Arkadaşlar malum artık çoğu şeyi online yapıyoruz. Bilgisayar için kameraya para vermek istemiyorum ondan dolayı telefonumu kamera olarak kullanmak istiyorum. İphone 8 kullanıyorum ama bunun için monitörün üstüne tutturacağım bir aparat bulamadım. Kullanan ya da 3d modelini verebilecek olan varsa memnun olurum.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Trendyol hesabımdan 2 adet benle alakası olmayan ürün siparişi geçilmiş. Konuyla en uzak alakam yok şimdi müşteri hizmetleriyle konuşuyorum ayriyetten 500 TL'lik bir sipariş başka hesaptan verilmeye çalışılmış neyse ki telefona provizyon kodu geldi kurtardık.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Steam'den FIFA 22 aldım, almaz olaydım. Ea Play'le birlikte ön yükleme yapmam lazım ama steam 1 ekime kadar indirme yapamazsın diyor origin pre-load açıldı kardeşim indirsene diyor. Geçen sene de steam FIFA 21'i geç açmıştı seneye steam'den almayacağım kesinleşti.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Kahvehane için akılsız,büyük bir televizyon ihtiyacım var. Axen marka hakkında bilgisi olan ya da şu marka iyidir diyen birisi var mıdır?

BeğenFavori PaylaşYorum yap

@hkellecioglu abi sosyal'de durumlara sadece takip ettiğimiz insanların yorum yapabilmesi için bir şeyler yapılamaz mı?

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Arkadaşlar merak ettiğim bir konu var. Bu kripto paralar değerini neye göre alıyor? Mesela bitcoin neden bu kadar yüksek rakamlara çıktı? Bu paraların fiziksel karşılığı var mı, mesela altın,dolar vb. Sadece elde etme(mining zorluğu) zorluğundan dolayı mı değer kazanıyorlar? Bu işlere hiç merakım olmadı ama insanların bir lafıyla bu kadar değer kaybetmesi çok saçma değil mi?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 17

arkadaşlar ananemin kardeşi vefat etti ve ananem cenaze'ye gitmek istiyor doğal olarak ama kendisinin e-devlet şifresi yok. izin almak için alternatif bir yol var mı? 199'u aradık ama ulaşmak mümkün olmadı.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 14

Arkadaşlar python'da 2 index arasında kalan kısmı kopyalamak istiyorum. Örnek vermek gerekirse 500 ile 750 numaralı indexler arasındaki herşeyi kopyalayıp string'e aktarmak istiyorum ama aklıma gelmedi nasıl yapacağım for döngüsüyle falan yapabilir miyim acaba python'a pek hakim değilim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap