TEKNOSEYİR ÜYELERİNE ÇEKİLİŞ
Steam'den 4 kişiye oyun hediye edeceğim. Hangi oyunu almak istediğinizi siz seçeceksiniz ancak oyun 15 TL'nin üzerinde olmamalı. 15 TL'ye kadar istediğiniz bir oyunu hediye edeceğim.
Kurallar: Çekilişe herkes ücretsiz katılabilir FAKAT çekilişi kazandığınızda ShareTheMeal isimli bağış uygulamasını telefonunuza indirip, 1,5 liralık gıda bağışı yapmanız gerekiyor. Yaptığınız bağışın ekran görüntüsü bana ulaştığı an oyunu Steam'den size yollayacağım. (Uygulamayla en ufak bir bağım yok, bağış yapmak çok kolay olduğu için ve bildiğim için bunu seçtim, amacım hediye verirken farkındalık yaratmak. Uygulamanın tek amacı gıdaya muhtaç çocuklara gıda desteği sağlamak. 1,5 lira verip 15 liralık oyun almış olacaksınız)
Not: Bağış için kart bilgisi isteyecek, kart bilgisini uygulamaya vermek istemeyenler çekilişe katılmayabilirler. Uygulama ile ilgili birkaç gün önce gönderi paylaşmıştım, detaylı bilgiyi oradan elde edebilirsiniz. https://teknoseyir.com/durum/897136
1 Temmuz'a kadar çekilişe katılım sürecek, 2 Temmuz'da sonuçları açıklayacağım. Katılıyorum yazmanız yeterli.
#akış #bağış #çekiliş #steam #teknofırsat #steamindirimleri #fırsat

Yasak mı değil mi tam da bilmeden açtım gönderiyi, yasaksa kaldırabilirim.
çekiliş yasak değilde share the meal reklamı olarak görülüp kaldırılabilir belki.
edit: yaz beni yaz
Yaz beni 😀
Katılıyorum. Çıkmaz. 😀
Çıkmaz çıkmaz demeyin, şansınızı deneyin. 😀
@nakah sadece plus lara özel yapmanız bence daha mantıklı olacaktır hem bu şekilde plus a bir avantajda siz vermiş olursunuz 😃
@yunusemre Plus alanlar zaten para verebilen insanlar oluyor, Plus'ı olmayanlar da faydalanabilmeli. Hatta başta Plus'ı olmayanlar arasından mı yapsam dedim ama çok az kişi kalıyor sanırım. 😀
@nakah Tamam ezme bizi çıkıyorum. 😀
Katılıyorum.
Bi kere çekilişden bişeyler kazanmak denk gelmedi. Çekiliş görünce atlıyorum tutana kadar 😀 katılıyorum haliyle.
Tekrar rica ediyorum, kazanınca 1,5 liralık bağışı yapmayacak olanlar "nasılsa çıkmaz" diyerek katılmasınlar. 🙂
Beğendim ama katılıyorum yazmayı unuttum 😂😂 Güzel bir hareket bence.
katılıyorum.
Çekilişe katılıyorum.
katılıyorum.
Katılıyorum
Katılıyorum
katılıyorum
Katiliyorum.
Katılıyorum.
Katılıyorum herkesde var birde onlara verelim
Katılıyorum
Katılıyorum
Katılıyorum 🙂 15 liraya güzel oyunlar var şuan 🙂
Katılıyorum.
Katılıyorum.
Katılmak istiyorum.
Google pay ile ödeme varmış, oraya kayıtlı kart ile ödeyebildim
@mr-bell Katılmak için ödeme yapmak gerekmiyordu aslında ama iyi oldu yaptığınız, kazanırsanız direkt ödülü alırsınız. Kazanamazsanız eğer isterseniz 1,5 liranızı iade edebilirim.
@nakah Katılım şartlarını biliyorum,nasıl oluyor diye denemek istedim.Bu tarz şeylerin parayı ulaştırdığından emin olamıyor insan tek çekincem o. Bu arada iade istemiyorum 🙂
@mr-bell Benim de o çekincem var, aylardır hatta yıllardır bu iş için güvenilir bir yer arıyorum. Şimdiye dek gözüme en güvenilir gözüken şey bu oldu.
Katildim
Katılıyorum
Katılıyorum
katilmak isterim
katılıyorum
Katılıyorum.Uygulamayı kurmadan bile bağış yapabiliyorsunuz bu arada.
Katılıyorum
Katılıyorum
Katiliyorum beni yazar misiniz? 😀
Ben de katılıyorum. Güzel düşünce.
Katılmak istiyorum.
Katılıyorum 🙂
Katılıyorum.
Ben de katılmak istiyorum.
Katılıyorum
Katılıyorum
Katılıyorum
Katılıyorum
Katılıyorum.
katılıyorum
Katılıyorum....
Şartları kabül ediyorum, katılıyorum.
Katılıyorum