Asgari ücrete zam gelince yeğenim, harçlığa da otomatik zam yapmış ve babasıyla oturup sözleşme bile imzalamışlar. Artık evde ekonomi resmen kurumsallaştı.

Hayır, bu gerekiyor da,
Geçmiş zamanda...

Babası, 250 TL olan harçlık için “200 değil miydi?” deyince, yeğenim hiç tartışmaya girmeden sözleşmeyi çıkarıp şak diye imzaları göstermişti. Bu çocuk daha kaç yaşında... Ekonomi yönetimi bir aileyi ne hale getirdi... 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Pixel 9 telefonumu Türkiye'deki kardeşime hediye etmek istiyorum.

Bunu TR'de kullanmanın ekonomik bir çözümü varmı?
Bu soruyu sormak yasaksa, mesajı imha edeyim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Merhaba arkadaşlar,

Çoklu görev yapabilen, aynı anda 3-4 pencere çalıştırabilecek ve navigasyon için de kullanılabilecek bir Android tablet arıyorum. Fiyatı 15.000 TL’yi geçmese iyi olur.

Birkaç model buldum ama farklı tavsiyeleriniz varsa memnun olurum. Teşekkürler.

https://www.epey.com/tablet/karsilastir/862920-968992-1002197/lenovo-tab-p11-pro_xiaomi-pad-7_samsung-galaxy-tab-s10-fe-wi-fi/

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Merhaba arkadaşlar,

Bu ürün hakkında yorumlarınızı paylaşırsanız çok sevinirim. Alternatif önerilere de açığım. Şimdiden teşekkürler!

https://amzn.eu/d/cW8BTdx

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 5

Telegramda, Devin KAYA dan iki mesaj.

Açtım,
Mesajlar silindi
Devin KAYA da gelen listesinden silindi.

Korkmalı mıyım?

Normalde şüphelendiğim için telefonu sıfırlarım. Özel sebeplerden 2-3 ay sıfırlayamam. ☹️

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 6 / 7

Android telefon, kapattığım uygulamaları arka plandan temizle dediğimde, bu kilit işareti olan uygulama ölmüyor.

Bunu nerden ayarladım, kitledim bilmiyorum...
Bunu nasıl düzeltebilirim arkadaşlar?

Çözüldü: Aşağı doğru kaydırınca kilitleniyor, tekrar aşağı kaydırınca açılıyor.
Yukarı kaydırınca ön bellekten siliniyor.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Bu pc den 1000/1000 kullandım, şimdi kullanamıyorum.

Hata burda sanırım, Lan1 ve Lan2 100M/Tam yazıyor...
WAN 1000M/tam yazılı.

Lan1 ve Lan2, nasıl 1000M/Tam yapabilirim?

yapmam gereken hakkında ipucu verirseniz sevinirim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

TurkNet 1.000 \ 1.000 Mbps kullanıyorum.

Bir süredir masaüstü kablolu sistem 100\100'e düştü.

Sorun masaüstüne gelen kabloda. Kablosuz cihazlarda hızlar yüksek...

Kabloda herhangi bir kırılma bükülme yok, sadece jakları yeniden çaktırsak düzelir mi acaba?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 7 / 10

YouTube müzikte garip şeyler oluyor,
Şarkı ve video arasında geçiş yapar mısınız lütfen, sadece bende mi acaba?

https://music.youtube.com/watch?v=jKJwaBO9t7A&si=6AmOXgXveHs09yvE

BeğenFavori PaylaşYorum yap