım yok 😭
olanlara satarsın yada hediye edersin 😉
PS yok 😭
Bende de yok. 😭😭
Artık sana çıkarsa PS4 alırsın. 😀
@ozgurg Önce ekran kartı alsaydım 😀
@protego Hazır sana çıkmışken boş ver ekran kartını. 😀
@ozgurg Ekran kartı alamıyorum PS al diyorsun nasıl olacak o iş 😀
@protego Alamadığın ekran kartına göre değişir. 😀 Belki de Titan Xp alamıyorsun. 😀
@ozgurg 1050ti veya 1050 ama bu gidişle 1030 😀 😀
@protego 🙁
Steam bakiyesi falan yok mu ya? 😀
Umarım talihliler çekilişe katılım isteği belirtmek yoluyla değil de tüm plus üyeleri arasından belirlenir.
+1
Çok kez açıklandı, çekilişler pluslar arasında yapılacak.
@phoenixim onu demiyorum, pluslar içerisinde 'çekilişe katılmak istiyorum' olayı olup olmayacağını soruyorum.
@arandur donanimhaberdeki bebelerin yaptigi cekilisler gibi olmaz herhalde.
@arandur Herkese açık olmalı. Hatta insanlar farkında bile olmadan çekiliş yapılıp sonuçları açıklanmalı 🙂
Gideyim de bi PS4 alayım, boşa gitmesin.
Xbox kullananlar, temsili
Ben PSim olmadığı için çekilişten numaramın/adımın çıkarılmasını isterim, kullanabilecek arkadaşların şansı artsın.
Bu plus çok masraflı olmaya başladı. Şimdi git ps4 al. E ps plus'a da üyeliği devam ettirsek yandık 🙂
Valla isterim hem PS4 de yeni 😀
Çok başarılı. Eminim xbox ve steam için de düşünülmüştür fakar imkanlar dahilinde en iyisi bu demek ki.
12 tane saydım doğru mu
istiyoom!!
PS3'de kullanılabiliyor mu?
Keşke PS olsaydı da kullanabilseydik 😄 Ne olacak biz ülke gençlerinin bu hali...
Siz daha iyi bilirsiniz ama Murat Abi gördüğüm kadarıyla birçok kişinin PS'si yok. Anket yapın(katılmak istiyorum/istemiyorum vs.) oradan ankete katılanlar arasından direkt datayı çeker kazananı belirlersiniz. Hem böylece sitede kaç kişinin ne kullanıcısı olduğuna dair (PS/PC) az çok bilginiz olur ve bu bilgiyi ilerleyen projeler için değerlendirirsiniz 🙂
@ermanyurdakann Dediğiniz gibi profilde doldurulacak zorunlu bilgiler arasında yer alabilir. Ne işe yarayacağı konusunda da benzer donanıma sahip üyeler arasında bilgi paylaşımı/sorun giderme kısmında yardımcı olabilir şimdilik aklıma bu geldi 🙂
@ermanyurdakann Kesinlikle bahsettiğiniz şekillerde kullanımıyla daha da güzel olur. Ne diyelim, öncelikli işlerinden fırsat bulurlarsa yaparlar belki 🙂
Çekilişler için her defasında başvurmak doğru değil ve plus'ın amacına ters. Zaten plus üye olarak sırf çekiliş için siteye gelen biri olmadığımızı belirtmişi oluyoruz. Ama her çekiliş için belirli sayıda yedek üye belirlenir. Ulaşılamayan ya da çekilişte çıkan ödüle/ürüne ihtiyacı olmayan belirtir bu sayede ödül yedeklerden birisine verilir.
İnşallah aynısı TS için de çıkar 🙂
Bende Ps vita var ama, PS Plus'a yazık olur.
Teknoseyir plus olmamızı istedi olduk, şimdi de playstation mı almamız gerekiyor 🙂 ?
Düzenli çekilişlerin ilki 3 Aylık PS Plus aboneliği demek ki.
@emrekaragol94 yektafirtin(et)gmail.com gördüğün zaman beğen sileyim Emre 🙂
Ooo Plus, alırım bi' dal.
bende de 5 as var.
ps yok ya 1 var 😀
kazananlara hayırlı olsun.
ıyı baslangıc
Peki bir çekilişte ödül kazanan üyenin, bir sonraki çekilişe katılmaması gibi bir kısıt olacak mı? Bence en az bir çekilişe katılmaması lazım ödül alan üyenin @gamsizm
Ona ayar getireceğiz.
@gamsizm önceki bir yorumda yazmıştım ama burada da yazayım. Plus üye olarak zaten sırf çekiliş için siteye gelen insanlar olmadığımızı kanıtladığımız için çekilişlere katılım için başvuru zorunluluğu olmaması gerekir diye düşünüyorum.
Yine çıkan bazı hediyelere ihtiyacı olmayan arkadaşların da istediği olsun diye çekilişlerde yedekler belirlenebilir ve ulaşılamayan ya da hediyeye ihtiyacı olmayanlar hakkından feragat eder ise hediye yedeklere verilebilir.
Bu sacma olur. Misal suan psn cekilisi var bir sonraki steam cekilisi olabilir ben ikisine de sahipsem niye isteyemiyim. Engel olursa bir sonraki cekilis daha guzel olabilir kaygisi tasiyarak cekilislerden cekinirim.
