Arkadaşlar iyi akşamlar, kafama takılan bir soru var deyenen oldu mu merak ediyorum TV gurubunda bildiğim kadarı ile taksit sayısı 4 ama amazonda 3 taksit gözüküyor sipariş verdikten sonra bankadan 4 e böldürme şansımız var mıdır acaba?
Teknoseyir gündemi
#işbankası#ttmobil#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#naysSon bir saat içinde 268 ziyaretçi, 102 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Amazonun bankayla anlaşması öyledir. 4 üst sınır anladığım kadarıyla. Banka faiz alır yapacağı işlemden.
Bankalarla genelde 3 6 9 diye anlaşma yapıyorlar, o yüzdendir. Peşin alıp sonradan bankadan anca faiziyle böldürürsün. Faizsiz bölmezler.
yasal sınır 3 normalde