abi yanlış anlamayın sizi her şekilde desteklemek isteriz ama benim fikrimi alacak olursanız bu satılacak bir şey değil.belki 10-15 kişi isteyebilir ama ben şahsi olarak evimde böyle bir şey istemem.
@maximilian o rakamlar harcanan emek karşısında o kadar komik kalıyor ki. hiç vermese de olur yani 🙂 her neyse tartışmaya gerek yok. destek olmak isteyen aldı istemeyen veya pahalı bulan da almadı. ileride herkese uygun başka ürünler de olur inşallah 🙂
pek olmamış bence. 8bit resim çizerken daha çok karikatürize edilmeliydi, gerçekçi olmaya çalışmak tam tersi kötü etki yaratıyor. bu arada en kötü murat gamsız çizilmiş, en iyi de levent pekcan 😀 bu arada 8bit demişken şu boncukların reklamını görüyorum, alıp bir şeyler yapmayı deneyesim var:
maksat siteye destek olmaksa ne olduğunun çok önemi yok. ben ufak da olsa bir fonksiyonu olması taraftarıyım. gaming mouse pad olabilir. ama arkadaşlar 50 lira çok demiş. 50 liraya gaming mousepad var mı ki?
@gamsizm Forumdaki hemen hemen herkes gelir konusunda sizi desteklemek istiyor. Cunku diger sitelerden farkli bir isleyisiniz var ve bu hosumuza gidiyor. Ama bu tablomsu resim olmamis. Ne kadar destek olmak istensede bardak kullanilabilir birsey. Bu baski evde kalabalik yapicagi icin kullanicilar tercih etmiyecektir... mouse pad, microfiber ekran bezi, gamepad bile olabilir. Farkli boyutlarda teknoseyir stickerlarida bastirip urunlerin yaninda gonderebilirsiniz.
@ilkyazd Ekran görüntüsünü verdiğim sitede seçenekler var. Binary mi olsun, sadece alfabe mi olsun, özel karakterler mi olsun, siyah-beyaz mı olsun, vs. Denemek isteyenler için: http://www.text-image.com/convert/ascii.html
Super! 🙂
efsane 😀
kırık fan parçası mı o 🙂 güzel olmuş.
Uçanı diyorsan evet o 😀
Hatta Hamdi ve Murat abinin gözler de uçan parçada 😀 ama bozuntuya vermiyorlar 😀
Harika!
Olmamış
yanlardan tuttuğuna göre sert bir şey olmalı. tablo gibi bir şey olabilir belki 🙂
belki basılı hali satılır 😉
Bunu aslında diaroma yapıcan 😀
Yüzlerde biraz daha detay olsa iyi olmaz mı? Böyle, texture (doku) kalitesi düşük oyun gibi olmuş 🙂
8-bit retro tasarım zaten 🙂
@gamsizm Mobile yakınlıştırma gelmiş geri şimdi farkettim 🙂 Yakından güzelmiş, dediğiniz konsepte uygun 🙂
@gamsizm sen diğerlerine göre daha köşeli çıkmışsın sanki
8Bit de en net gene Levent abi.
@zmuratk 😀
Çok güzel olmuş kim yaptı 🙂
Satsak alır mısınız 🙂
Ohoo almak ne demek 😀 Kamyonlarca sipariş ederiz
@cagri Mesela nerede o güzel şeyler?
bencede bu pek alınacak bir ürün değil.
abi yanlış anlamayın sizi her şekilde desteklemek isteriz ama benim fikrimi alacak olursanız bu satılacak bir şey değil.belki 10-15 kişi isteyebilir ama ben şahsi olarak evimde böyle bir şey istemem.
@gamsizm
@pauselife on numara, yada kimi icin cekirdek parasi
Ben alırdım 😀
açık arttırma ile satılır 😀 @gamsizm
@gamsizm ufak bir tasarımla mousepad yapsanız? Şöyle geniş güzel bir gaming mousepad olsa almayacak kişi çok az olur.
@maximilian 50 lira olmasın o zaman 🙂 Gerçi 10 liralık kupayı 30 liraya satmayı başardılar.
@maximilian Mousepadde bu kadar yüksek fiyatlandırma olmaz ama kupadaki destek amaçlıydı zaten.
@maximilian Aynen kargo da alıcıya aitti.Ama dediğim gibi bir mousepad üretilse bardak almayacak adam bile alır.
