Bu nasil iscilik la, dolandirildim la

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 10

Bu Facebook la, Youtube'un silinmiş yorumları hala sayı olarak gösterip, üzerine tiklaninca boşluk getirm si bugu ne zaman çözülecek?

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Ukrayna yine ilerlemeye devam ediyor. Tünelin sonu pek iyi bir yere çıkmıyor gibi.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Alptekin @alptekinck

    bir tarafı rusya bir tarafı ukrayna mı alıyor? bir yandan diyorlar birkaç şehir rusyanın oldu, bir yandan da ukrayna ilerliyor. işin aslı nedir

    • Mr. Can 2.0 @extreme

      Rusya en son referandum yaptı güya hepsi evet demiş tabi kimse iplemiyor. Öte yandan Ukrayna ordusu ilerleyişini ve Rus ordusu çekilmeyi sürdürüyor. Donbas'a gelirse mevzu buyur. Rusya 200 bin asker yigacak deniyor ama elinde ne kadar cephane kaldı bu askerleri nasıl kullanacak muamma. Rusya, operasyondan Ukrayna ya top yekun savaş ilan etmesi bekleniyor.

    • TongYabguHan @tongyabguhan34

      @extreme Rus ordusu baya önde gösteriliyordu ki sayısal ve teknoloji olarak şu götürmez gerçekti bu üstünlük. Nasıl bu kadar kayıp verip çekilme vs yapıyor? Avrupa desteği mi öne çıkardı Ukrayna'yi yoksa Rusya hikaye miymiş?

    • Alptekin @alptekinck

      @extreme yani aslolan ukrayna ilerlemiyor rusya çekiliyor öyle mi? kendi toprağını savunmaya ilerlemek denmez bence.

    • qubit @qubit

      @alptekinck
      TR'de bu konuda ciddi dezenformasyon var. Haberler tercüme olduğu için mi Rusya'ya yamuk bakmayalım diye bir politikamız filan olduğu için mi anlamak zor.

      Şu Guardian haritası fikir verir. Rusya'nın Şubat-Mart'tan beri ilerlediği bir yer yok. Kiev'e saçma sapan şekilde geldiler, komedi şekilde ayrıldılar. Ukrayna Kharkiv yazan yeri 1 haftada geri aldı (3-4 ay NATO ile çalışıp geldikleri açık). Putin de mecbur algı için işe yaramayacak adımlar atıyor. Kışlık kıyafeti yok, kış vakti en az 300 bin kişi toplamaya çalışıyor. Kışlık kıyafet bulsa eğitmesi imkansız.

    • Mr. Can 2.0 @extreme

      @alptekinck Sen kendi kendine cekilmiyorsun ama ben sana saldırınca cekiliyorsun fark bu

  • Emiel Regis Rohellec Terzieff- @regis

    Eee rusların avrupaya sattıgı gazı kesilmezse istrailin pahalı gazını abd kime satacaktı? Savaşla birlikte hem rusları durdurdular hemde bozulan ekonomiye can suyu getirecek pahalı gazı avrupaya satacaklar savaş sadece olması gerekendi bütün bunların olması için. Rus denizaltıları halen kayıp ne abd ne ingilizler bulamıyor ve bu denizaltılar denildigine göre bütün dünyayı yokedecek kapasitede nükleer başlıklar suların altında geziniyorlar. Hatırlarsanız bir kaç yıl önce bir rus denizaltında yangın çıktı denilmişti aslında büyük bir savaşın eşiginden dönülmüş bir rus denizaltında sabotaj yapılmış limanda demirli bir denizaltına. Rusların asıl gücü batırılan karadeniz filosu degil şeytanın bile bilemedigi denizaltıları.

    • qubit @qubit

      Dediklerinize itirazım yok ama nükleer aslında bir güç değil, herhangi bir saldırı yapsalar anında Moskova ve Petersburg gibi şehirler vurulur. Bu yarımküreyi yaşanmaz hale getirirsin. Bu denizaltı korkusunu muhtemelen Ruslar yayıyor ki Ukrayna'ya destek kesilsin, nefes alabilsinler.

      Ha Ukrayna'da şehirleri vurabilirler, başlarındakinin elinde bir şey kalmadı. Fakat pes ettiremeyecekleri için yine çözüm değil. Afganistan'a diş geçiremediler Ukrayna'ya hiç geçiremezler. Geri çekilmekten başka çareleri yok.

