Arkadaşlar radarımda olan bir TV vardı kısmetse sipariş geçiçem elimde iki seçenek var Amazon ve Trendyol hangisi ile daha sağlam ve hızlı veya problem yaşamam benzer deneyimi olan var mı? Amazon daha güvenilir geliyor fakat biraz bakınca o da çok iyi değil gibi

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Sonunda aybaşı gibi TV almayı planlıyorum normalde bu ay başında 53bin TL den gördüğüm Tcl 65c6k alıcaktım ama iki haftada fiyatı 65bine çıktı fena hevesim kaçtı kafayı kırıp o parayı vereceğime iffalcon 75u95a alayım dedim bütçemi zorlayıp siz olsanız ne yapardınız ahali yoksa iffalcon 65u95a mı alayım 55 bine, izleme mesafesi 3 metre

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 10 / 19

Arkadaşlar iyi akşamlar, kafama takılan bir soru var deyenen oldu mu merak ediyorum TV gurubunda bildiğim kadarı ile taksit sayısı 4 ama amazonda 3 taksit gözüküyor sipariş verdikten sonra bankadan 4 e böldürme şansımız var mıdır acaba?

BeğenFavori PaylaşYorum yap

#CepTelefonuFotoğrafçılığı 2haftadır kullandığım vivo x300 den çektiğim fotolar almayı düşünen arkadaşlara fikir olsun pro modelindeki gibi kocaman kamera çıkıntısı istemiyorum kompakt ve performansından bir şey kaybetmek istemiyorum diyenler için bence çok güzel alternatif 6bin mah batarya ile gerçekten beklentimi tatmin etti fazlasıyla

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Arkadaşlar selam, yakın zamanda telefonumu degiştirip realme 5 Pro dan Vivo x300 e geciş yaptım her yönüyle çağ atlamış gibiyim ama kafama takılan bir durum var cihazda aynı iphonelardaki gibi pil sağlığınızı görebileceğiniz bir kısım mevcut bende telefon aldığımda uzun soluklu kullanan biriyim telefonun bataryasida maşallah iki gün gidiyor fakat şimdi bu pil sağlığını korumak adına iki günde bir şarj etsem mi daha iyi olur yoksa pil dolumunu yüzde 80e sabitleyip yüzde 20-80 arası mı kullanmak daha uzun ömürlü olur?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 6 / 8

Emektar monster abra v2.1 laptopumun bir kac gündür insanı deli eden bir problem başladı. Malum eski pc bataryası ölmüş durumda prizden çıkarttığım an kapanıyordu ama sorun etmiyordum o şekilde kullaniyordum şimdi prizdeyken mesela masadan dizime alirken şak diye kapaniyor kabloda gorebildigim bir ezilme yok yuva kisminada aslinda oturuyor ama hafif bir sallantida kablosuyla oynadigimda kopuyor var mıdır başına gelen adaptoru degistirsem düzelir mi yoksa yuva artık zamanla eskide ondan mı yapiyor ?

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Trendyoldan aldigim bir nikah elbisesi vardi ilk geldiginde görselle alakasi olmayan bir şekilde geldi sonrasindan geri gönderdik ve tekrar geldiginde hataları eksikleri devam etmekteydi bizde iade istedik ama giyilmemis olmasina ragmen iade kabul etmediler trendyolda satıcıyı korudu tüketici hakem heyetine verdik bu gun gündemden çıkarıldı şeklinde güncellemişler durumunu ne anlama geldigini bilen var mı? Biraz baktım net bir şey bulamadım.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Bu tcl tvlerin fiyatları nedir ya allah aşkına doğru düzgün tvler 45-50 binden başlıyor yurtdışı incelemelerine bakıyorum mesela adam TCL 65C6K ile SAMSUNG 65QN70F yi incelemiş TCL 520 euro samsung 1000 euro geliyorum türkiye fiyatlarına bakıyorum nerdeyse aynı bu nasıl fiyatlandırma

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • CimAdam @cimadam

    tavuğundan marketine hepsi tek fiyat yapmaktan ceza aldı, araştırsalar belki bu sektörde de çıkar. TCL burada premium bir marka takılıyor da olabilir

  • Polemik @polemik

    OLED fiyatına MiniLED satmaya çalışıyorlar. Ben de sinir oluyorum.

  • OrcunFix @orcunfix

    İlk ülkeye geldiklerinde fiyatına göre performansı iyi televizyonları satıyorlardı ve büyük bir kesim de haliyle ya marketten 3 harfli yerden internetten ucuza bilmemne marka almaktansa tcl alalım deyip alıyordu. Bu şekilde bir popülasyon kazandıktan sonra da marka diğer markalar gibi aynı çukura düştü. Bu çukura da düşünce zannetti ki ya pahallıya satarsam kalite algımı yükseltirim diye düşünüp fiyatları şişirdi. Aynı tuzağa işte huawei yıllardır çekiyor milleti anneye babaya verielcek telefonları bile absürd rakamlara satıyorlar. O da işte zamanında ülkemizde operatörlerden beslendikleri en çok satan LİTE modellerinden aldıkları güç ile yapıyorlar bir kalite marka algısı yaratılmaya çalışıldı ama içinde android bile olmayan donanımları kötü cihazları sosyal medyadan işte editörlere vs paralarını verip veirp inceletiyorlar övdürtüyorlar.

  • violetcarson @violetcarson

    Kasımda tv almam lazım çok erteledim şimdi de fiyatlar almış basını gitmis 55 inchte 55T8C vardi mesela miniled de olmasin bari diyip radarima almistin 31binden 37e cikmis 😂 30-40k arasi bütceye var midir tv tavsiyeniz öncelik miniled ama zor gozukuyor en azindan bari parlakligi rengi ruhsarı iyi işlemcisi kasım kasım kasılmayan miniled alamadik ama bari 120hz 144hz qled bişiler

Dün Hepsiburada sepetimde duran süpürgede 4000tl üstü alışverinize 400tl indirim yapan kupon bulunmaktaydı 3 günde süresi vardı bu akşam girdim baktım kupon uçmuş gitmiş 😀 Başına gelen var mıdır? birde aynı süpürde carrefoursada var ama hiç alışveriş yapmadım ordan yapan varmıdır?

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Mutfağa ray spot takmak istiyorum ama lambadan pek anlamam 2 ayda patlıycak bir şey almak istemiyorum f/p ray spot önerisi yapabilecek var mı acaba set halinde de olur sadece spot olarakta

BeğenFavori PaylaşYorum yap