Zoom'un dibi.
Supermoon.
#VivoX100Ultra
#CepTelefonuFotoğrafçılığı
#Photography
#akış
#TeknoSeyir

Zoom'un dibi.
Supermoon.
#VivoX100Ultra
#CepTelefonuFotoğrafçılığı
#Photography
#akış
#TeknoSeyir

Son bir saat içinde 283 ziyaretçi, 77 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
1/100s pozlama için fazla bulanık değil mi?
Çok normal çünkü elde çektim, ve dijital zoom.
@culas pardon, ben ürünün pazarlama fotoğrafı sandım, ona göre yargıladım 🙂 Malum, o fotoğraflar tripod sabitlemesi olmadan çekilmezler.
@arandur Elde çekince işte anca bu kadar oluyor. Tripodum var ama çıkarmaya üşendim fotoğraf makinasının çantasında duruyordu dolapta 🙂
Bu da benden gelsin hocam küçük ama marifetli
Çok iyi. Memnun musun hocam X300'den ?
@culas memnunum şuan gayet pili olsun kamerası olsun tatmin etti beni bazen zoom gerektiren zamanlarda prosunu mu alsaydim diyorum ama kamera çıkıntısı ve boyutu benim için fazla büyük