Teamviewer'i gittikçe artan sınırlamaları ve öyle bir şey olmadığı halde arada "ticari kullanıyorsun" diye ağlaması nedeniyle bırakmıştım.

Anydesk ile kısa bir aşk yaşadık ama o da çok kısa sürede sınırlamalar falan koymaya başladı, hoş olmadı, bıraktık.

Bir süredir RustDesk ile uğraşıyorum. Biraz kafa karıştırıcı, uğraştırıcı yanları var ama idare ediyor. Açık kaynak ve ücretsiz. Bundan sonra RustDesk bende kalıcı olur gibi.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 26

Minidisc sub-redditinde ufak çaplı bir şok yarattıktan sonra, bu arkadaşları burada da paylaşayım istedim. Turuncu Sony ekibine son katılan üye, Turuncu Sony MZ-RH1 Hi-MD walkman. Bu cihaz Sony'nin geliştirdiği son minidisc recorder. Normalde Avrupa/Amerika için siyah, Japonya için ise düz metalik renkte piyasaya sürülmüştü. Bendeki Turuncu versiyon ise bir nevi "modifiyeli şahin" gibi 😄 Cihazdaki ekran oled ancak bu oled ekran ilk nesil oledlerden ve kullanılmasa dahi zamanla sönüyor. Ancak minidisc komunitesi öyle bir kitle ki buna özel oled ekran ürettiler. Bu cihazda da bu yeni nesil oled ekran takılı. Boyama işini ise BMW Çin fabrikasında çalışan (muhtemelen boya atölyesinde) bir profesyonel gerçekleştirdi. Simli bir turuncu renk oldu. Ben açıkcası çok beğendim. Sanıyorum bu renk ve bu set dünyada tek 🙂
#TozluRaflar
#Sony
#MiniDisc

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 7 / 30

Ne zamandır aklımdaydı, kısmet bugüneymiş. Hazır alışveriş çılgınlığı dönemi yaklaşırken, TeknoSeyir videolarında, açıklamalardaki "ürün linki" konusunda bir iki sözüm var.

TeknoSeyir videolarının hemen hepsinde, açıklama kısmında bir ürün linki bulunmaktadır. Bu linkin yönlendirildiği sayfayı genellikle ürünü sağlayan firma seçmektedir.

Linklerde kimi zaman "teknoseyir_forum" vs parametreler olduğu görülebilir. Bu parametreler ilgili firmanın tıklamaları ölçmek için koyduğu şeylerdir, satışla, komisyonla alakası yoktur.

TeknoSeyir, incelemesini yaptığı ürünün satışından komisyon almaz. Herhangi bir "affialite" programına üye değildir. Bu programlara üye olan ve "sattırdığı" ürün sayısıyla övünen pazarlamacı "influencer" tayfanın tersine, ürün sattırmak gibi bir amacı, beklentisi ya da yükümlülüğü yoktur.

Sitede sık sık incelemelerine yer verilen hazır bilgisayar sistemlerinin satışından da -sistemlerin bazılarında ismimiz geçmesine rağmen- herhangi bir komisyon almıyoruz.

TeknoSeyir, işi değerlendirme olan birisinin, değerlendirdiği ürünü satmaya çalışmasını ve satıştan komisyon almasını kesinlikle etik dışı ve yanlış olarak görür. Dünyada sinema bileti satan sinema eleştirmeni, kitap satan edebiyat eleştirmeni bulamazsınız. Aynı şey teknoloji için de geçerli olmalıdır.

Herkese selamlar, sevgiler, LP

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 16

Turkcell ve Vodafone sıcak fırsatlar.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

#tozlufotograflar
"Biz büyüdük ve kirlendi dünya." Sene sanırım 2008 filan. Casio Exilim EX-P505 ile çekmiştim. Hala satmadığım nadir fotograf ekipmanlarımdandır. 😿

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 8 / 35

Selamlar,

Videoda her konuya değinildi sanıyordum ama ana başlıkların Sıkça Sorulan Sorular formatında tekrar belirtilmesi gerekiyor sanırım. Başlayalım:

- TeknoSeyir kapanmıyor. Web sitesi kapanmıyor, kanal kapanmıyor.

- Sosyal akışı yakın vade için kapanmıyor, orta ve uzun vadeyi hep birlikte belirleyeceğiz.

- Asıl işimiz olan incelemeler devam edecek.

- Umut bizimle, Uğur ve Tansel bizimle. Onlarla daha fazla ne, nasıl yapabiliriz düşüneceğiz.

- Her ne olursa olsun Haftalık Gündem Değerlendirmesi devam edecek. Şimdilik tek başıma devam edeceğim.

- Haftalık Sohbet, başka bir formata dönüşerek, belki periyodu da değişerek dönecek. Bu, biraz zaman alacak.

- Sosyal akış bölümünün daha anlamlı hale gelmesi için yönetici sayısının artması, kurallar belirlenmesi gibi çalışmalar yapılacak.

Evet, ilk aklıma gelenler böyle. Umarım en temel konulara ışık tutabilmişdir. Merak ettiğiniz diğer detayları yazabilirsiniz.

Bugüne kadar destekleriniz için herkese teşekkürler. Yolculuk daha bitmedi, biraz daha yolumuz var, hep birlikte. 🙂

Saygılarla, LP

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 84

#googlephotos kullanan var mı ? Eski fotoğraf arşivimi otomatik düzenleyecek, gruplayacak, çift dosyaları gösterecek bir yazılım arayışındayım. Siz ne kullanıyorsunuz ? Nas vs sistemlerdeki uygulamaları kullanıyorsanız onları da yazabilirsiniz.

Ek: Bu özellikler olan uygulamalar.

Google Photos
Synology Photos

BeğenFavori PaylaşYorum yap

#TSMetalcileri #birazkitap

Hani Türkiye'de Ağır Müziğin Geçmişi vardı ya arada YouTube canlı yayın linki filan atıyordum, onun şimdi kitabı çıktı. Kitapçılarda bulabilirsiniz 🤘🏻

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Teknoseyir imsakiyesi yapılmadı mı bu sene?

BeğenFavori PaylaşYorum yap

#VirüsSeyir

Biontech ile aşılanma serüvenine başlayanlar için önemli bir veri. İngiltere dün hastalıktan ve hastaneden korunma oranlarını güncelledi. 2 doz aşının hastalıktan koruması 5’e düşmüş durumda, 3 doz aşının ise %40’a fakat ilerleyen haftalarda daha da düşecektir. 2 doz aşının hastaneden koruması 6 ay sonra %35’lere düşüyor, 3. doz sonrası da 10-14 hafta arasında %75 civarında ve düşüş başlamış. 3. dozu olanlar bence kendisini aşıyı olduktan 3 ay sonra aşısız saymaya başlamalı.

https://assets.publishing.service.gov.uk/government/uploads/system/uploads/attachment_data/file/1050721/Vaccine-surveillance-report-week-4.pdf

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 11 / 12