@coffee-and-gamepad O da doğru ama bir üye bir çok ödül kazanırsa peşpeşe bu da çeşitli spekülasyonlara ve kırgınlıklara yol açabilir
Anahtarlık olaydı daha güzel olurdu sanki 😀
Peki kazanan kişide PS değil de Xbox varsa Plus yerine Gold ile değiştirebiliyor mu? @gamsizm
işinize yaramayacak bir hediye için başvurmamak en mantıklısı.
@facebook tabi ki. En azından gerçekten ihtiyacı olanlar kullanabilir. En kötü ihtimalle eşinden dostundan birine hediye eder o olabilir.
Xbox Türkiye ile bu şekilde çalışacağımızı sanmıyorum. Ama öyle bir imkan olursa onların da aboneliklerini dağıtırız. Alakasız birine çıkarsa hediye eedbilir ya da satabilir. Sonuçta buradaki amaç aboneye parasının bir ksımını iade etmek bu tip hediyelerle.
@gamsizm anladığım kadarıyla bu Sony ile yapılan ortak bir çalışma. O zaman durum tabi ki değişir. Umarım Microsoft tarafı da bu gibi girişimlerde bulunur ama dediğiniz gibi çok düşük bir ihtimal...
bende pülüs yok Pileysteyşin hiç yok 🙂 şaka bir yana işine yarıyacaklara çıksında güzel güzel kullansınlar. Bu Plus olayı güzel oluyor.
xbox one'ı 3aylığına PS ile change edecek birisini bulmak lazım şimdi 😀
PC community %90+ olan biryerde pek plus karşılanmıyabilir. 🙂
@ccigdem35 Kadın olduğunu gizlemeyen sizden başka yok muhtemelen diyelim o zaman 🙂
Sitede benim kazanmadığıma dair bir emare yok. Acaba ben mi kazandım diye şüpheye düştüm.
şimdiden teşekkür ederim.
Biseyş teyşınım yok 🙁
Ahaha, şuan al basmadan donu var çalıyor kafamda.
Bilmeyenlere gelsin, https://youtu.be/6TfeZqdtziM
Tam da Ps4 almayi planliyordum super olacak =}}
@protego kimin izlediğini bilemezsiniz 😉
@oznur Aynen oyle.
PS4'ü olmayan birine çıkarsa bana hediye edebilir 🙂
Sen de bana hediye edebilirsin mesela :p
@oznur @nocenva Eh izlemekle yetinirseniz bilemeyiz tabi 😀
bendede ps4 yok ama çıksa başka plus'lı arkadaşa hediye ederim.
@protego 😀
Vay be bir gün Ts anlaşıp her plus a 3 ay ps plus falan dese çoşar plus. İnşallah Ts nin büyüyüp o hale geldiğinide görürüz.
Vaay 🙂
Katılmak istemeyen Plus üyeleri katılmasın bu çekilişe. Bende PS yok. Katılmak da istemiyorum. PS olupta TeknoSeyir Plus üyesi olan arkadaşlarımızın şansını azaltmaya gerek yok diye düşünüyorum. Öyle bana çıksın olsun satarım falan diye bir kötü düşünceye de sahip değilim. PS sahibi Plus üyeleri arkadaşlarımız arasında dağıtılsın, onların işi görülsün.
Soylendi mi bilmiyorum ama cekiliste mutlaka buyuk oranda yedek talihli belirlenmeli bence. ps plus hediyesi cok spesifik olmus cunku, buyuk oranda kisinin isine yaramayacagini saniyorum.
aklima soyle bir sey geldi, bana cikarsa ts plus aboneligi ile takas edebilirim 😀 maksat para yine ts e donsun.
Ps plusında son tarihi yaklaşıyordu 😀
ps var plus yok nasıl katılıyoruz 🙂
Niye yok? Fiyatından mı? Sony görür belki bu yorumları 🙂
@gamsizm fiyattan tabii 🙂 mustafa bey duy sesimizi 🙂
@yigito Umarım bir indirim olur ama yurt dışında 59 euro'ya satılan bir hizmet. (yıllık) biz de normalde 300 tl'ya yakın bir paraya denk geliyor. Yani aşağı yukarı xbox hizmetiyle aynı para ama Sony yarı fiyatına veriyor.
@gamsizm Konu disi olarak sormak istedim : yurtdisi uyelik daha acilmadi anlasilan. Soyle yapsak sorun olur mu ? Turkiyeden akrabamin hesabindan uyelik alsam ancak adres bolumune Yurtdisindaki su an oturdugum adresi yazsam sorun olur mu ? Saygilar, sevgiler.
@yilank Açıldı. Ama adresi doğru girmezseniz çalışmaz.
@gamsizm Çekiliş ne zaman Murat Bey?
@gamsizm 1 yillik abonelik icin hani bir bolum koyacaktiniz ( yillik avantajdan yararlanmak istemiyorum. yillik 180 tl olsun istiyorum gibisinden ? ) ? Goremedim de ):
@yilank Tekrar eden aylık abonelik de aynı hesaba çıkar 🙂
@asafduru Hediye biriktiriyorum biraz daha eklensin de 🙂
@gamsizm birden odemek daha mantikli gibi ,cunku exchange olacagi icin ama oyle yapalim saglik olsun.
Güzel başlangıç, Sony Ps4'de ver!!
Tam da plus üyeliğim bitiyordu PS4'te.
Plus üyeleri nasıl katılıyor çekilişe ?
Üye numarasına göre çekiliş yapılıyor. Katılmak yok.
Bende istiyorum 😛
Güzel olur.
Bu kartların Türkiye'de satışı var mı? PSN storedan kartla işlem yapmak işkence...
Var. Overgame satıyor benim bildiğim.
@gamsizm süpersin abi, teşekkürler.