Bana da yeterli olacak gibi geliyor ama hiç PS oynamadığım için 60fps altı nasıl hissediliyor bilmiyorum. PC'de tahammül edilecek gibi olmuyor. Ama PS'dayken 30fps ile bile oyun oynayanlar var. Sanırım çok hissedilir olmuyor.
Bana da yeterli olacak gibi geliyor ama hiç PS oynamadığım için 60fps altı nasıl hissediliyor bilmiyorum. PC'de tahammül edilecek gibi olmuyor. Ama PS'dayken 30fps ile bile oyun oynayanlar var. Sanırım çok hissedilir olmuyor.
Önceden kaydedilen videoları da instagram çok kötü bir kalitede paylaşıyor. Konu bence ekran görüntüsü filan değil.
Zaten kamera 2.4 GHz ağı ile bağlanacak. En ucuz Wi-Fi 4 powerline bile işinizi görür. Boş yere para harcamayın Wi-Fi 5'e veya 6'ya. 5 ghz ağına ihtiyaç yok.
Bunu paylaşan adam bir açıktan faydalanıp 228bin tl olan şeyi 10bin tl’ye alıyor. 7 aydır bu şekilde kullanıyormuş. Ondan bahsetmiyor ama 😀
Gözlem yeteneği çok farklı bir olay cidden ya. Aynı şeye baksak bile benim görmediğim elli tane şeyi görüyor insanlar. 😀
Einhell al hocam. Bende einhell'in darbeli matkap, vidalama, hava üfleme tabancası, sıcak hava tabancası, sıcak silikon, lastik şişirme aletleri var. Hepsi aynı akü çeşidini kullanıyor. Hatta bir de taşınabilir buzdolabından aldım. Ev tipi prizi, 12v çakmak soketi var, ekstradan dış ortamda az önce bahsettiğim aküyü de takıp kullanabiliyorsun. Ekosistemi güzel kurmuşlar.
Gerçekten de nasıl bir dalga görseli kullanıyorlarsa benim de sayfa açıkken 3D %100 oluyor. Sayfada aşağı kaydırınca geçiyor ama 😀

Erkek tipi saç dökülmesi genetik olduğu için yapacak bir şey yok. 19 yaşındaki adamın saçının dökülmüş olması sizin ondan daha iyi beslendiğinizi, daha kaliteli yaşadığınızı göstermiyor.
Geçen hafta Shell'den bunun Zero'sunun 330'luğunu 175TL'ye almıştım. Tadı güzel değildi de benim kız sever böyle şeyler denemeyi.
Polisitemili hastanın yapay zekaya güvenerek aspirin kullanmaması 🤔
Bol şans dilerim.
Geçen gün Windows Xbox mağazasında 60 lira cıvarına görüp aldım. 2-3 saat baktım da bana göre değilmiş dedim. Ben 8-5 mesai çalışan bir babayım. Akşam 30dk-1 saat bir oyun açacaksam o da bu olamaz kesinlikle. 😀
Apple olsa satılır de Dell gibi Apple harici markalar 2. elde para etmiyor hocam. Ben olsam ya hiç satmazdım dururdu. Ya da eşe dosta verirdim ihtiyacı olan.
Son bir saat içinde 218 ziyaretçi, 67 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Saatler içerisinde 25bin TL nasıl zam yapmışlar? Başka bir sorun var gibi ortada.