Ufakta bir tavsiyede bulunayım Real debrit ve stremio ikilisi ile hızlı da bir internetiniz var ise sorunsuz 4K içeriklerle TV nin tüm performansını kullanabilirsiniz
Ufakta bir tavsiyede bulunayım Real debrit ve stremio ikilisi ile hızlı da bir internetiniz var ise sorunsuz 4K içeriklerle TV nin tüm performansını kullanabilirsiniz
Güncelleme geçmeyi unuttum ürun sağ salim geldi 1 haftadır kullanıyorum iffalcon TV almak isteyen arkadaşlar için söylüyorum f/p benim beklentimi karşıladı parlaklığı 1000 nit gayet yeterli arayüz akıcılığı üzmüyor siyah başaramınıda miniled olmasından kaynaklı keyif veriyor umarım ömrüde uzun olur
@culas memnunum şuan gayet pili olsun kamerası olsun tatmin etti beni bazen zoom gerektiren zamanlarda prosunu mu alsaydim diyorum ama kamera çıkıntısı ve boyutu benim için fazla büyük
Amazon saçma sapan belirlediğiniz adresi teslim yapılamıyor gibi bir hata verdi mecbur trendyoldan siparişi verdim inşallah sağ salim teslim olur 😀
Şayomilerde miniled pek göremedim f/p var mı gözden kaçan bir model
@elixir arada sırada yerel kanal izlenicek genelde dizi film ağırlıklı ama 75de yerel kanal o mesafeden tost makinesi etkisi yaratır mı çok fazla acaba
Vatanda şu sıra 58den gidiyor bakalım önümüzdeki ay yine 53-54leri görür mü beklemeye devam biraz daha
75 çok mu abartı olur hocam sinema keyfi için kimi güzel olur diyor duvara bant çektim geçtim karşısına büyük ama fena olmaz gibi 😁
Çok sık telefon degiştiren biri değilim realme 5 Pro dan geçiş yaptım
Aslında bende tam bunun için söylemiştim zaten pil rahat rahat gidiyor günlük kullanımda benim için değişen bir şey yok bari 80e kisitlayayim diye düşünmüştüm ama çok fark olmuyormuş herhalde
Kademeli şarj oluyor zaten superhizli şarja daha ihtiyaç duymadım sağolun hocam
https://www.dataservis.net/662442-qb-4651/monster-abra-a5-v2-1-notebook-bataryasi-pili-retro-6-cell-siyah.html şöyle bir şey alıp pili değiştirip devam mı etsem pil olduğundan şak diye kapanmaz artık yada güç adaptörünü mü değiştirsem tabi güç adaptörünü değiştirdiğimde hala devam ediyorsa boşuna almış olurum 😀
Son bir saat içinde 268 ziyaretçi, 102 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Vivo son 3 senedir kamera odaklı x serisi ile bence çok başarılı özellikle benim gibi tuğla boyutunda telefon kullanmak istemeyenler için x300 taş gibi telefon aynı fiyat segmentindeki s25 s26 yı tokat manyağı eder