Teamviewer'i gittikçe artan sınırlamaları ve öyle bir şey olmadığı halde arada "ticari kullanıyorsun" diye ağlaması nedeniyle bırakmıştım.

Anydesk ile kısa bir aşk yaşadık ama o da çok kısa sürede sınırlamalar falan koymaya başladı, hoş olmadı, bıraktık.

Bir süredir RustDesk ile uğraşıyorum. Biraz kafa karıştırıcı, uğraştırıcı yanları var ama idare ediyor. Açık kaynak ve ücretsiz. Bundan sonra RustDesk bende kalıcı olur gibi.

BeğenFavori PaylaşYorum yap