Merhabalar,
Öncelikle dün sorduğum soruya hala cevap arıyorum (cevap verenlere teşekkürler) https://teknoseyir.com/durum/1167739.
Bugün de küçük kuzenime telefon arıyorum. A101 ve Bim’de satılan 1000 tl altı telefonlar (Honor 7S) çocuk kullanıcıyı üzer mi?
Üstteki telefonlar yerine Ekim önerilerindeki Redmi 7A veya GM8 daha mı uygun olur?
Yine Ekim telefon önerilerinde olan 1000 tl üzeri meizu 8 honor 10 gibi cihazlar uzun vadede telefonu hemen değiştirmek istememesi bakımından daha mı uygun olur?
İlk telefonu olacak o yüzden 1000 tl üzerine çıkmak istemiyoruz.
Yardımcı olabilecek abilerine ablalarına şimdiden teşekkür ediyor 🙂 🙂
#SanaTelefonÖneremem #TeknoTavsiye #TeknoYardım @umtk

Merhabalar, 2000tl-3000tl arası magazadan telefon almak istiyorum. Öneriler...

Merhabalar, 2000tl-3000tl arası magazadan telefon almak istiyorum. Öneriler neticesinde Oppo A9(2020) yi inceleme fırsatı buldum. Özellik olarak
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Merhabalar,
2000tl-3000tl arası magazadan telefon almak istiyorum.
Öneriler neticesinde Oppo A9(2020) yi inceleme fırsatı buldum. Özellik olarak beğensemde, buyuk ve ağır oldugunu düşünüyorum. Alternatif olarak Huawei düşünmüştüm ama magazadan fiyatı aralığımı arttırmadığım takdirde Oppo'dan daha iyi bi telefon öneremeyeceklerini söylediler. Bi kaç gündür kafam son derece karıştı.
Çok fazla telefon kullanan biri değilim ama standartların çok altında bi telefonda almak istemiyorum. Varsa eger bu konudaki önerilerinizi almak isterim. Şimdiden çok teşekkür ederim. #android

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Recai @recai

    @umtk guzel bir telefon önerir simdi sana!

  • Yiğit @yigit1

    Şu büyük denilebilecek markaların(LG, Samsung, Sony) yazılım konusunda başarısız olmalarını bir türlü anlayamıyorum. 10 yaşındaki çocuklara yaptırıyorlar bu yazılımları herhalde. Amiral gemisi dedikleri telefonlara bile yazılımlarıyla işkence yapıyorlar resmen. Telefona az yüklenince telefon ateş topuna dönüyor, tutulamaz hale geliyor. Anlamadım gitti abi resmen bizden ürün almayın diyorlar...