@maximilian ayfon da 250$ maliyetli ama 600-700$ verip alıyorsun.
@maximilian burda da içerik satıyor. yıllardır gelmiş olan 2000 civarı video ve her hafta aralıksız gelen gündem değerlendirmesine para veriyorum ben.
@maximilian o rakamlar harcanan emek karşısında o kadar komik kalıyor ki. hiç vermese de olur yani 🙂 her neyse tartışmaya gerek yok. destek olmak isteyen aldı istemeyen veya pahalı bulan da almadı. ileride herkese uygun başka ürünler de olur inşallah 🙂
Bence tshrt olmalı yeni proje
pek olmamış bence. 8bit resim çizerken daha çok karikatürize edilmeliydi, gerçekçi olmaya çalışmak tam tersi kötü etki yaratıyor. bu arada en kötü murat gamsız çizilmiş, en iyi de levent pekcan 😀 bu arada 8bit demişken şu boncukların reklamını görüyorum, alıp bir şeyler yapmayı deneyesim var:
@cagri çok yakın zamanda reklamlarını gördüm, benim dediğim başkasıdır.
8bit'ten ziyade bu MSPaint çizimi sanırım
Çok FANlı olmuş.
maksat siteye destek olmaksa ne olduğunun çok önemi yok. ben ufak da olsa bir fonksiyonu olması taraftarıyım. gaming mouse pad olabilir. ama arkadaşlar 50 lira çok demiş. 50 liraya gaming mousepad var mı ki?
Yok 🙁 @maximilian pek şey yapmadı ama yok yani 50 liraya mousepad.
yüzlerdeki karakteristik özellikleri elemişler olmamış bence
Abi 1080 incelemesi gelecek mi?
Bence teknoseyirin logosu ile ilgili birseyler olmalı karmasik degil sade basit dusunulmeli
@gamsizm Forumdaki hemen hemen herkes gelir konusunda sizi desteklemek istiyor. Cunku diger sitelerden farkli bir isleyisiniz var ve bu hosumuza gidiyor. Ama bu tablomsu resim olmamis. Ne kadar destek olmak istensede bardak kullanilabilir birsey. Bu baski evde kalabalik yapicagi icin kullanicilar tercih etmiyecektir... mouse pad, microfiber ekran bezi, gamepad bile olabilir. Farkli boyutlarda teknoseyir stickerlarida bastirip urunlerin yaninda gonderebilirsiniz.
O ne ayol
olmamış abi
Kim yaptı bunu ?
Aslında güzel olmuş.sadece murat gamsızın dudak renginin biraz daha ten rengine gelmesi gerekiyo gibi.
güzel bence ama satış için uygun olmaz
Sanırım mdf üzerine baskı yapılmış :/
Olmamış
Levent beyi Adam Savage 'a benzetmek çok zamanınızı aldı mı? 🙂
levent abi zaten doğuştan dünya nüfusunun %17'sine benziyor. birine benzetmek için çok çaba harcamaya gerek yok 😀
Baya güzel olmuş.
fotografınızı halıya dokuyalım 🙂
talha turhal eksik.
Ekran kartının pervanesinde ki parmağa dikkat 🙂
havadaki uçan parçacık ekran kartından kopan fan kanatçığı mı? 🙂
Golgi cisimciği.
@dem yörüngeye yerleşmeye çalışıyor
Harika!
Şurada bir LP var diye hayal edelim ve onu buraya çizelim...
Ölümsüz anlar, @hkellecioglu abinin ekran kartı parçalama anı, @gamsizm ve @leventp abinin klasik ürün inceleme duruşları 🙂
Lp kızmıyor mu bunlara ?
Teknoseyir kupasından sonra puzzle mı geliyor.
Hamdinin elinde ekran kartı 😀
LP Sarı sarı ne güzel olmuş öyle 🙂 🙂 🙂
10 numara olmuş 🙂
@gamsizm çok espirili olmuşsun abi
ASCII Art versiyonu da olabilir 🙂
@ilkyazd Ekran görüntüsünü verdiğim sitede seçenekler var. Binary mi olsun, sadece alfabe mi olsun, özel karakterler mi olsun, siyah-beyaz mı olsun, vs. Denemek isteyenler için:
http://www.text-image.com/convert/ascii.html
akış etiketi manidar olmuş
"fan yaprağı yuvadan uçarken" adlı çalışma 😀