    • Emiel Regis Rohellec Terzieff- @regis

      @qubit nükleer güç gerçekten bir güç olmasaydı bugün abd degil japonya ingiltere degil almanya sömürge imparatorlugu olurdu. Nükleer güçte ruslar hafife alınmaz. Şuan düşündükleri şey batı bizi tamamen bitirnek istiyor diye bir düşünce var ki haksızda degiller. Ayı düşünce postunu alalım derler haliyle. Rusların ukraynada nükleer kullanacagını düşünmüyorum. Bütün dünyayı zora sokacak şekilde tahminim buzulları kutbu vururlar. Direkt olarak rusların şehirleri hedef alacagını sanmam dolaylı yoldan yaşanmaz hale getirecekler. Bu ruslar aptal degil şimdi çekiliyor olabilirler ama 2. Dünya savaşında oldugu moskovaya dayanan nazileri süpürüp berline çıkmaları kış mevsiminde olmuştu. Ruslar yenile yenile çekilmişti ural daglarına filan bildigin silah fabrşkalarını taşımışlar. Rusları hafife almak intihar olur çünkü onlarda biliyor ki ekonomik yaptırımlar bir yere kadar rusları engeller ama sonra ayı kış uykusundan uyanır. Umarım dengeli politika devam eder aksi halde abd nin bize bir adet bile vermedigi patriot bataryası hava savunmamız yokken nato için yanı başımızda rusların füzelerin şehirlerimizi vurmasını izlemek zorunda kalırız asıl yem biz oluruz. Natodan topuk yapmak gerekiyorsa yapalım ama ayı ile sırtlan sürüsünün savaşına girmeyelim.

    • Mr. Can 2.0 @extreme

      @regis Nukleer guc notr'dur kullansan kendini de bitirirsin kazanani olmaz yani

    • qubit @qubit

      @regis 2. Dünya Savaşı biteli çok oldu ama madem örnek verdiniz Japonya'nın nükleer silahı olsaydı ne olurdu diye sormalısınız. ABD'ye Japonların cevap verme ihtimali yoktu. Nükleer silah bir güçtü.

      Bugün ise nükleer herkeste var. Sen düğmeye basarsan öbürü de basacak. Buzulu kutupları vururum deme şansın da yok, NATO bunları kendi halklarına saldırı kabul ediyor. Anında cevap verilir. Putin'i Primakov yerine başa getiren güç odakları böyle bir şey istemez.

      Rusları hafife almayın ama abartmayın da. Güçlü bir ordusu olan ülke kış vakti 300 bin ila 1 milyon eğitimsiz gencini askere çağırıp eğitmeden cepheye yollamaz. Anti-radar füzeleri Ukrayna uçaklarına monte edildiğinden beri S400 açamıyorlar. İran'dan dron dilenir haldeler.

      (İki tavsiye Twitter hesabı önermiştim ama vazgeçtim)

    • lterlemez :) :\ :( @lterlemez

      @regis: Şu da var; Batı, Nazilerin değil ama Hitler'in düştüğü hataya da düşmeyecektir. Rusya'nın tek bir derdi var, kendi sözünün de geçmesi; çünkü, sözü eskisi gibi geçmiyor. Kimse Rusya'ya bir şey danışmıyor, danışmadığı gibi de dibinde at koşturuyor. Ukrayna olayı tek bir vak'a değil yani. Totosunun dibindeki Ermenistan - Azerbaycan olayında bile Türkiye ile Azerbaycan pişpirik oynadı Ermenistan üstünde. Doğal olarak da adamlar ipleri çekme ihtiyacı duydu. Bakmayın siz, aslında Gürcistan, Suriye, Ermenistan, İkinci Afganistan vak'ası falan hep birbirine bağlı şeyler...

  • Papa Emeritus @pope

    Nükleer devreye girmediği sürece savaşın soncu belli artık, önemli olan Ukrayna’nın ne kadar sürede işgal edilen bölgeleri temizleyeceği.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Arkadaşlar Güney Kıbrısa Türist olarak giden biri Kuzey tarafına geçebiliyor mu?

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Şu embesil cookie sorusunu tarayıca ilk girdiginde onaylayalim bitsin ne lan bu cile.
Cookie politakımızı onaylıyor musunuz? ya kardeşim onlaylamasam zaten interneti kullanamayacağim. Kanser ya resmen

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Türkler neden İngilizce ogrenemiyor?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 17

Google, spam siteleri arama sonuclarindan kaldiramayacak kadar caresiz midir? Yoksa burda bir oyun mu donmektedir?

BeğenFavori PaylaşYorum yap