Telefonun (Iphone 14, yurtdisi cihaz) ekranini kirdim. Apple store ücreti karsiliginda bakiyor mu bunlara simdi?

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Selam, intel rapid storage olan workstation bir sistem var. Bunda 2 hdd var, biri windows 7 boot icin kullaniliyor, digeri datalari kaydetmek icin kullaniliyor. Ben bu sistemde önce boot hddsini, sonra data hddsini söküp ssd taktim ve formatladim. Simdi ssdyi söküp, iki hddyi geri takip sistemi baslattigimda sistem iki tane non raid disk diyor ve baslamiyor. Data hddsini cikardigimda ise sistem normal basliyor. Anladigim kadariyla raidi tekrar aktiflemem gerekiyor ama bunu data kaybi olmadan nasil yaparim?

Resimde hitachi sistem diski ve wd data diski

Bu sistemi data hddsi takiliyken nasil baslatabilirim?

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Güzel makine #mazda3

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 8

@orcun grupcuymussun ama almiyorsun 😀

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Erhan M. @erhanm

    Çok fena şeyler dönüyormuş içeride ben de korkuyorum girmeye.

    • Orcun @orcun

      @tongyabguhan34 Şimdi telegramda şöyle bir keleklik var. Grupta dönen fotolar videoları otomatik senin galeriye kaydediyor. Bu default olarak açık geliyor işte ondan sonra bizim +18 de paylaştığımız içerikler hoooop galeride 😀 ondan sonra evli barklı adamların hanımı görüyor birşey oluyor, hayırdır pornoya mı başladın diye oradan bir hesap silenler ve gruptan çıkanlar oldu. 😀

    • Root61 @root61

      @orcun Samsung'da galeriye düşmüyor. Ya da ben ayarını kapattım😀. Nsfw subunu kapatıp başka grup açabilirsin aslında ya. Ts Nsfw diye mesela başka bir grup olur. İsteyen gider.

    • Orcun @orcun

      @root61 Aynen ayarı kapattıysan düşmez de işte telegram'ı bilmeyen yada ayar yapmadanlar da bu direkt açık geliyor. 😀 Talep oldu ya ondan gruba ekledik. 😀

    • Orcun @orcun

      @hybrid Normalde bu grup herkese açıktı. Direkt link olarak paylaşıyordum zaten. Ama şöyle sorunlar olmaya başladı;

      Grupta dönen şeyleri üstünden 5 gün 10 gün veya aynı gün geçmiş vs bazı onun bunu evlatları diyeceğim ama yumuşatıyorum anca bu kadar yumuşuyor, gidiyorlar mesaj aratıyorlar grup içinde buradan tav olduğu adamın açığını arıyor geliyor ondan sonra teknoseyir.com'a akışa fake üyelik alıp yazıyor.

      Farkedince bunu o dönem Yasin yöneticiydi grupta kurucu da benim zaten neyse, biz baktık ki üyelik adı yani @.... diye olmayan veya gizli ya da belli olmayan, TS'de farklı id ile takılan veya hiç takılmayan vs. nickname'i gizli olan avatarsız falan hesapları belirledik ve yanılmıyorsam da 70 kişiye yakını gruptan çıkarttık. Grubu gizli hale getirdik falan.

      Tabi bazı hesaplar özelden bana abi ben şuyum hesabım bu demeye başladı. Mesela atıyorum adam özelden ismi heisenberg ama @ diye bir niki yok belirlememiş gizli. Bana yazıyor abi beni gruptan çıkarttın ama ts'de ki örnek olsun diye @fatihy benim diye yazıyor. E nasıl güvenecez ? diyorum ki benim bir yorumumu durumumu birşeyimi beğen vs. hani nereden bileceğiz o olduğunu ? hooop okuyor mesajı çatırt diye mesajlaşmayı da herşeyi silip yok oluyor. 😀 Farkettim ki böyle yapanlar var artık mesela diyorum buysa üyeliğin benim bir yorumumu durumumu vs beğen yani ? öyle birkaç arkadaş yok oldu.

      Kimisi var mesela 1 hafta önce üye olmuş yazıyor bana ama yazdığı telegram üyeliği çok daha eski ve bizim gruptan çıkarttığımız adam abi ts'e üyeyim beni de alsana diyor. Benim grupta derdim tamam trollük yapan olsun vakit geçirtmelik eğlencesine vs. bende yapıyorum hepimiz yapıyoruz ama sınırımız var. Ha bunu meslek edinip çorap değiştirir gibi karakter değiştirip o yeni karaktere bürünüp sonrada arkadan bıçaklıyorsa o işte olmaz. O trollükten ziyade kişilik bozukluğu sosyal sıkıntılara giriyor tehlikeli birşey. Böyle adamları olabildiğince uzak tutmaya çalışıyoruz o yüzden yanlış anlama lütfen. Tamam tekrar davet bağlantısını atayım.

    • Hybrid @hybrid

      @orcun Çok teşekkür ederim orcun abi o durumları bilmiyordum. Fakat açık aramam buraya taşımam konuları

  • Fatih @fatihy

    Bu gruba beni de alır mısınız ? Olurda ta sosyal kapanır vs
    Telegram kullanıcı adı; fatih33yucel

Mühendis gelistirme programina (Trainee) girmis olan var mi, yorumlari ve tecrubeleri merak ettim de.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Hater @hater

    1 ile 3 yıl arası sürüyor farklı programlarda belli aralıklarla çalışıp seni değerlendiriyorlar özellikle bazı şirketlerde özel mentorun oluyor bu zamanın sonunda ya şirkete alınıyorsun ya da dışarı. Maaş olarak stajyer maaşı değil çalışan maaşı gibi veriliyor veyahut yakın.

    • 3dfx @3dfx

      Kabul edildim birine de, baskalarinin tecrubelerine ulasmaya calisiyorum. Baska bir yerden kadrolu teklif gelme durumu da var, trainee yaptigima deger mi diye cekincem var.

    • Hater @hater

      @3dfx firmanın reputation ina bağlı biraz ve orada çalışanların maaşlarına falan. Firma sağlam ve büyükse devam sadece yaşadığın ülkede falan biliniyorsa sal. Bu benim görüşüm 🙂 ki bildiğim kadarıyla trainee de normal çalışan kadar hakların oluyor tatil vs gibi. Çok dert edilecek durum var mı bilmiyorum senin seçimin

    • 3dfx @3dfx

      @hater dünyanin top 50 celik üreticisinden biri, 3-4 farkli ülkede üretim tesisleri var, orada 3-4 ay kaliyorsun. Firma eski oldugu icin önümüzdeki yillarda cok kisi emekli olacak, önümün acik olacagini düsünüyorum. Öbür firma fazladan 500-1000€ ateslerse oraya giderim tabii. 🙂

    • Hater @hater

      @3dfx duruma göre değerlendir işte yolun açık olsun ✋🏻

Kanada‘da 1000km kadar RAV4 kullaninca SUV olayi iyice kafama yatti. Ne yazik ki RAV4 Almanyada bana biraz pahali kaliyor. Simdilik kafamda CX-5, Tiguan ve C4 var. DSG‘li Tiguan listemde son sirada. C-HR güzel arac ama cok klostrofobik gelmisti gectigimiz zamanlarda bindigimde. Corolla Cross‘ta güzel ama daha ikinci ele düsmedi. Baska tavsiyesi olan varsa alalim. 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Dünyanin öteki ucundan selamlar

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 6 / 35